• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

PAKKOTOISTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Itse luen pakkotoistoa pelkästään kännykällä ja lataa sivut (sekä mainokset) sairaan nopiaan. Ja minun mielestä pakkotoiston sivuilla on todella vähän mainoksia muutenkin, eikä ne ole ikinä häirinnyt ainakaan näin kännykän näytöllä

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Itse luen pakkotoistoa pelkästään kännykällä ja lataa sivut (sekä mainokset) sairaan nopiaan. Ja minun mielestä pakkotoiston sivuilla on todella vähän mainoksia muutenkin, eikä ne ole ikinä häirinnyt ainakaan näin kännykän näytöllä
Ja mobiilileiska on Xenforossa todella siisti ja 100% responsiivinen.

Aika kova valitus kyllä joillakin mainoksista täällä. Ei ole mobiili safarilla häirinnyt yhtään sen uuden päivityksen jälkeen ku ei enää edes pompi eteen. Eihän kukaan iltasanomien tai muidenkaan sivujen mainoksista valita.

Ite luen kans ainoastaan kännykällä pakkotoistoa ja ei oo kyllä mitään huonoa sanottavaa, päinvastoin pelkkää hyvää. Foorumia tulee luettua joka päivä useita kertoja ja täältä löytyy muutakin mielenkiintoista kun treenaaminen. Löytyy ravinnosta, leffoista, politiikasta jne. Hyvää duunia Mike! (y)

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Ite luen kans ainoastaan kännykällä pakkotoistoa ja ei oo kyllä mitään huonoa sanottavaa, päinvastoin pelkkää hyvää. Foorumia tulee luettua joka päivä useita kertoja ja täältä löytyy muutakin mielenkiintoista kun treenaaminen. Löytyy ravinnosta, leffoista, politiikasta jne. Hyvää duunia Mike! (y)
Mobiilikäytön takia olin ajoissa liikenteessä ja vBulletinista vaihdettiin Xenforoon ja nykyään noin 55% liikenteestä tulee mobiililaitteista.

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Kyllähän toi sivu vähän alkuun pomppii sivua ladatessa mutta kyllä tuon kestää jos se kerran auttaa sivuston pyörityksessä. Uusi versio selkeesti nopeampi ainakin mobile chromella.
Jos menee sivun alkuun, niin silloin se pompsahtaa yhden bannerin verran joka on headerissa. Jos taas menee suoraan ketjun viimeiseen viestiin, ei pomppimista tapahdu kun mainokset lataa vasta ylösmennessä. Ja asetin kaikki mainokset viestien alle, niin ne latautuu alle, eikä päälle, joten ne ei sitten viestin kohdalla pudota viestiä, vaan ilmestyy alle.

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Mikelle kysymys. En tiedä tarkalleen miten tuo mainosmyynti toimii, mutta onko ollut mainoksia joita olet kieltänyt foorumilta sisällön takia?
Mainosmyynti toimii joko suorana tai ohjelmallisena. Suorassa myynnissä kustomoidaan kampanja, sovitaan näyttömäärä ja hinta. Sitten se banneri on sen aikaa kunnes näytöt on täynnä. Ohjelmallisessa taas mainospaikkoja on rajatusti ja mainostajat ikäänkuin kilpailevat niistä paikoista ja eniten tarjonnut sitten sen saa.

Olen kieltänyt etukäteen kaikki pikavipit ja muut suht epäeettiset mainostajat.