OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tykkään ihan hulluna tommoisesta modernista simppelistä suoraviivaisesta arkkitehtuurista. Eniten vielä loft-tyylisistä ratkaisuista.

Nuol Loftit on kyllä makeita kans, sellai just että hissillä suoraa kämppään sisää. Tossa Michael Bay kämpässä tuo suihku herätti mielenkiintoo suunnittelun osalta, kaunista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo tottakai, moderoidaan kaikki keskustelu pois. Jätetään vaan Konaan insta jaot, niin ne keillä ei ole instaa niin pääsee vuodattamaan kehujaan tänne.
Sanoinko että kaikki keskustelu pitäisi moderoida? Lähinnä maahanmuutokeskustelut ja MV-paskat pois ja keskustelua jostakin etäisesti edes kehonrakennukseen liittyvästä.

Kelpaiskos Michael Bayn talo?

dam-images-decor-2015-03-michael-bay-los-angeles-home-michael-bay-los-angeles-home-16-wm.jpg

719ff15ba7b5fbe4adbf5d8ebe41a016--transformers-movie-hollywood-homes.jpg

dam-images-decor-2015-03-michael-bay-los-angeles-home-michael-bay-los-angeles-home-05-wm.jpg

dam-images-decor-2015-03-michael-bay-los-angeles-home-michael-bay-los-angeles-home-08-wm.jpg

dam-images-decor-2015-03-michael-bay-los-angeles-home-michael-bay-los-angeles-home-12-wm.jpg

dam-images-decor-2015-03-michael-bay-los-angeles-home-michael-bay-los-angeles-home-14-wm.jpg

dam-images-decor-2015-03-michael-bay-los-angeles-home-michael-bay-los-angeles-home-17-wm.jpg

dam-images-decor-2015-03-michael-bay-los-angeles-home-michael-bay-los-angeles-home-19-wm.jpg

dam-images-decor-2015-03-michael-bay-los-angeles-home-michael-bay-los-angeles-home-21-wm.jpg

Taalla korkeareso kuvia:

L.A. VILLA | Oppenheim Architecture
Ei ollu harvian kiuasta saunassa. Köyhä jätkä.

Ei ollu harvian kiuasta saunassa. Köyhä jätkä.

On muutenkin vähän lastentiloja nuo infrapunasaunat harvian puukiukaasee verrattuna. Jotenki tuntus olevan paljon tylsempää istua tuommosessa, eikö tuo käytännössä sama oo ku menis istuu lämpimää saunaan heittämättä löylyä?:ROFLMAO:

Sanoinko että kaikki keskustelu pitäisi moderoida? Lähinnä maahanmuutokeskustelut ja MV-paskat pois ja keskustelua jostakin etäisesti edes kehonrakennukseen liittyvästä.

Eli toisin sanoen yli puolet keskustelusta pois. Yleinen keskustelu alue taitaa olla suosituin alue pakkotoistolla. En usko, että kehonrakennus itsessään tuottaisi niin paljon keskustelua. Toisekseen miksi maahanmuutosta ei saisi puhua tällä foorumilla?

Ohan toi aivan helvetin rasittavaa ku joka ketjuun nä yhet tyypit tulee kertomaan totuuksia.miten noi muka eroo jostain jehovan todistajista tai puhelinmyyjistä?Suunsa kun avaavat ni heti alkaa paasaus.Jos asia kiinnostaa noin paljon ni sitähän voi 24h päivystää tuolla maahanmuuttoketjussa

Ohan toi aivan helvetin rasittavaa ku joka ketjuun nä yhet tyypit tulee kertomaan totuuksia.miten noi muka eroo jostain jehovan todistajista tai puhelinmyyjistä?Suunsa kun avaavat ni heti alkaa paasaus.Jos asia kiinnostaa noin paljon ni sitähän voi 24h päivystää tuolla maahanmuuttoketjussa
Pitääkin tästä lähteä Markon ketjuun kertomaan haittamaahanmuutosta.

Hei ukkelit, tosta Larryn videosta aloin miettimään, että onko noi pikalukitusvyöt oikeasti päteviä vekottimia kyykkyyn, vai onko ne lähinnä vain isojen kuormien käsittelyyn? Ikinä en ole koittanut eikä eteenkään ole sattunut.

Nuo vähän jakaa mielipiteitä. Ite oon ihan perinteisen solkien ystävä kun tykkään mm vedossa ja kyykyssä pitää vyötä eri tiukkuudella. Eli eroa ei tosiaan perus voimanosto vyöhön ole kuin tuo kiinnitys.

Hei ukkelit, tosta Larryn videosta aloin miettimään, että onko noi pikalukitusvyöt oikeasti päteviä vekottimia kyykkyyn, vai onko ne lähinnä vain isojen kuormien käsittelyyn? Ikinä en ole koittanut eikä eteenkään ole sattunut.
Aikanaan omistin VALEO:n vyön, jossa on pikalukutus. Paras vyö mitä minulla on ollut koskaan.

Nuo vähän jakaa mielipiteitä. Ite oon ihan perinteisen solkien ystävä kun tykkään mm vedossa ja kyykyssä pitää vyötä eri tiukkuudella. Eli eroa ei tosiaan perus voimanosto vyöhön ole kuin tuo kiinnitys.
En ole juurikaan edes normaaleja voimanostovöitä pitänyt, joten ei ole oikeasti kokemusta laisinkaan noista. Mä en selän vahvuuden takia tartte vöitä, mutta olen pitänyt aika monesti ihan vain ehkäisevänä niitä.

En ole juurikaan edes normaaleja voimanostovöitä pitänyt, joten ei ole oikeasti kokemusta laisinkaan noista. Mä en selän vahvuuden takia tartte vöitä, mutta olen pitänyt aika monesti ihan vain ehkäisevänä niitä.

Joo kyllä se tukeva tasapaksu voimanostovyö tuo sitä lisää tukevuutta ja varmasti ainakin vähän lisää kiloja tankoon Niissäkin valmistajien kesken eroja ja mitat vaihtelevat. Itellä tuommonen vyö joka tehty maksimipaksuiseksi mitä IPF liiton säännöt sallivat ja se ero johonkin halppis vyöhön on todella merkittävä. Elämäni paras salivaruste ostos mitä tehnyt.

Sellasiakin vöitä on, joissa vyössä kiinni oleva pää ei ole ain, vaan tiukkuus määrittyy kuten normaalissakin vyössä sen mukaan mihin reikään soljen vapaan pään kiinnittää. Björnsson muistaakseni esitteli jossain videossa omaansa Wheelsille, mutta en tahdo tähän hätään sitä löytää.

Painonnostajat käyttää jonkin verran tarravöitä myös kyykyissä, joten kyllä niilläkin ihan kunnon painoja voi käsitellä.

Itse käyttänyt Wrangen pikalukitusvyötä nimenomaan etukyykkyyn muutaman vuoden ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Sitten taas esimerkiksi kulmasoutuun ei niin hyvä kun se solki (+ itse vyö) on niin "paksu" että tuntuu että veto jää kesken.

Itse käyttänyt Wrangen pikalukitusvyötä nimenomaan etukyykkyyn muutaman vuoden ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Sitten taas esimerkiksi kulmasoutuun ei niin hyvä kun se solki (+ itse vyö) on niin "paksu" että tuntuu että veto jää kesken.
Kyykkyihin ajattelin itse tota. Muissa liikkeissä on hyvä toi Rehband.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom