OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Week 1

1. BS (160x2) 6

2. FS (127,5x3) 6

3. BS (160x2) 6

Week 2

4. FS (127,5x4) 6

5. BS (160x2) 6

6. FS (127,5x5) 6

Week 3

7. BS (160x2) 6

8. FS (127,5x6) 6

9. BS BS (160x2) 6

Week 4

10. FS (135x5) 5

11. BS (160x2) 6

12. FS (145x4) 4

Week 5

13. BS (160x2) 6

14. FS (152,5x3) 3

15. BS (160x2) 6

Week 6

16. FS (160x2) 2

17. BS (160x2) 6

18. FS (170x1)1

Ok niin ajattelinkin. Tuossa progressiomallissa se 'kevyt päivä' tai 'nopeuspäivä' vaan yleensä tehdään 6x2. Näin olen ainakin ymmärtänyt. No hyvin näyttää noinkin toimivan.

Ok niin ajattelinkin. Tuossa progressiomallissa se 'kevyt päivä' tai 'nopeuspäivä' vaan yleensä tehdään 6x2. Näin olen ainakin ymmärtänyt. No hyvin näyttää noinkin toimivan.
No niin se tuolla edellisellä sivullakin on. Ei siellä missään näy, että kutosia tolla painolla tehtäisiin. Ehkä totuus on tuolla ulkona...

No niin se tuolla edellisellä sivullakin on. Ei siellä missään näy, että kutosia tolla painolla tehtäisiin. Ehkä totuus on tuolla ulkona...
Se oli vain merkattu tollai oudosti. Selviää kun katsoo miten etukyykky on listattu. Eiku ei selviikään. Oon tehnyt väärin lol.

Täysin sama volyymihan se tulee noinkin. Tiedä sitten kuinka suuri ero loppujen lopuksi on. Etkös sanonut että toimii tosi hyvin noin miten teet?

Noin nättiä kyykkäämistä ei oikeasti näe kovin usein.
Thanks, mä koitan pitää ton tekniikan siistinä enkä ala sen kustannuksella nostamaan kuormia. Ne nousee ylöspäin näinkin, mutta en koskaan tule nostamaan mitään isoja romuja. Kiva silti että arvostetaan kun teen oikeasti hyvällä tekniikalla enkä vajaita pyllistyksiä keinotekoisesti sitten kuormia kasvattaen.

Mike, millä oteleveydellä punnersit kun penkkiä teit? Itelle tuntuis sopivan melko levee ote (etusormet merkeillä). Tuntuu luontevalta ja tollain liikkuu itsellä eniten rautaa. Mitä on sun näkemys, onko leveä ote penkissä riskialttiimpi vammojen näkökulmasta verrattuna vähän kapeampaan otteeseen?

Mike, millä oteleveydellä punnersit kun penkkiä teit? Itelle tuntuis sopivan melko levee ote (etusormet merkeillä). Tuntuu luontevalta ja tollain liikkuu itsellä eniten rautaa. Mitä on sun näkemys, onko leveä ote penkissä riskialttiimpi vammojen näkökulmasta verrattuna vähän kapeampaan otteeseen?
Mä nostin maksimileveellä, eli etusormet kanssa merkeissä. Tosin sitten 2016 kun nostin 205, otin paljon kapeemmalla. Levee venyttää rajummin kyllä, joten siinä lienee sitten enemmän riskiä rikkoa jotain rinnasta.

Screenshot 2019-05-02 at 22.37.01.png

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom