OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Väärin. Me emme maksa Mikelle oikeudesta käyttää foorumia, vaan käytämme sitä ilmaiseksi. Asiakas on henkilö tai taho, joka maksaa sopimuksen mukaisesti tuotteesta tai palvelusta.

Väärin. Ihan vain näin esimerkkinä poliisin asiakkaat ovat asiakkaita, vaikka eivät suoranaisesti palvelustaan maksa. Sama virastoissa ym. Ihan vain näin pilkkua nussiakseni.

Mainoksista kuitenkin sen verran, että on aivan turhaa itkeä mainoksista ilmaisella sivustolla, kun niillä mahdollistetaan sen maksuttomuus. Totuushan on se, että väitteistä huolimatta se on melkoisen marginaalinen ryhmä, joka olisi foorumin käytöstä maksamaan. Tuo taas ei luonnollisesti ole liiketoiminnalle kannattavaa. Ei tätä kukaan viitsi hyväntekeväisyytenä tehdä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos ja kiitos myös kritiikin antajille, tosin mä tein mielestäni paremman ratkaisun, niin on ikävää huomata, että ollaan nyt sitten hitaammalla alustalla vaikka kaikki load timet on puolet nopeemmalla.
Siulta meni selkeesti miun viestin pointti ohi kun puhuin että sivut lataa nyt hitaammin.
Mut antaa olla, en jaksa vääntää rautalangasta.

Niinkin omaperäinen setuppi kuin Windows 10 ja uusin Firefox selain. Sulla noissa testeissä pelkkää Chromea.
Mulla kyllä toimii maalaus tässä viestieditorissa silläkin? W10 + uusin Firefox.
Onkohan tässä jotain muitakin muuttujia.

Noniin, tässä nyt selostettuna tämä mainosjuttu. Kuka vielä väittää, että ne mainokset olis hyvä lataa tonne odottamaan, vaikka sinne ylös ei välttämättä edes mennä? Mainokset ladataan vain silloin jos ollaan sen kohdalla. Ja miksi tässä tapauksessa sivun latausta pitäisi hidastaa lataamalla ylös bannerit jos sinne ei mennä ollenkaan?

View: https://clips.twitch.tv/HotAgreeableStingrayTinyFace

Väärin. Ihan vain näin esimerkkinä poliisin asiakkaat ovat asiakkaita, vaikka eivät suoranaisesti palvelustaan maksa. Sama virastoissa ym. Ihan vain näin pilkkua nussiakseni.
Jos viilataan vielä lisää, niin virastojen asiakkaat maksavat saamastaan palvelusta verojen muodossa. Ja poliisin asiakkaita on kahdenlaisia: "asiakkaita" ja asiakkaita, joista jälkimmäiset kuuluvat noihin veronmaksajiin.

Mulla tää on kans selkeesti hitaampi ku vanha versio. Johtunee siitä, et mul on vanha ja muutenki paska tietokone? Mainokset vituttaa, mut ne kuuluu tänne ja kaikkeen ilmaseen. Kyl ne kestää sisällön takia, ku täällä tulee joskus roikuttua tuntikaupalla päivää kohden.

Mulla kyllä toimii maalaus tässä viestieditorissa silläkin? W10 + uusin Firefox.
Onkohan tässä jotain muitakin muuttujia.

Tarkasti tämä mun setuppi "Windows 10 Enterprise, build 1809" ja selain Firefox 60.9.0esr (64-bit).

Tosiaan esim kun tätä kirjoitan ja kokeilen huvikseni maalata tuon oman "Tarkasti tämä mun setuppi..." rivin niin mitään ei näy ruudulla että maalaisin. Josko siihen ei tule mitään tai sitten maalausväri on 100% sama mitä tämän viestinkirjoitusboksin taustaväri.

Edit: Jos maalaan taas jotain valmista tekstiä (esim tuon saman oman tekstini sen jälkeen kun olen lähettänyt viestin tänne näkyviin ensin), se maalautuu ihan normaalisti.

Tarkasti tämä mun setuppi "Windows 10 Enterprise, build 1809" ja selain Firefox 60.9.0esr (64-bit).

Tosiaan esim kun tätä kirjoitan ja kokeilen huvikseni maalata tuon oman "Tarkasti tämä mun setuppi..." rivin niin mitään ei näy ruudulla että maalaisin. Josko siihen ei tule mitään tai sitten maalausväri on 100% sama mitä tämän viestinkirjoitusboksin taustaväri.

Edit: Jos maalaan taas jotain valmista tekstiä (esim tuon saman oman tekstini sen jälkeen kun olen lähettänyt viestin tänne näkyviin ensin), se maalautuu ihan normaalisti.
Melkein tyhjäisin ekana välimuistin.

Itse luen pakkotoistoa pelkästään kännykällä ja lataa sivut (sekä mainokset) sairaan nopiaan. Ja minun mielestä pakkotoiston sivuilla on todella vähän mainoksia muutenkin, eikä ne ole ikinä häirinnyt ainakaan näin kännykän näytöllä

Itse luen pakkotoistoa pelkästään kännykällä ja lataa sivut (sekä mainokset) sairaan nopiaan. Ja minun mielestä pakkotoiston sivuilla on todella vähän mainoksia muutenkin, eikä ne ole ikinä häirinnyt ainakaan näin kännykän näytöllä
Ja mobiilileiska on Xenforossa todella siisti ja 100% responsiivinen.

Aika kova valitus kyllä joillakin mainoksista täällä. Ei ole mobiili safarilla häirinnyt yhtään sen uuden päivityksen jälkeen ku ei enää edes pompi eteen. Eihän kukaan iltasanomien tai muidenkaan sivujen mainoksista valita.

Ite luen kans ainoastaan kännykällä pakkotoistoa ja ei oo kyllä mitään huonoa sanottavaa, päinvastoin pelkkää hyvää. Foorumia tulee luettua joka päivä useita kertoja ja täältä löytyy muutakin mielenkiintoista kun treenaaminen. Löytyy ravinnosta, leffoista, politiikasta jne. Hyvää duunia Mike! (y)

Ite luen kans ainoastaan kännykällä pakkotoistoa ja ei oo kyllä mitään huonoa sanottavaa, päinvastoin pelkkää hyvää. Foorumia tulee luettua joka päivä useita kertoja ja täältä löytyy muutakin mielenkiintoista kun treenaaminen. Löytyy ravinnosta, leffoista, politiikasta jne. Hyvää duunia Mike! (y)
Mobiilikäytön takia olin ajoissa liikenteessä ja vBulletinista vaihdettiin Xenforoon ja nykyään noin 55% liikenteestä tulee mobiililaitteista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom