OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Saako rahalla mielehrauhaa mitenkään? Eli joku vuosimaksu (=vähän kuin lehden tilausmaksu tms) jolla saisi sitten 100% mainosvapaan foorumin? 30e/vuosi tms? Vai tuleeko enemmän fyffeä Mikelle jos vertaa että mulle esim näytetään joka käynnillä nämä tuhannet mainokset? Tää saitti on kyllä ennätys nyt mainosmäärän suhteen. En ole millään muulla törmännyt vastaavaan. Tai sit adblokki toimii turhan hyvin muualla... Ymmärrän toki täysin jos on Miken tienestit kiinni mainoksista. Halutaan vetää maksimiin mitä viittii niiden näytöt. Toki se on veteenpiirretty raja käytettävyyden ja maksimaalisen tuoton rajan veto. Nyt mun mielestä on menty pahasti metsään näiden mainosten kanssa. Ja juu, näin tuossa yllä kyllä että nyt väliaikaisesti vedetty maksimiin mainokset tulojen maksimoimiseksi.

Edit: Onhan tää nyt koomista, tällä sivulla näköjään tää mun viesti 9:s viesti. Isoja mainoksia 5kpl tällä sivulla, osa niistä viestien välissä. Eli joka toinen viesti on mainos. :unsure:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saako rahalla mielehrauhaa mitenkään? Eli joku vuosimaksu (=vähän kuin lehden tilausmaksu tms) jolla saisi sitten 100% mainosvapaan foorumin? 30e/vuosi tms?

Viimeksi kun tätä kysyin, niin vastaus oli luokkaa 10 eur/kk/käyttäjä, että ilmeisen hyvät on mainosdiilit.

Tosin edelleen, ehkä VIPit voisi saada vaikka tuolta viestien välistä nuo pois tai jotain vastinetta?

Yksi rivi keskustelua näkyvissä kaksi näytöllistä kelattuna.

Untitled.png

Edit: Onhan tää nyt koomista, tällä sivulla näköjään tää mun viesti 9:s viesti. Isoja mainoksia 5kpl tällä sivulla, osa niistä viestien välissä. Eli joka toinen viesti on mainos. :unsure:

Minulla ainakaan ole kuin 3 kpl mainoksia tällä sivulla.

Edit. Fitnesstukun banneria ja sen alapuolella olevaa ei lasketa. Ne on aina ollut olemassa, ja tulee olemaan. Vaan nyt puhutaan niistä, mitkä on KETJUN SISÄLLÄ.

Viimeksi muokattu:
Tää nyt menee saman toistamiseksi, mutta alkuviikosta koodeihin tulee muutosta. Ketjuihin ei ajeta korkeaa paraatia, vaan matalaa banneria. Mobiiliin ei ajeta pystybanneria. 560 korkeaa deskin banneria ei ajeta ollenkaan. Ketjuissa, joissa on alle 5 viestiä, näytetään vain yksi mainos, alle 15 viestiä kaksi mainosta ja täyspitkässä 3 mainosta.
Vielä kerran

Saako rahalla mielehrauhaa mitenkään? Eli joku vuosimaksu (=vähän kuin lehden tilausmaksu tms) jolla saisi sitten 100% mainosvapaan foorumin? 30e/vuosi tms? Vai tuleeko enemmän fyffeä Mikelle jos vertaa että mulle esim näytetään joka käynnillä nämä tuhannet mainokset? Tää saitti on kyllä ennätys nyt mainosmäärän suhteen. En ole millään muulla törmännyt vastaavaan. Tai sit adblokki toimii turhan hyvin muualla... Ymmärrän toki täysin jos on Miken tienestit kiinni mainoksista. Halutaan vetää maksimiin mitä viittii niiden näytöt. Toki se on veteenpiirretty raja käytettävyyden ja maksimaalisen tuoton rajan veto. Nyt mun mielestä on menty pahasti metsään näiden mainosten kanssa. Ja juu, näin tuossa yllä kyllä että nyt väliaikaisesti vedetty maksimiin mainokset tulojen maksimoimiseksi.

Tää vois olla kova että jollain maksulla sais mainokset pois. Itse vihaan joitain mainoksia todella paljon. Esim kaikki radiomainokset joissa hoetaan jotain paskaa. Radio menee kiinni heti kun sieltä tulee jotain ärsyttävää, ei vaan pysty kuuntelee.
Toinen mikä ärsyttää on nuo mainokset mitkä latautuu vasta kun oot sen kohalla. Todella ärsyttävä. Paljon parempi kun ne mainokset latautuu samalla kun koko muu sivu. Tommone mainosten hyppiminen näytölle ei vaan oo enää mistään kotosin.

Tommone mainosten hyppiminen näytölle ei vaan oo enää mistään kotosin.
Tää on aika mahdotonta miellyttää kaikkia. Kun ne mainokset lataan sivun mukana, sitten toiset valittaa siitä. Uskokaa nyt. Tää on mulle ihan mahdoton tilanne. Ette te kuitenkaan ole tyytyväisiä. Jos mainokset otetaan pois kokonaan, maksan 600 euroa kuukaudessa siitä että pidän ilmaista forumia. Ette tekään ilmaiseksi töihin mene. Uskokaa nyt, ne mainokset on pakollisia ja mä teitä kuunnellen teen kaikkeni että ne olis kompromissina käytettävyyden kanssa.

Noniin, putoaa Uniceffin massiiviset bannerit nyt jo pois. Elikä ketjuun ajetaan viestimäärien mukaan muuttuva määrä vain laihempaa banneria. Mobiiliin ei enää sitä korkeeta. Ja jos tänne tulee jossain kohtaa iso mainos, sen hinta on sitten korkea, eikä se todellakaan tule tommoisena massiivisena määränä. Nyt kun noi muutokset tulee, niin täällä ei ole entiseen versioon verrattuna yhtään enempää mainoksia, mutta forumi on vain päivitetty nopeampaan ja toimii salamasti nopeempaa.

Tää on aika mahdotonta miellyttää kaikkia. Kun ne mainokset lataan sivun mukana, sitten toiset valittaa siitä. Uskokaa nyt. Tää on mulle ihan mahdoton tilanne. Ette te kuitenkaan ole tyytyväisiä. Jos mainokset otetaan pois kokonaan, maksan 600 euroa kuukaudessa siitä että pidän ilmaista forumia. Ette tekään ilmaiseksi töihin mene. Uskokaa nyt, ne mainokset on pakollisia ja mä teitä kuunnellen teen kaikkeni että ne olis kompromissina käytettävyyden kanssa.
Siksi sanoinkin että jos olis mahdollista käyttäjien ostaa joku prime jäsenyys ja silloin ei tulis sille henkilölle niitä mainoksia ?

Voin mä sen tehdä, mutta se on sitten 10 euroa kuukaudessa. Ei sitä kukaan osta, koitetaan nyt elää tän mainonnan kanssa. Sitä ei ole nyt optimoinnin jälkeen yhtään enempää mitä aikaisemmin. Erotuksena vaan että tää sivusto on hullusti nopeampi. Ilmeisesti oli virhe tehdä tästä nopeempi.

Eikä ollut - nyt kun alkaa tottua niin paranee vain!
Alkujärkytys oli kyllä suuri :unsure:
Tää on ominaisuuksiltaan parempi, hullusti nopeempi, parempi SEO ja vielä tässä ei ole nyt mitään valmista teemaa, vaan veivattu defaultista manuaalisesti että varmasti on kaikki kohdillaan. Ja teitä kuuntelin parhaani mukaan myös leiskaa tehdessä. Samoin myös mainoksissa kuunneltiin ja niissä nyt muutoksia tehty. Quote oli vaikein päättää minkälaisen siitä tekee, mutta toi nyt taitaa olla just sopiva, punaiset reunat laitoin siihen aikaisemmin.

Minä en kyllä maksaisi sentin jeesusta mainoksettomasta foorumista, mieluummin elän mainosten kanssa.
Joo kun ottaa huomioon, että niitä on tyyliin joka sivustolla, telkkarissa, lehdissä, radiossa, kaduilla, helvetti mainoksia on perkele Linnanmäen lipussakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom