Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En mä etukyykkyä enää ala isommin tekemään. Ärsyttvävä liike kun tarpeeksi tekee. Se painon kanssa kikkaileminen on niin ärsyttävää ja menee energiaa siihen liikaa.Hieno suoritus. Ja kovaa kehitystä aina vaan. Seuraavaksi sikaetukyykky?
Jos tulee tarpeeksi kysymyksiä niin voinhan mä niihin videolla vastata.Olisiko Mike halua tehdä taas Photo Q&A? Aikaa on tainnut vierähtää jonkin verran edellisestä. Ainakin meikä diggaili pirusti edellisistä.
No älä sitte ala neuvoon, kun et mitään mistään käsitä. Ne on kuule yksilöitä kaikki, vitut niihin kaikkiin voi soveltaa mitään yleisiä kasvatusohjeita. Ja se pentuhan on voinu kotona saaha päähänsä, et sen pitää saada jacky makupala tai tulee ultimate raivari. Sittenhän se sanoo ravintelissa, et en syö, maistuu paskalta. Siinä ku se alkaa käymään levottomaksi, niin kyllä puhelin on kaikkien kannalta hyvä ratkaisu. Myös sinun, joka istut viereisessä pöydässä. Nää siis vaan mun ajatuksia. Itsehän en enää koskaan enempää aio hankkia!
Tässä on enemmän kokonaisvaltaista kipuilua kun varsinaisesti jaloissa vain. Keskiselässä tuntuu reilusti enemmän mitä normaalisti jalkatreeneissä. Että ei noi enää mitään kovin hyvää bodausta ole nuo kaikista raskaimmat sarjat.Todellakin hieno suoritus kyykyssä! Tuliko kovat domssit? :D
Just mietin että mikä on se paino kun alkaa tuntumaan että vittu mahtaako tää onnistua? Varmaan jossain tossa 180-190 paikkeilla on niin vittumaista...Ja puolessavälin sanoin Vataselle, että jos loppuvuodesta sais vedettyä loppuun asti. Sit ne toistot vain tuli kokoajan.
Kova suoritus 170 kilossa oli vielä varaa vähän makustella
160kg alkoi tuntumaan, että ehkä just saan sen enkan tehtyä. Sitten 180kg eteenpäin tuntui oudolta kun ne vain nousi ja nousi.Just mietin että mikä on se paino kun alkaa tuntumaan että vittu mahtaako tää onnistua? Varmaan jossain tossa 180-190 paikkeilla on niin vittumaista...
Thanks, eihän se harjoitteena ole kamalan vaikea monellekaan kokeneemmalle, mutta tämmöiselle huonojalkaiselle kyllä kova saavutus.Onnea sikakyykyn läpiviennistä, kova suoritus.
Thanks, eihän se harjoitteena ole kamalan vaikea monellekaan kokeneemmalle, mutta tämmöiselle huonojalkaiselle kyllä kova saavutus.
Noniin, striimissä lupasin, että jos en riko aikaisempaa sikakyykyn enkkaa, lopetan treenaamisen. Silloin olen varma, että näillä sairailla kyykkymäärilläkään en kykene kehittymään enää. VIimeksi sikakyykky jäi 170x5 sarjaan, jossa tuli 4 toistoa. Tässä video, jossa ukaasina lopettaminen.
95kg painoa oli kun sikakyykyn tein. Aikaisemmin pidettiin kisa, että montako kyykkyä saan 100 kilolla viidessä minuutissa räkittämättä ja tein 60 toistoa.Paljos muuten Mikellä itellään oli massaa sikakyykkypäivänä ja kauanko meni vetää koko juttu läpi? Tota ei kovin moni vedä, nostan hattua!
Koita nyt perään sit se, montako toistoo menee satasella jos halajat hullutella lisää :D Ois kiva nähdä mielenkiinnosta mihin osuu 30-40 välillä vai meneekö jopa huikeisiin yli 40 kpl sfääreihin...