OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Sulla hyvin hermottava alaselkä. Itsellä ei kyykky tai edes SJMV ota alaselkään pitkissäkään sarjoissa, kyllähän sinne verta menee mutta ei pahemmin pumppia tule.
Ei se yksittäisessä treenissä mene, mutta kun tässä hinkkaa kaksi kertaa viikossa, niin alkaa hieman palautuminen olemaan vajavaista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka suurin mainosvastarinta on jo mennyt ohi niin täytyy sen verran avautua että todella ärsyttävä edelleen tietokoneella selaimella käyttää tämä sivusto. Kun menee jonnekin pääsivulle (esim kilpailut ja bodijuorut) niin pomppii sivu pitkään ennenkuin on luettavissa. Ensin lataa yhden ison mainoksen. Kerkeät selata hiiren esim Kemppaisen ketjun kohdalle ja yrität klikata sitä niin eiköhän lataudu toinen mainos ja sit klikkaat jotain ihan väärää ketjua tai sitä mainosta. Ja sama kun menet sit itse ketjuun, pomppii perkele sivu moneen kertaan kun yrität lukea ko sivun ekaa viestiä. Ensin latautuu kaksi isoa mainosta. Sit tulee yksi viesti näkyviin ja sen alle heti saakeli taas uusi mainos. Eli 3 mainosta ja vain yksi oikea viesti. Ei tätä kyllä millään tahdolla voi hyväksi systeemiksi sanoa nyt kyllä. Kännykällä on vähän järkevämpää tämän lukeminen mutta itse ainakin luen 90%:sti tietokoneen kautta ja sillä välineellä tämän sivuston käyttö on kyllä totaalisen hanurista vieläkin.

Juu, mainoksiin ja remarketingiin mennyt tämä sivusto blockiin ajat sitten. Tahallistahan toi on, että saadaan käyttäjät vahingossa painamaan noita mainoksia ja sen seurauksena hitrate nousee ja sivustosta tulee ”arvokkaampi” mainostaa.

Muuten ei mitään valittamista mut en saa/osaa mykistää noita äänellisii mainoksii. Tai ne mykistyy vasta sit kun rullaan niiden kohdalle
Sama itellä mobiilissa androidin kans. Jos jollain vinkki jolla äänet ei pärähtäisi soimaan olisi parempi kuin sata jänistä! Mainoksien kanssa muuten tulen toimeen eikä ole valittamista

Sama itellä mobiilissa androidin kans. Jos jollain vinkki jolla äänet ei pärähtäisi soimaan olisi parempi kuin sata jänistä! Mainoksien kanssa muuten tulen toimeen eikä ole valittamista
Ja sama täällä. Mainokset ihan jees, ei haittaa, paitsi toi viime aikoina ollut merisäätiedote ilmeisesti ton Stadiumin mainoksen kanssa.

Screenshot_20191104_132252_com.android.chrome.jpg

Te keitä mainokset ei haittaa, käytättekö siis tietokoneella vai kännykällä sivuja? Android kännykällä selatessa sentään jotain järkeä eikä aivot hajoa vitutukseen ihan ekalla sekunnilla mutta kun tällä tietokoneella yrittää surffata niin johan vituttaa samantien ennenkuin saa ekaa oikeaa viestiä ruudulle jostain topicista.

Te keitä mainokset ei haittaa, käytättekö siis tietokoneella vai kännykällä sivuja? Android kännykällä selatessa sentään jotain järkeä eikä aivot hajoa vitutukseen ihan ekalla sekunnilla mutta kun tällä tietokoneella yrittää surffata niin johan vituttaa samantien ennenkuin saa ekaa oikeaa viestiä ruudulle jostain topicista.
Mä käytän kännykkää ja android kun en tietsikkaa omista.

Viititkö vähän vielä avata että miten tonne pääsee step by step. Vittu mä oon käsi näiden kanssa 😁

Muuten ei mitään valittamista mut en saa/osaa mykistää noita äänellisii mainoksii. Tai ne mykistyy vasta sit kun rullaan niiden kohdalle
Toi on ärsyttävää kun eri alustoilla toimii eri tavalla. Esim Applella ei avaa ääniä itekseen, vaan on mutella. Laiteriippuvainen siis on.

Vaikka suurin mainosvastarinta on jo mennyt ohi niin täytyy sen verran avautua että todella ärsyttävä edelleen tietokoneella selaimella käyttää tämä sivusto. Kun menee jonnekin pääsivulle (esim kilpailut ja bodijuorut) niin pomppii sivu pitkään ennenkuin on luettavissa. Ensin lataa yhden ison mainoksen. Kerkeät selata hiiren esim Kemppaisen ketjun kohdalle ja yrität klikata sitä niin eiköhän lataudu toinen mainos ja sit klikkaat jotain ihan väärää ketjua tai sitä mainosta. Ja sama kun menet sit itse ketjuun, pomppii perkele sivu moneen kertaan kun yrität lukea ko sivun ekaa viestiä. Ensin latautuu kaksi isoa mainosta. Sit tulee yksi viesti näkyviin ja sen alle heti saakeli taas uusi mainos. Eli 3 mainosta ja vain yksi oikea viesti. Ei tätä kyllä millään tahdolla voi hyväksi systeemiksi sanoa nyt kyllä. Kännykällä on vähän järkevämpää tämän lukeminen mutta itse ainakin luen 90%:sti tietokoneen kautta ja sillä välineellä tämän sivuston käyttö on kyllä totaalisen hanurista vieläkin.
Netissä on mainoksia joka paikassa, lazy loading on parempi käytännössä, koska se ei lataa mainoksia ylös jos menee esim ketjun viimeiseen viestiin. Samaa pomppimista ollut vuosia, eli ei tässä sikäli mitään muutosta ole tullut. Nyt se pomppii eri tavalla vain eikä tosiaankaan ole tahallista kuten joku tossa väittääkin. Koitetaan nyt porukalla sopeutua siihen kun ei ole oikein mitään mahdollisuutta ellei kaikki mainokset ole meidän palvelimella ja se taas teknisesti estää kaiken ulkoisen myynnin. Mä ottaisin ne kaikki pois heti jos tää ei olis mun elinkeino. Valitettava fakta on se, että jos mainokset lähtee, niin sitten tämäkin forumi joutuu lopettamaan. Ymmärtäisitte edes vähän. Tän kerran.

Applen safarilla selailen sekä kännyllä että koneella eikä häiritse mainokset tippaakaan. Kyllähän ne välissä tuppaa hyppimään mutta kun ajattelee asian niin et mainostuloilla pyörivä sivusto ja mä saan selata sitä ihan ilmaiseksi niin loppuu se häiritseminen siihen sekunttiin.

En usko että mainokset häiritsisi sinuakaan jos tämä olis sinun tai kenen tahansa jota mainokset häiritsee tulonlähde. Netti on täynnä mainoksia näin se maailma vaan makaa.

Applen safarilla selailen sekä kännyllä että koneella eikä häiritse mainokset tippaakaan. Kyllähän ne välissä tuppaa hyppimään mutta kun ajattelee asian niin et mainostuloilla pyörivä sivusto ja mä saan selata sitä ihan ilmaiseksi niin loppuu se häiritseminen siihen sekunttiin.

En usko että mainokset häiritsisi sinuakaan jos tämä olis sinun tai kenen tahansa jota mainokset häiritsee tulonlähde. Netti on täynnä mainiksia näin se maailma vaan makaa.
Ja ketjut pomppii myös kun siellä on videoita, kuvia tai instaupotuksia, ne ladataan niinikään etänä. Ei niistä kukaan valita kun ne ymmärtää sen pomppisen kun video upotetaan tubesta, mainoksissa taas ei siedetä laisinkan sitä.

Täällä valitetaan mainoksista niin hää pistää sivun kokoisen oman mainoksen vielä. No ei mitään. Pisti naurattamaan vaan tuo ajoitus. Tuo ei sentään pompi pois/päälle/pois/päälle... :) Southparkissa muuten Cartman sai oman Casionsa kun tilas nälkäänäkevän ihmisen afrikasta. Tuli kaupantekijäisinä toi kello.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom