OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Hyvä lähtökohta kasvattaa yhteiskunta keleponen lapsi on nimenomaa ilima fyysistä kuritusta. Se o merkki heikkouesta. Jos et pysty puheella lasta rauhottaa ja opastaa nii tosiaanki ehkä väärä ala.

Miksi aiheuttaa traumoja ja auktoriteetti ongelma jo nuorena?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suurinta osaa ihmisistä ei hetkauta varmaan juuri sen takia ettei osata. Mutta jos osaa, niin tulee huomanneeksi, että monesta arkielämän matemaattista ongelmasta tulee tehtyä kaava mistä ratkaisee x:n. Se joka ei osaa, yrittää ratkaista ongelman vaikeamman kautta.

Kuuluuko prosenttilaskutkin samaan sarjaan? Nimittäin useimpien ihmisten mielestä tuntuu kuuluvan siitä huolimatta, että siitä taidoista on hyötyä ihan jatkuvasti. Emäntä kysyy multa aina kaupassa, että paljonko on 30% siitä ja siitä. Lasken sen päässä ennen kuin se ehtii kaivaa laskinta. Tosin ei laskimesta ole mitään hyötyä, ellei osaa laskea, että x=y*0.7 ;)

Samaa mieltä. Luin joskus lukiossa kirjan aihetta sivuten. Muistaakseni enemmän tilastoihin liittyen, mut ajatuksena kuitenkin, ettei ihmiset oikeen handlaa matematiikkaa opetuksesta huolimatta. Innumeracy (book) - Wikipedia

Mieluummin kyllä puhelin kuin rääkyvä tai juokseva ja huutava kakara. Hermo menee kaikilla.

Joo en mäkään lapsista pidä (eikä ne minusta), mut kyllä silti jossain on jotain vikaa jos se oma syöminen ja juominen on niin vitusti tärkeempää kun sen oman pennun ruokkiminen.
Ja jos pentua ei muulla keinolla saa hiljaseks kun lyömällä luuri/tabletti nenän eteen niin aika heikoilla hangilla mennään.
Miks pitää puskea noita muksuja maailmaan jos niitä ei sit jaksa hoitaa ja kasvattaa kunnolla?
Nää siis vaan mun ajatuksia. Itsehän en aijo koskaan lasta hankkia.

Joo en mäkään lapsista pidä (eikä ne minusta), mut kyllä silti jossain on jotain vikaa jos se oma syöminen ja juominen on niin vitusti tärkeempää kun sen oman pennun ruokkiminen.
Ja jos pentua ei muulla keinolla saa hiljaseks kun lyömällä luuri/tabletti nenän eteen niin aika heikoilla hangilla mennään.
Miks pitää puskea noita muksuja maailmaan jos niitä ei sit jaksa hoitaa ja kasvattaa kunnolla?
Nää siis vaan mun ajatuksia. Itsehän en aijo koskaan lasta hankkia.
No älä sitte ala neuvoon, kun et mitään mistään käsitä. Ne on kuule yksilöitä kaikki, vitut niihin kaikkiin voi soveltaa mitään yleisiä kasvatusohjeita. Ja se pentuhan on voinu kotona saaha päähänsä, et sen pitää saada jacky makupala tai tulee ultimate raivari. Sittenhän se sanoo ravintelissa, et en syö, maistuu paskalta. Siinä ku se alkaa käymään levottomaksi, niin kyllä puhelin on kaikkien kannalta hyvä ratkaisu. Myös sinun, joka istut viereisessä pöydässä. Nää siis vaan mun ajatuksia. Itsehän en enää koskaan enempää aio hankkia!

Viimeksi muokattu:
No älä sitte ala neuvoon, kun et mitään mistään käsitä. Ne on kuule yksilöitä kaikki, vitut niihin kaikkiin voi soveltaa mitään yleisiä kasvatusohjeita.
Olin jo kirjoittamassa kvlt:lle vastausta, että melkein uskallan pidättää hengitystä siihen asti kun tulee ensimmäinen tällainen kommentti. Mutta se olisi pilannut huvin.

No älä sitte ala neuvoon, kun et mitään mistään käsitä. Ne on kuule yksilöitä kaikki, vitut niihin kaikkiin voi soveltaa mitään yleisiä kasvatusohjeita. Ja se pentuhan on voinu kotona saaha päähänsä, et sen pitää saada jacky makupala tai tulee ultimate raivari. Sittenhän se sanoo ravintelissa, et en syö, maistuu paskalta. Siinä ku se alkaa käymään levottomaksi, niin kyllä puhelin on kaikkien kannalta hyvä ratkaisu. Myös sinun, joka istut viereisessä pöydässä. Nää siis vaan mun ajatuksia. Itsehän en enää koskaan enempää aio hankkia!
Nykyään sekä tulevaisuudessa siirrytään kännykkäkasvatukseen. Ihmiskontaktit Ei tavotteellinen siirtymävaihe kohti kehitystä! Olemme loppujenlopuksi kytköksissä emokoneeseen kuten Matrixissa .. !

Noniin, striimissä lupasin, että jos en riko aikaisempaa sikakyykyn enkkaa, lopetan treenaamisen. Silloin olen varma, että näillä sairailla kyykkymäärilläkään en kykene kehittymään enää. VIimeksi sikakyykky jäi 170x5 sarjaan, jossa tuli 4 toistoa. Tässä video, jossa ukaasina lopettaminen.

Lapsettomilta ihmisiltä yleensä tulee parhaat kasvatusvinkit.
Koirattomilta parhaat vinkit koiran hallintaan ja näin edes päin :sneaky:.

Se vieressä istuvan henkilön käyttäytymismalli voi johtua jo, niin monen asian huomioonottamisesta, että sillä on pyritty ottamaan huomioon oma, sekä ympärillä olevien ihmisten jaksaminen/hyvinvointi. (y)

Onko kovin kyykkykunto sulla koskaan vrt aikaisempaan?
Painojen osalta ei, mutta teknisesti ja yleisesti ajatellen on paras kunto nyt. Suorittaminen päälle 90% tehoilla tasaisesti osoitti, että tässä on just oikeita juttuja tehty.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom