OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mulla mobiilissa joka sivun kun lataa siinä on heti postauksen alkuun mainos ja sivun kun skrollaa alas niin toinen mainos. Ja just se sama kiva juttu kun lataa sivun ja painat lankaa niin mainos pomppaa esille ja ootkin mainostajan sivulla. Ihan vitun ärsyttävää, mutta ei kait voi mitään.
Ketjuista pitää yksi poistaa, se on liikaa. Noi on nyt kuitenklin lazy loading ja ne lataa vasta kun on sen kohdalla, ei sitten tule sitä pomppimista niin paljoa. Kyllähän tämä oli ihana käyttää ilman mainoksia, mutta silti tää on nopeampi nyt kun viimeksi mainosten kanssa. Mutta ne nyt vain on pakollisia, ottaisin kyllä pois jos tää ei mun duuni olisi. Pahoittelut silti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
niin mainos pomppaa esille ja ootkin mainostajan sivulla. Ihan vitun ärsyttävää, mutta ei kait voi mitään.

Arvaa mika on viela astetta arsyttavampaa? Se etta siella nakyy mun oman firman mainoksia ja kun sita vahingossa klikkaa, se maksaa mulle rahaa. No sita kautta tuen pakkista, ja se on hyva juttu eli olen asian kanssa sinut.

Arvaa mika on viela astetta arsyttavampaa? Se etta siella nakyy mun oman firman mainoksia ja kun sita vahingossa klikkaa, se maksaa mulle rahaa. No sita kautta tuen pakkista, ja se on hyva juttu eli olen asian kanssa sinut.
Taitaa tulla ilman klikkaamistakin niistä tuloja tänne, kiitos vain dennis man 😍

Olisiko parempi jos nuo ketjujen ja kommentien välissä olevat mainokset olisivat jommalla kummalla sivulla, jolloin ne ei haittaisi selaamista/lukemista? Tällöin ne ei heittelisi ympäriinsä ainakun lataa uuden sivun. Mobiililla se ei tosin taida toimia, mutta tälläisellä perus 20 tuumaisella näytöllä toimisi vallan mainiosti.

Ennen oli kyllä näiden mainosten kanssa asiat paremmin, vaikka ne saikin sivun hyppimään. Silloin ei kuitenkaan ollut puolen sivun kokoisia mainoksia keskellä postia, vaan ne oli tuolla ylhäällä. Mobiilissa ihan kirjaimellisesti mainos vie puoli ruutua tilaa ja se saattaa olla keskellä tekstiä. Eikä ole mikään pieni näyttö, vaan 6.67"

Olisiko parempi jos nuo ketjujen ja kommentien välissä olevat mainokset olisivat jommalla kummalla sivulla, jolloin ne ei haittaisi selaamista/lukemista? Tällöin ne ei heittelisi ympäriinsä ainakun lataa uuden sivun. Mobiililla se ei tosin taida toimia, mutta tälläisellä perus 20 tuumaisella näytöllä toimisi vallan mainiosti.
Se tarttis sidebarin ja se ei ole kyllä kiva läpi saitin.

Nyt on pakko kommentoida aihetta itsekin. Harvoin mua mainokset häiritsee, mutta tällä hetkellä 1080p:nä 24" näytöltä näyttää kyllä aivan karsealta koko pakkis :/ Luen silti, mut en varmasti lukis jo ekaa kertaa täällä seikkailisin. Tällä hetkellä pitää oikein kunnolla rullata alaspäin, että pääsee mainoksista ohi. Tän joutuu tekee viel vähintään 2 kertaa, kun osa mainoksista latautuvat vasta ekan rullailun jälkeen.

Uudet sivut on kokonaisuudessa nopeat ja kivan nakoiset. Itsella on omituinen snadi bugi - Brandon Curry thread nayttaa koko ajan etta siella on lukemattomia viesteja, vaikka ei ole. No paukkutelin juuri nyt kaikki 27 sivua lapi siita ketjusta etta lahtisi se boldaus vittuun, mutta sekaan ei auta. Kaikki muut ketjut toimii hyvin.

Pitanee elaa sen kanssa. Mietin vaan etta mahdanko olla ainoa jolla on tuo bugi.

Lopetan kohta srtiimin ja kattelen sitten mikä siellä mättää.
Sutjakammin kyllä toimii kuin vanha ja näyttääkin hyvältä - mainokset välillä aiheuttaa harhapainalluksia, mutta on maailmassa suurempiakin murheita :giggle: Hessulle rapsutuksia!
Hessulle ei kannata antaa edes yhtä, saat rapsuttaa sitten kokoajan.

Käytän pakkista aina pelkästään puhelimella ja ja vanhemmassa versiossa mainokset pomppasi aina eteen kun foorumin aukasi ja sitä mainosta klikkasi sit aina vahingossa. Nyt kun päivittyi tää uus versio, niin mainokset ei ole haitannut yhtään, eikä ole ollut myöskään sitä ongelmaa että klikkaa vahingossa väärästä kohtaa.

Käytän pakkista aina pelkästään puhelimella ja ja vanhemmassa versiossa mainokset pomppasi aina eteen kun foorumin aukasi ja sitä mainosta klikkasi sit aina vahingossa. Nyt kun päivittyi tää uus versio, niin mainokset ei ole haitannut yhtään, eikä ole ollut myöskään sitä ongelmaa että klikkaa vahingossa väärästä kohtaa.
Se pomppimisjuttu oli probleema, onneksi se saatiin ainakin pois.

Ja Curryn ketju tekee mullakin samaa, erittäin outoa, koitan poistaa viimeisen viestin ja katotaan sitten .

Muuten ei häiritse, mutta huomasin tuolla hauskat kuvat threadissä tujottavani jotain mainosta, ihmetellen mitä hauskaa tässä nyt pitäisi olla. :X3:
Haha, mulle käynyt kanssa pari kertaa, että mitä helvettiä toi kuva meinaa kun jossain ruokakeskustelussa jalan kuva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom