OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tuntuuko Mike et selkä on kehittynyt tolla hurjalla treenitahdilla?
Mulla se vastaa heti ja tulee massaa, 3kg noussut paino nyt kun on paukuttanut selkää 2 kertaa viikossa ja jalkoja 3. Mulla selkä ollut aina hyvä lihasryhmä ja jos sitä tähän tahtiin teen, niin se kerää massaa helposti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en kyllä näe mitään järkeä ostaa pikalukollista vyötä jos ei meinaa kisata. Soljellinen vyö ajaa täysin saman asian ja maksaa huomattavasti vähemmän. Mulla oli aikoinaan soljellinen vyö minkä sitten vaihdoin pikalukolliseen (Kisasin IPF:ässä tuolloin), voimailutouhuissa tosi mukava tuollainen pikalukollinen jos käy sama asetus vedossa ja kyykyssä. Mutta kuten JP Fux tuossa jo mainitsi aika ärsyttävä sitä sitten on säätää jos haluaa löysemmäksi, vaikka vetoon. Monella voimailijalla on tosin muutenki 2 vyötä vetoon ja kyykkyyn omat. Toinen paksumpi ja jäykempi ja toinen ohuempi.

Ei huono toikaan. Toistot kyllä menee alemmaksi tässä tänä vuonna kun alan paukuttaan etukyykkyä kohti kahtasataa. Myyköhän stadissa kukaan vastaavia kun olis hyvä testaa ite.
Olisko salilla jolla käyt ketään, joka lainaisi sulle pikalukollisen vyön sarjaan tai pariin? Että voisit vähän testata sellaista ensin ja teet vasta sen jälkeen ostopäätöksen?

Tuo vyö on nimittäin sellainen, että se herkästi jakaa mielipiteitä. Itse aikanaan pärjäsin ihan perinteiselläkin vyöllä, kokeilin pikalukollista mut en oikein saanut tuntumaa.

Tosiaan, joskus käynyt mielessä kysyä, että miks Miken videoilla soudetaan ja ei koskaan mavea. Taidan tehdä sen nyt. Elikkä miks Miken videoilla soudetaan ja ei koskaan mavea?
Mave on liian kokonaisvaltainen liike, jalat tehdään erikseen ja selkä soutamalla. Räkkivetoja ja kulmasoutuja kun on, niin mitä sitä mavea tekemään enää.

Tilasin ton nyt yleiseksi vyöksi ja zekkaan sitten kyykkyihin erikseen ajan kanssa paremman vyön, pitää testaa kun eteen sattuu.

Perinteisissä pikalukkovöissä on se huono puoli, että säätö pitää tehdä ruuvimeisselin avulla. Joillekkin se ei ole ongelma, mutta jos tulee treenattua selvästi normaalia tyhjempänä tai tankkauksen jälkeen, niin silloin se säätöhomma on pieni riesa.
Vatasella on tuo Wahlander'in vyö, jossa on pikalukko nopealla säädöllä. Olen nähnyt vielä mintissä olevia Wahlander'in vöitä, joilla ikää on >35v, joten ne on laatua. Toinen on sitten tuo järeä SBD'n pikalukkovyö, jossa on ihan omanlainen pikalukko jossa säätö tapahtuu lennosta.

DAAF1753-8326-409F-9BB7-9FAEE02297DE.jpeg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom