Saako rahalla mielehrauhaa mitenkään? Eli joku vuosimaksu (=vähän kuin lehden tilausmaksu tms) jolla saisi sitten 100% mainosvapaan foorumin? 30e/vuosi tms? Vai tuleeko enemmän fyffeä Mikelle jos vertaa että mulle esim näytetään joka käynnillä nämä tuhannet mainokset? Tää saitti on kyllä ennätys nyt mainosmäärän suhteen. En ole millään muulla törmännyt vastaavaan. Tai sit adblokki toimii turhan hyvin muualla... Ymmärrän toki täysin jos on Miken tienestit kiinni mainoksista. Halutaan vetää maksimiin mitä viittii niiden näytöt. Toki se on veteenpiirretty raja käytettävyyden ja maksimaalisen tuoton rajan veto. Nyt mun mielestä on menty pahasti metsään näiden mainosten kanssa. Ja juu, näin tuossa yllä kyllä että nyt väliaikaisesti vedetty maksimiin mainokset tulojen maksimoimiseksi.
Edit: Onhan tää nyt koomista, tällä sivulla näköjään tää mun viesti 9:s viesti. Isoja mainoksia 5kpl tällä sivulla, osa niistä viestien välissä. Eli joka toinen viesti on mainos.
Edit: Onhan tää nyt koomista, tällä sivulla näköjään tää mun viesti 9:s viesti. Isoja mainoksia 5kpl tällä sivulla, osa niistä viestien välissä. Eli joka toinen viesti on mainos.