Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla sama homma.En tiedä onko kukaan tästä jo ilmoittanut.
Löytyi ominaisuus/bugi, kun kirjaudut ulos niin itsellä se vaan jää lataamaan uloskirjautumista. Olen testannut mobiilin ja pc, eikä ainakaan 5 minuuttiin mennessä mitään tapahtunut.
Olet uloskirjautunut,
mutta ei näy ennen kuin teet asioita mihin pitää olla kirjautunut tai vasta kun päivität sivut F5, painat selaimen napista tai muuta minkä vuoksi sivu pitää ladata.
katso liitettä 159018
Uskon että, kyseessä myös itsellänikin sama vika.Networking statistiikkaa kun katsoo niin se "lataa" palvelimen vastauksen sisältöä pyyntöön (uloskirjautumu melkein koko tuon ajan.
Pienellä selvittelyllä löytyi tämmönen elokuussa raportoitu bugi Chromessa: https://xenforo.com/community/threads/log-out-takes-50-seconds-in-google-chrome.168616/
Varmaan joissain tilanteissa Chrome menee solmuun, esim. siinä kun palvelimella on muuttunut jokin tai XenForo päivitetty. Selaimeen jää jotain vääriä tietoja, ja ne sitten prakaa asiassa X.
Mulla ongelma poistui heti tuolla mitä linkin ketjussa puhuttiin, eli tyhjensi Chromen välimuistit.
Nyt ei enää junnaa logout, vaan se on instant.
Nyt on varmaan selaimella "oikeat datat" liittyen sivustoon, ja se toimii kuten pitää.