Kyykkyprogessa painot ei paina enää mitään, mutta räpsäytin sitten sarjassa takareidestä jotain rikki. Tuskin mustelmaa tulee ja sattuu vain kyykkyyn mennessä. Nyt maanantaihin saakka paussille proge ja sitten painoissa ylöspäin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiko olla että on vaan "suojakramppiin" vetänyt? Itse olin pitänyt 2-3kk taukoa vapaalla kyykkäämisestä ja sitten kun menin taas kyykkäämään niin kolmannen sarjan aikana veti koko takareisi-pakara- akselin sellaseen kramppiin että olin varma että sieltä oli jotain rikki. Hyvä kun pystyi kävelemään, mutta sitten 2-3 päivän päästä oli jo ihan normaali taas.Kyykkyprogessa painot ei paina enää mitään, mutta räpsäytin sitten sarjassa takareidestä jotain rikki. Tuskin mustelmaa tulee ja sattuu vain kyykkyyn mennessä. Nyt maanantaihin saakka paussille proge ja sitten painoissa ylöspäin.
Vaikee sanoa mikä siellä on, mitään vikaa toistoissa ei ollut, eikä raskastakaan noi painot enää ole. Takareisi se ei ole koska voin venyttää sitä ja supistaa aivan normaalisti, taitaa olla jossain pakaran ihan alaossassa koska ainoa mikä sattuu, on kyykkääminen. Esim tuolilta kun nousee, niin sattuu. Mustelmaa ei tullut.Voiko olla että on vaan "suojakramppiin" vetänyt? Itse olin pitänyt 2-3kk taukoa vapaalla kyykkäämisestä ja sitten kun menin taas kyykkäämään niin kolmannen sarjan aikana veti koko takareisi-pakara- akselin sellaseen kramppiin että olin varma että sieltä oli jotain rikki. Hyvä kun pystyi kävelemään, mutta sitten 2-3 päivän päästä oli jo ihan normaali taas.
Pro Series Deadlift Belt from Spud Inc. | Rogue Fitness Minä oon pitkään miettiny tällästä. Olis säädöt just eikä melkeen.
Vyön paksuushan se siitä jäykän tekee eikä kiinnityksen leveys. Onhan ne pikalukotkin alle tuuman levysiä niin miten tuuman levynen liina olisi huonompi? Olen nähnyt kun tuolla yli 200kg kyykätään ilman mitään ongelmia.Melko halvan näköinen räpistys. Tuo räikkä vaan yhdellä nauhalla keskeltä kiinni, niin minkä takia tuo itse vyö niin leveä. Ei varmasti kovinkaan hyvä.
Vyön paksuushan se siitä jäykän tekee eikä kiinnityksen leveys. Onhan ne pikalukotkin alle tuuman levysiä niin miten tuuman levynen liina olisi huonompi? Olen nähnyt kun tuolla yli 200kg kyykätään ilman mitään ongelmia.
Samalla tavallahan se vetojännitys syntyy momenttipinta-alakeskiöön single prongilla, kampilukolla ja liinalla, eli tilanne ei muutu yhtään miksikään. Löysällä vyöllä kulmat nurjahtaa keskipisteen päälle (kärjistäen), jykevällä vyöllä ei.Mietippä uudestaan.
En minä kestoa epäile mutta ei tuo vyön leveys kovin tehokkaasti tule käyttöön kun lukkojen veto ei tule kuin keskeltä vyötä. Varmaan kuitenkin tyhjää parempi jos tuollaista räikkää jaksaa käyttää.
Juurikin näin! Joillekki se on vaikeempi ymmärtää.Samalla tavallahan se vetojännitys syntyy momenttipinta-alakeskiöön single prongilla, kampilukolla ja liinalla, eli tilanne ei muutu yhtään miksikään. Löysällä vyöllä kulmat nurjahtaa keskipisteen päälle (kärjistäen), jykevällä vyöllä ei.
Samalla tavallahan se vetojännitys syntyy momenttipinta-alakeskiöön single prongilla, kampilukolla ja liinalla, eli tilanne ei muutu yhtään miksikään. Löysällä vyöllä kulmat nurjahtaa keskipisteen päälle (kärjistäen), jykevällä vyöllä ei.
Siis lusikka-uistin hands down. Kuten striimissä sanoin, vain homot vetää avo-kelalla ja sama pätee vaappu-uistimeen, puppelipoikien hommaa. Miehet vetää umpikelalla ja lusikalla.Mike striimissä suosittelit Umpikelaa taimenen pyyntii, nii mites sitte uistin toho kaveriksi? Lähtisikkö suosittelee lusikka- vai vaappu-uistinta?
En tuota striimiä kuunnellut, joten vaikea tietää että oletko heittänyt läpällä tuon kela jutun. Taimenta ei tosiaankaan kalasteta millään umpikelalla, vaan hyrrä- tai avokelalla.Siis lusikka-uistin hands down. Kuten striimissä sanoin, vain homot vetää avo-kelalla ja sama pätee vaappu-uistimeen, puppelipoikien hommaa. Miehet vetää umpikelalla ja lusikalla.
En tuota striimiä kuunnellut, joten vaikea tietää että oletko heittänyt läpällä tuon kela jutun. Taimenta ei tosiaankaan kalasteta millään umpikelalla, vaan hyrrä- tai avokelalla.
ASIAA! Itsekin aina ollut umpikelamiehiä. Ja saanut kuulla siitä. Tosimiehen hommaahan se on purkaa umpikelaa ja selvitellä tuntitolkulla sotkuja. Siinä vasta otetaan miehestä mittaa!Siis lusikka-uistin hands down. Kuten striimissä sanoin, vain homot vetää avo-kelalla ja sama pätee vaappu-uistimeen, puppelipoikien hommaa. Miehet vetää umpikelalla ja lusikalla.
Oletko ollut ikinä taimenta kalastamassa?Melko tosikkoja täällä. Ja sillehän on oikeasti aivan sama miltä kelalta se siima lähtee ja millä se kala veivataan kuiville. Kaikilla se kyllä onnistuu.
Oletko ollut ikinä taimenta kalastamassa?