OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Viitsitkö laittaa myös linkin siihen toiseen tutkimukseen johon viittaat?
Heitin vain, koska lyhyttä aikaa on painotettu monessa paikkaa. Mutta no hätä, laittakaa intraan ihan rauhassa, ei ole multa pois. Mä en sitä sinne laita, varmuuden vuoksi erillään boosterissa.

Liikaa muuttujia, lämpötilat jne.

5). Similarly, Ganguly et al. (2003) reported that creatine monohydrate stored at room temperature degraded into creatinine within several days but that refrigerating creatine monohydrate in solution slowed degradation. The rapid degradation of creatine in solution precludes the manufacture of shelf-stable standard acidic beverages containing efficacious amounts of the ingredient. If creatine is not consumed immediately after it has been dissolved in water, it should be stored at a low temperature to retard the degradation.

Analysis of the efficacy, safety, and regulatory status of novel forms of creatine

Mutta tottahan toki se on ehdottomasti odotettava intrajuomaa ja annettava sen lillua siellä. Kreatiiniahan ei missään nimessä kannata ottaa erikseen vaikka siitä on tutkimuksia jos jonkinmoista veteen sekoitettuna. Muistakaa pitää intra kylmänä, mutta mun neuvo, erikseen kannattaa ottaa.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tossakin tutkimuksessa puhutaan päivistä eikä minuuteista. Osa kreatiinista menee aina väkisinkin hukkaan, koska ei se lihakseenkaan päädy minuuteissa ottamisen jälkeen. Parashan se olisi ottaa hiilarin ja suolan kanssa palkkarina, jolloin se imeytyy tehokkaimmin.

Tossakin tutkimuksessa puhutaan päivistä eikä minuuteista.
Silti en vain ymmärrä. Jos kerran on dataa, ettei se oikein pidä vedessä lillumisesta, niin haluan kuulla perusteet, miksi se ehdointahdoin laitetaan intraan? Siis koko päivä odotellaan vain sitä intraa jolloin kreatiini otetaan kun on miljoona ajankohtaa päivässä kun sen voi ottaa miettimättä yhtään sen stabiliteettia. Treenin ympärilläkin on boosteri ja palkkari jossa sen voi ottaa, niin ei, ei helvetissä, vaan just sinne intrajuomaan.

Jaa-a, en itse käytä kreatiinia intrassa joten en voi niin tekevien puolesta puhua. Jos joidenkin kohdalla intra on ainoa lisäravinnesheikki mitä käyttää niin se on helppo heittää siihen samaan sekaan, niin ei ainakaan pääse unohtumaan. Mun pointti oli, ettei gainsit siihen kaadu jos kreatiinia imeytyisikin joku 2-5% vähemmän. Toitotit sitä instassa jonain totaalisena virheenä, mitä se ei ole, vaikkei paras vaihtoehto olekkaan.

Sä et varmaan hakua kuulla mun kokemusta kun rinta meni kahtia, että minkälaista palvelua sain valtiolta sairaalassa? Veroja on tähän maahan maksettu, vastineeksi en saa vitun mitään, tai sain mä, laskun vaikka en lääkäriä edes nähnyt 4 tunnin aikana.

Mä sanoin varmaan samaan sillon, ku sulle kävi toi, mut tollanen vamma ei tosiaan oo mikään kiireellinen. Päivystyksessä on ruuhkaa (jos tää nyt joltain on sattunu menee ohi), ja ei ne huvin vuoksi siellä ihmisiä istuta. Jos yleisilme siellä tiloissa on kiireetön, se ei tarkota, että siellä ei olis tehtäviä meneillään.

Sun verotiedot ei valitettavasti muuta lääketieteelliseen näyttöön perustuvia kiireellisyysluokituksia. Ratkaisit asian, kuten moni hyvätuloinen, ja menit sinne, missä ei ole kiire ja rahalla saa haluamansa (huom. suuri ero tarvitsemisen kanssa) palvelut.

Mä sanoin varmaan samaan sillon, ku sulle kävi toi, mut tollanen vamma ei tosiaan oo mikään kiireellinen. Päivystyksessä on ruuhkaa (jos tää nyt joltain on sattunu menee ohi), ja ei ne huvin vuoksi siellä ihmisiä istuta. Jos yleisilme siellä tiloissa on kiireetön, se ei tarkota, että siellä ei olis tehtäviä meneillään.

Sun verotiedot ei valitettavasti muuta lääketieteelliseen näyttöön perustuvia kiireellisyysluokituksia. Ratkaisit asian, kuten moni hyvätuloinen, ja menit sinne, missä ei ole kiire ja rahalla saa haluamansa (huom. suuri ero tarvitsemisen kanssa) palvelut.
Eli kaikki ne nuhaiset ja muut spurgut oli kiireellisiä ja 3 tuntia sain odotella, enkä koskaan sitten lääkärille päässyt. Lasku tosin tuli perässä istumisesta penkillä.

Ei kai tuohon ole muuta ratkaisua kuin poistua suomesta. Hollanti olis jännä maa asua, kun siellä on kivoja kaupunkeja ja julkiset toimii. Satsaa asuntoon hyvältä paikalta ja auton voi jättää välistä.

Jossain vaiheessa suomi taitaa kuitenkin romahtaa, kun tekijöitä ei kiinnosta ja kuppaajia on vuosi vuodelta enemmän. Eikä eläkepommikaan asioita auta.

Edit. Aikoinaan konsulttihommia tehdessä tuli paljon rampattua hollannissa. Tykkäsin mestoista ja ihmisistä siellä.

Ei kai tuohon ole muuta ratkaisua kuin poistua suomesta. Hollanti olis jännä maa asua, kun siellä on kivoja kaupunkeja ja julkiset toimii. Satsaa asuntoon hyvältä paikalta ja auton voi jättää välistä.

Jossain vaiheessa suomi taitaa kuitenkin romahtaa, kun tekijöitä ei kiinnosta ja kuppaajia on vuosi vuodelta enemmän. Eikä eläkepommikaan asioita auta.

Edit. Aikoinaan konsulttihommia tehdessä tuli paljon rampattua hollannissa. Tykkäsin mestoista ja ihmisistä siellä.
Se vois olla kyllä ihan paikallaan, lämpimämpääkin kun täällä.

Ei olis ihan hirveä luukku vaikka onkin melkoinen sokkelo. Varsinkin noi lasit ja kattoterassi olis mahtavaa. Amsterdamiin pyyhkäisee hetkessä junalla, jos haluaa superhälinän keskelle.

182_1080.jpg

160_1080x720.jpg

Apartment for sale: Lino 2 2907 DH Capelle aan den IJssel [funda]

Taitaa joutua surffaileen asuntoja ja miettimään omaa downshift suunnitelmaa uusiksi. Ehkä eurooppa sittenkin olisi mahdollisuus, kun hollannin hintataso vaikuttaa siedettävältä.

Mä ohjeistan käyttämään kreatiinia treenin ympärillä: 3-5g ennen treeniä, 3-5g treenin aikana (intrassa) ja treenin jälkeen 3-5g palkkarissa. Itse en näe mitään ongelmaa kreatiinin käytössä treenin ympärillä juuri tuolla tyylillä ja tämän ohjeistuksen aikanaan opin ex-valmentajani Aki Mähöseltä. On toiminut hyvin.

Eli kaikki ne nuhaiset ja muut spurgut oli kiireellisiä ja 3 tuntia sain odotella, enkä koskaan sitten lääkärille päässyt. Lasku tosin tuli perässä istumisesta penkillä.

Mitä sille rinnalle sit lopulta tehtiin?Menitkö tuolta yksityiselle vai mitä tapahtu?

Mä ohjeistan käyttämään kreatiinia treenin ympärillä: 3-5g ennen treeniä, 3-5g treenin aikana (intrassa) ja treenin jälkeen 3-5g palkkarissa. Itse en näe mitään ongelmaa kreatiinin käytössä treenin ympärillä juuri tuolla tyylillä ja tämän ohjeistuksen aikanaan opin ex-valmentajani Aki Mähöseltä. On toiminut hyvin.

Mikä tuossa sitten on ideana? Eikö kroppa pysty vastaanottamaan kerralla esim 10 grammaa?

Mitä sille rinnalle sit lopulta tehtiin?Menitkö tuolta yksityiselle vai mitä tapahtu?
Magneettiin menin ja siellä sieltä ortopedille, joka katsoi radiologin kuvat. Ei voitu tehdä mitään kun oli nätisti kiinni, revennyt vain keskeltä ja liikkui 5cm sisäänpäin.

Ok.

Joo semmosta vielä tässä ku leikkauksen jälkeen ite kuntoudun ni kattellu noita Wlogeja oikein urakalla(samalla ku poljen kuntopyörällä)hyvää kamaa noi on edelleen!Kiitti vaan.

Mikä tuossa sitten on ideana? Eikö kroppa pysty vastaanottamaan kerralla esim 10 grammaa?
Kreatiinin käyttö ei suoranaisesti vaadi tarkkaa ajankohtaa, mutta tosi helppoa on käyttää sitä silloin, kun nautitaan muitakin lisäravinteita; boosterit ennen treeniä/ intrat treeni aikana / palautusjuoma treenin jälkeen.

Aki puhui usein siitä, että ajattele kreatiinia ikään kuin polttoaineena. Tankkaat sitä treeniä varten, tankkaat lisää treenin aikana ja käytät sitä palautumiseen treenin jälkeen jolloin kroppa hyödyntää sitä insulinogeenisen tilan vuoksi todella tehokkaasti.

Uttihan mainitsee asiasta esim fastin sivuilla:

Proteiinin ja hiilihydraatin aikaansaama insuliinituotannon nousu yhdistettynä treenin aikaiseen ja jälkeiseen ns. anaboliseen ikkunaan kannattaa hyödyntää mm. kreatiinin tehokkaaseen ajoon lihassoluihin.

Kreatiinin käyttö ei vaadi tarkkaa ajoitusta, vaan oleellista on pitoisuuksien kumuloituminen kehossa riittävän suurelle tasolle. Imeytymisen optimointi on tosin mahdollista, eli esim. kreatiini ajetaan tehokkaammin soluihin jos se otetaan insulinogeenisessä tilassa (käytännössä proteiinin ja hiilarin kanssa esim. palautusjuomassa).

Ja vielä noista määristä. Itse en tykkää nauttia yhdellä kertaa isoa määrää kreatiinia, koska mun maha saattaa mennä siitä sekaisin. Siksi otan sitä pienemmissä erissä ja suosittelen sitä muillekin. Märkä pieru kyykyssä ei oo kauheen kiva fiilis, vaikka jotkut on maininnutkin että jos treeneissä tulee paskat housuun, niin se ei ole syy lopettaa treenejä. :LOL:

Terveyskeskuslääkärit tiesivät siis mitä tehdä ilman magneettikuvia ja ortopedilausuntoa. On ne kovia.
Terveyskeskuslääkärit tietävät että kaikki ihmiset paranevat syömällä burana 400 mg / 2 kertaa päivässä, vaikka olisi jalka poikki, ebola ja HIV.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom