OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mielenkiintoista infoa aivojen boostaamisesta määrätyillä aminoilla ja niiden yhdistelmillä.

Tämä oli ihan mielenkiintoinen pätkä, sitten jos taas pitää sanoa negatiivisesti aivojen toimintaan vaikuttava on prosessoitu sokeri. Tarkoitus olisi itsellä vähentää turhan sokerin syömistä. Vaikuttaa oleellisesti myös se mitä suuhun pistää lisäksi videolla mainitut hyödylliset lisäravinteet.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä oli ihan mielenkiintoinen pätkä, sitten jos taas pitää sanoa negatiivisesti aivojen toimintaan vaikuttava on prosessoitu sokeri. Tarkoitus olisi itsellä vähentää turhan sokerin syömistä. Vaikuttaa oleellisesti myös se mitä suuhun pistää lisäksi videolla mainitut hyödylliset lisäravinteet.
Olen käyttänyt pitkään jo asetyyli L-karnitiinia juuri fokuksen parantamiseen, mutta alkoi kiinnostamaan noi muutkin nyt.

Olen käyttänyt pitkään jo asetyyli L-karnitiinia juuri fokuksen parantamiseen, mutta alkoi kiinnostamaan noi muutkin nyt.

Olisi tosiaan myös mielenkiintoinen kokeilu myös että onko minkälaisia vaikutuksia elimistössä ja aivojen toiminnassa jos vaikka lisää videolla mainittuja lisäravinteita ja vähentäisi liiallisia prosessoitua sokeria. Oletko oman kokemuksen perusteella huomannut jonkinlaisia konkreettisia muutoksia kun olet käyttänyt asetyyli L-karnitiinia? Aivojen toiminta kun on oikeastaan oleellinen kaiken muun suhteen.

Oletko oman kokemuksen perusteella huomannut jonkinlaisia konkreettisia muutoksia kun olet käyttänyt asetyyli L-karnitiinia?
Ihan kamalan vaikea suoranaisesti huomata vaikutusta, kaikki päivät kun on erilaisia. Pitäis onnistua replikoimaan koko päivä.

Ihan kamalan vaikea suoranaisesti huomata vaikutusta, kaikki päivät kun on erilaisia. Pitäis onnistua replikoimaan koko päivä.

Niin no tämä on hyvä pointti, toki jos testaisi hetken aikaa ilman ja sitten ottaisi uudelleen käyttöön. Itse lopetin toviksi kahvin juonnin siinä mielessä, ettäs sydän tykytti/muljahteli kun tuli juotua välillä jopa liikaa kahvia, muutaman viikon kahvittomuus niin sydämen tykytys/muljahtelu helpotti, nyt kuitenkin olen juonut taas kahvia mutta maltillisesti, ei ole aiheuttanut vastaavanlaisia oireita enää.

Toki kofeiinilla on aivoja boostaava vaikutus kuten sekin tuossa videolla mainittiin, joka on sen hyvä ominaisuus.

Niin no tämä on hyvä pointti, toki jos testaisi hetken aikaa ilman ja sitten ottaisi uudelleen käyttöön. Itse lopetin toviksi kahvin juonnin siinä mielessä, ettäs sydän tykytti/muljahteli kun tuli juotua välillä jopa liikaa kahvia, muutaman viikon kahvittomuus niin sydämen tykytys/muljahtelu helpotti, nyt kuitenkin olen juonut taas kahvia mutta maltillisesti, ei ole aiheuttanut vastaavanlaisia oireita enää.

Toki kofeiinilla on aivoja boostaava vaikutus kuten sekin tuossa videolla mainittiin, joka on sen hyvä ominaisuus.
Jos sitä kahvia saa määrätyssä ajassa liikaa, voi tulla noita ryhmäreitä. Mutta se aika on aika lyhyt ainakin omalla kohdalla. Esim jos otan 500 kerralla, niin saan muljaltelua. Mutta jos otan ennen treeniä 300 ja sitten PWO-Shotin puolessa välissä treeniä jossa 200mg, niin ei mitään oireita. Eli tossakin aikaikkuna on vajaa 30min.

Days Gone gameplay starttaa perjantaina aamulla noin klo 11:00.

View: https://www.twitch.tv/pakkotoisto

Screenshot 2019-04-26 at 0.21.32.png

Miken pitäs ottaa norjalaiselta kyyti rovaniemelle ja käydä kuvailemassa Jaukkurin kanssa suomen "blood and guts" ois skenen katsotuin video, pitkään aikaan. Eikä tulisi edes paljon kustannuksia reissulle.

Oisko Wileniusta mahdollista saada sun kanssa yhteisreeniin ja höpöttelyyn (y)? Näitä kun aikoinaan tuli kovasti seurattua niin varmasti tulisi katseluja ja porukkaa kiinnostaisi (n).
Ennen reeniä pussillinen aakkosia kuten silloinkin :)

Tälle ääni.

Menee viimesetki mahikset pärjätä.
EIks se menny jotenkin niin että, ''tää on parasta(liittosotku) mitä suomalaiselle kehonrakennukselle on tapahtunu pitkään aikaan''.

Sokea vissiin
Myös esimerkiksi Shazam ja SoundHound näyttävät olevan tuntemattomia välineitä sinulle. On se ihme, että vuonna 2019 ei osata kirjoittaa googleen vaikka: kuinka tunnistaa kappale. Sitten jos englanniksi vielä kirjoitat tuon saman niin saat 10000x enemmän osumia.(y)

Myös esimerkiksi Shazam ja SoundHound näyttävät olevan tuntemattomia välineitä sinulle. On se ihme, että vuonna 2019 ei osata kirjoittaa googleen vaikka: kuinka tunnistaa kappale. Sitten jos englanniksi vielä kirjoitat tuon saman niin saat 10000x enemmän osumia.(y)

On kyllä tuntemattomia, mitä sitten. Osaatko kuvitella en myöskään omaa Facebook tai instagram tiliä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom