Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä Muskissa ei mitään vikaa ole, mutta toi niiden autojuttu on kyllä läppä.Olen kyllä Miken kanssa samaa mieltä, aika vitun homo pippelipoika tuo Musk :D
Sä et kyllä siinä tapauksessa ole asioista kovin hyvin perillä. Puhumattakaan siitä että tapasi lausua kritiikkiä on viisivuotiaan tasolla. Mutta ehkä elämäm koulussa ei parempaa opeteta.aika vitun homo pippelipoika tuo Musk :D
Olen kyllä Miken kanssa samaa mieltä, aika vitun homo pippelipoika tuo Musk :D
Olisko tulos kuitenkin parempi mittari? Mä voin tehdä leluauton 10 eurolla ja sanoa että 100% liikevaihto tulee autoista.Mikähän se Teslan ydinosaaminen sitten on jos ei sähköautot jotka kuitenkin muodostavat 95 prossaa liikevaihdosta?
Sä et kyllä siinä tapauksessa ole asioista kovin hyvin perillä. Puhumattakaan siitä että tapasi lausua kritiikkiä on viisivuotiaan tasolla. Mutta ehkä elämäm koulussa ei parempaa opeteta.
Olisko tulos kuitenkin parempi mittari? Mä voin tehdä leluauton 10 eurolla ja sanoa että 100% liikevaihto tulee autoista.
Teslan ydinosaaminen on nimenomaan henkilöautot ja uusiutuvat energianlähteet.Noi sun vertauskuvat on kyllä huvittavia välillä. Jännä vaan että yritys jonka ydinosaamiseen ei autot kuulu on onnistunut tekemään auton joka valittu vuoden autoksi monessa maassa esimerkiksi. Ja isosti edesauttanut siihen et sähköautot lopullisesti breikkaamassa.
Sä puhuit liikevaihdosta. Ymmärrätkö siis mitä se edes tarkoittaa? Liikevaihto ei kerro mitään siitä miten hyvin firmalla menee.Noi sun vertauskuvat on kyllä huvittavia välillä. Jännä vaan että yritys jonka ydinosaamiseen ei autot kuulu on onnistunut tekemään auton joka valittu vuoden autoksi monessa maassa esimerkiksi. Ja isosti edesauttanut siihen et sähköautot lopullisesti breikkaamassa.
Sä puhuit liikevaihdosta. Ymmärrätkö siis mitä se edes tarkoittaa? Liikevaihto ei kerro mitään siitä miten hyvin firmalla menee.
Me eletään vuotta 2019, jos ja jos. Mikään ei muuta sitä faktaa, että teslan pickup on aivan järkyttävä paskakasa ja sen launch ryssitiin pahasti, hirvee moka ikkunoiden kanssa, osakkeet droppas, launchia veti sosiaalisesti taidoton Musk. Musta tuntuu, että Tesla yrittää kusta itse kaiken, koska ei noin vituiksi vahingossa mene.Juu olen 20 vuotta tehnyt uraa rahoitusmaailmassa niin luulen että tiedän suhteellisen hyvin mikä on liikevaihdon määritelmä. Miten sitten ens vuonna kun Tesla luultavasti kääntyy voitolliseksi. Sun määritelmän mukaan autojen valmistus olisi sitten yhtäkkiä kuitenkin ydinosaamiseksi muuttunut?
Sen minkä Musk menettää sosiaalisissa taidoissa niin sen se ottaa takasi älykkyydessä. Näinhän se evoluutio yleensä tekee. Jos on tosi fiksu ihminen niin siltä sit puuttuu jokin muu ominaisuus.Me eletään vuotta 2019, jos ja jos. Mikään ei muuta sitä faktaa, että teslan pickup on aivan järkyttävä paskakasa ja sen launch ryssitiin pahasti, hirvee moka ikkunoiden kanssa, osakkeet droppas, launchia veti sosiaalisesti taidoton Musk. Musta tuntuu, että Tesla yrittää kusta itse kaiken, koska ei noin vituiksi vahingossa mene.
Niin ne Nokiallakin johtoportaassa nauroivat insinööreille, kun kävivät ehdottamassa kosketusnäyttöjä kännyköihin. Sitten pari vuotta myöhemmin tuli Apple. Helppoa se on myöhemmin hypätä voittajan kelkkaan. Toki Teslan kohdalla puhutaan ihan eri mittakaavan innovaatioista kuin Applen tapauksessa. Vaatii enemmän aikaa ja rahaa.
Joo ja kyse ei Muskista ole, vaan edelleen Teslan uudesta lapsen piirtämästä autosta. Nyt kaikki koittaa ohittaa sen jutun, että auto on aivan kamala tekele ja sitä rumuutta selitellään mars-lennoilla ja Muskin älykkyydellä. Auto on ruma ku perkele, eikä sitä varmaan koskaan edes myyntiin asti tule, kukaan tervepäinen ei tota osta.Sen minkä Musk menettää sosiaalisissa taidoissa niin sen se ottaa takasi älykkyydessä. Näinhän se evoluutio yleensä tekee. Jos on tosi fiksu ihminen niin siltä sit puuttuu jokin muu ominaisuus.
Esim vaikka Stephen Hawking. Äärettömän viisas mut sit sairasti asl tautia ja istui melkein koko elämänsä rullatuolissa.
Mut tää on oikeesti niin makuasia. Jonkun toisen ruma voi olla toisen silmäterä. Oon itekki sitä mieltä et tuo tekele on ruma ja varmasti enemmistö myös.Joo ja kyse ei Muskista ole, vaan edelleen Teslan uudesta lapsen piirtämästä autosta. Nyt kaikki koittaa ohittaa sen jutun, että auto on aivan kamala tekele ja sitä rumuutta selitellään mars-lennoilla ja Muskin älykkyydellä. Auto on ruma ku perkele, eikä sitä varmaan koskaan edes myyntiin asti tule, kukaan tervepäinen ei tota osta.
Makuasioita hyvinkin.Mut tää on oikeesti niin makuasia. Jonkun toisen ruma voi olla toisen silmäterä. Oon itekki sitä mieltä et tuo tekele on ruma ja varmasti enemmistö myös.
Makuasioita hyvinkin.
Tässä Japanin myydyin auto, mun mielestä järkyttävän ruma ja varmaan suurimman osan länsimaalaisten mielestä mutta japsit tykkää
katso liitettä 163930
Juu se on hirveempi mut ajaisitko tollakaan?Ei tuo niin ruma ole kuin fiat multipla.