The Legend
aka Pode
Samana päivänä kuin minulla eli 29.9 ! Hieno mies.
Toi on mun syntymäpäivä. Mun toinen nimi on Mikael, joka on tullut tuon nimipäivän/syntymäpäivän perusteella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samana päivänä kuin minulla eli 29.9 ! Hieno mies.
Joo, olin Mika aikani.Olitko joskus vaihtanut nimen tai sukunimen ?
Hei mike mitä noi kyykyt oli? Ihan hirveitä! Tosi vajaita ja epäpuhtaita. Opettele tekniikka ennen tälläsii possukyykkäyksiä!
Siis mikä tämän videon pointti oli?? Moni nainenkin ottaa nykyään kyykystä enemmän ja luulisi että tuon kokoisella äijällä lähempänä 300kg pitäisi liikkua että kannattaa mainostaa? Ps. erityisen paska musiikki pilaa viimeistäänkin tämän esityksen...
Mä haluisin nähdä kuka nainen vetää sen läpi.Tubessa valtaosa kommenteista sikayykyssä positiivisia, mutta pari helmeä mahtui sekaan.
Monet naisetkin vetelee sikakyykkyjä läpi.
Joo, penkki oli natujen piirisarjojen tulos. Tosin ne unohti, että olen punnertanut 220kg. Mutta joo se selitetään sitten että lääkkeet.Mä haluisin nähdä kuka nainen vetää sen läpi.
Niin eikös se 200kg penkkikin ollut piirisarja natujen taso? Jotain tollaista muistelen kuulleeni. Kyykky pitäisi olla ton 300kg ja vedossakin 250kg oli perus salibandy/yleisurheilija tulos.
Kauhea tekniikka. Pitkä reisi vie perseen ja sen myötä painopisteen taakse, ja sitä joudutaan sitten kompensoimaan alaselälle kivuliaalla etuku. aralla.Joo kova suoritus kaislalla,mutta en tiedä johtuuko kuvauskulmasta,mutta ei oikein siisteiltä nuo toistot näytä. Syvyys jää vajaaksi ja yläkroppa kääntyy rajusti eteenpäin. Selkä on tuossa tyylissä kovilla,kaislan kannattas kattoo miken kyykkyvideoita.
Kaisla Vasankari on ainakin tehnyt " sikakyykkyä " naisten versiona eli 5 kg korotukset. Kova suoritus tuokin naiselle. Liekkö oma kehittämä vai joku ihan yleinen naisille suunnattu vastaava.
Joo kova suoritus kaislalla,mutta en tiedä johtuuko kuvauskulmasta,mutta ei oikein siisteiltä nuo toistot näytä. Syvyys jää vajaaksi ja yläkroppa kääntyy rajusti eteenpäin. Selkä on tuossa tyylissä kovilla,kaislan kannattas kattoo miken kyykkyvideoita.
Kauhea tekniikka. Pitkä reisi vie perseen ja sen myötä painopisteen taakse, ja sitä joudutaan sitten kompensoimaan alaselälle kivuliaalla etuku. aralla.
Tiedäthän sä itsekin. Pitkä reisi ja lyhyt selkä on sellainen kombinaatio, että ei sillä hienon näköisellä tekniikalla kyykätä. Mutta kyllä tuossa on varmaan varaa vielä työntää polvia enemmän eteen niin saa selän pystympään. Ja sit tietysti jos leventää asentoa, niin polvet siirtyy etusuunnassa lähemmäs painopistettä ja selän saa taas pystympään, mutta se on sit taas hyvin eri kyykky se.Voisitteko te ammattilaiset kertoa miten tuommoset välitykset omaavan pitäisi kyykätä? Tuosta Kaislan kyykystä tulee vähän Layne Norttonin kyykky mieleen, toki vajaampana, mutta kiinnoistaisi tietää miten te lähtisitte tuota korjaamaan? Vai auttaako pelkkä se että katsoo painonnostajien kyykkyjä ja koittaa kopioida sen tyylin?
Tiedäthän sä itsekin. Pitkä reisi ja lyhyt selkä on sellainen kombinaatio, että ei sillä hienon näköisellä tekniikalla kyykätä. Mutta kyllä tuossa on varmaan varaa vielä työntää polvia enemmän eteen niin saa selän pystympään. Ja sit tietysti jos leventää asentoa, niin polvet siirtyy etusuunnassa lähemmäs painopistettä ja selän saa taas pystympään, mutta se on sit taas hyvin eri kyykky se.
Pienemmillä kuormilla ja jumalattomasti toistoja ja treenejä. Suurin virhe on huonon tekniikan kanssa ottaa progressioita liian hätäseen joka ei vahvista siellä sitä kokonaiskyykkyä. Yleensä mitä korkeammalle painot nousee, sitä rumemmaksi ja vajaammaksi kyykyt menee. Se on väärin, tekniikka pitää opetetella suht maltillisilla kuormilla ja pitää se what ever it takes. Se tarkoittaa ettei ne kuormat nouse, mutta samalla ne hurjat toistomäärät alkaa varmistamaan sitä kyykkyä samaan asentoon. Miksi mulla tekniikka pysyi sikakyykyssäkiun yli 90% kuormilla kokoajan samana? Koska mä olen kyykännyt maltillisilla kuormilla hurjia määriä ja pidän tekniikan samana feilasi tai ei.Voisitteko te ammattilaiset kertoa miten tuommoset välitykset omaavan pitäisi kyykätä?
Pienemmillä kuormilla ja jumalattomasti toistoja ja treenejä. Suurin virhe on huonon tekniikan kanssa ottaa progressioita liian hätäseen joka ei vahvista siellä sitä kokonaiskyykkyä. Yleensä mitä korkeammalle painot nousee, sitä rumemmaksi ja vajaammaksi kyykyt menee. Se on väärin, tekniikka pitää opetetella suht maltillisilla kuormilla ja pitää se what ever it takes. Se tarkoittaa ettei ne kuormat nouse, mutta samalla ne hurjat toistomäärät alkaa varmistamaan sitä kyykkyä samaan asentoon. Miksi mulla tekniikka pysyi sikakyykyssäkiun yli 90% kuormilla kokoajan samana? Koska mä olen kyykännyt maltillisilla kuormilla hurjia määriä ja pidän tekniikan samana feilasi tai ei.
No miltä toi Kaislan kyykky näyttää? Joka toistolla muuttuu tekniikka entistä pahemmaksi. Kuormat siellä kusee sen tekniikan jossain vaiheessa. Nortonin kyykyt on nyt on historian hirveintä paskaa enkä usko sekuntiakaan etteikö se pystyis tekemään esim etukyykkyä asiallisesti. Mutta koska on päätetty niin, että ei voida muka kyykätä asiallisesti, niin se sitten on. Selityksiä kyllä löytyy aina, mutta kellä riitää palleja olla maltillinen niiden painojen kanssa ja mennä tekniikka edellä? Kuinka ollakaan, Layne Norton kykenee kyykkäämään varsin nätisti, mutta kuormat se on mikä kusee tekniikan, koska ei haluta pitää siistiä tekniikkaa, vaan mennään kuormat edellä.Mutta ethän sinä niille välityksille mitään mahda? Vai meinaatko että tämä henkilö pystyisi tekemään samalla tyylillä kuin vaikka sinä kyykkyä, jos alottaisi tekniikan opettelun maltillisilla painoilla? Tai pystyisikö Layne Norton kyykkäämään kuin kiinalaiset painonnostajat, jos opettelisi vaan sen tekniikan?