OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Adblocissa hyväksytty pakkis silti tulee toi älä adblockaa ja keskustelu näkyy haaleena. Välimuistin tyhjennys ei näköjään auta mitään. Haistaako tuo tuon vaikka pakkis hyväksytty?
 
Adblocissa hyväksytty pakkis silti tulee toi älä adblockaa ja keskustelu näkyy haaleena. Välimuistin tyhjennys ei näköjään auta mitään. Haistaako tuo tuon vaikka pakkis hyväksytty?
Toimii juu ku lisää ton keskustelu.pakkotoisto.com sinne
 
Toi Unicefin mainos mikä täällä pyörii, saako yhtään pienemmäksi? Kännykällä selaillessa täyttää koko näytön.
Maanantaina mainosmyynti duunaa noi, sanoin jo sinne ohjeet kuten tossa vähän matkaa ylempänä.
 
Eikö niitä vois pitää vaikka postauksien välissä ennemmin ?
Vaikka toi Xenforolle tehty mainoshallinta onkin aivan mielttömän laaja ja muokattava, niin ilmeisesti koodillisesti on mahdotonta postien väliin laittaa. Pakko olla jossain kohtaa sen sisällä.
 
Toinen mikä oli ennen paremmin niin tuo että topicit näkyi tumman mustalla kun sinne oli tullut uusi postaus.
Siinä tulle tumman musta, ei se nyt valitettavasti toimi, ei voi koko sivuston lukemattomien fonttia laittaa mustaksi, aivan hirveä.

Screenshot 2019-10-06 at 14.31.25.png
 
Tää nyt menee saman toistamiseksi, mutta alkuviikosta koodeihin tulee muutosta. Ketjuihin ei ajeta korkeaa paraatia, vaan matalaa banneria. Mobiiliin ei ajeta pystybanneria. 560 korkeaa deskin banneria ei ajeta ollenkaan. Ketjuissa, joissa on alle 5 viestiä, näytetään vain yksi mainos, alle 15 viestiä kaksi mainosta ja täyspitkässä 3 mainosta.
 
Täytyy tunnustaa, että laiskuuttani en ole kaikkia viestejä lukenut koskien isoa päivitystä.

Olen ollut erittäin tyytyväinen, kuinka päivitysruljanssi on edistynyt!
 
Sama täällä, todella tyytyväinen uuteen lookkiin ja ennen kaikkea nopeuteen. Mainokset ei häiritse tippaakaan, helppo on kelata niiden ohi. Missä muualla olette törmänneet yhtä nopeaan asiakaspalautteeseen reagointiin? Hienosti on mahdollisuuksien mukaan tehty muokkauksia palautteen perusteella.
 
Ja Katotaan alkuviikosta kun optimoidaan noita mainospaikkoja. Tietoisesti ne vedettiin maksimiin että saan takaisin menetyt tulot ja samalla nähdään miten paljon niitä pitää fiksaa. Sanoin jo mainosmyyyntiin että mun periaate ei ole maksimaalinen tuotto, vaan kompromissi käytettävyyden kanssa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom