OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Intelillä on tökkinyt kehitystyö, kun uusi valmistusteknologia on vuosia myöhässä. Ehkä sitten nähdään isompi hyppy, kun 10nm piirit tulevat myyntiin. Läppäreihin varmaan tän vuoden lopussa, desktop versiot joskus ens vuonna. Intelihän antoi kenkää ceo:lle, kun hommat meni kunnolla pieleen.

Lähinnä noita tehoja on skaalattu coreja lisäämällä ja joissain erikoisversioissa on isoa kellotaajuutta. Mutta tosiaan harmittavan hidasta ollut cpu puolen kehitys intelin vehkeissä. PC puolella amd tais painaa intelistä ohi mikä on ainakin mulle iso yllätys.

Intelillä on tökkinyt kehitystyö, kun uusi valmistusteknologia on vuosia myöhässä. Ehkä sitten nähdään isompi hyppy, kun 10nm piirit tulevat myyntiin. Läppäreihin varmaan tän vuoden lopussa, desktop versiot joskus ens vuonna. Intelihän antoi kenkää ceo:lle, kun hommat meni kunnolla pieleen.

Lähinnä noita tehoja on skaalattu coreja lisäämällä ja joissain erikoisversioissa on isoa kellotaajuutta. Mutta tosiaan harmittavan hidasta ollut cpu puolen kehitys intelin vehkeissä. PC puolella amd tais painaa intelistä ohi mikä on ainakin mulle iso yllätys.

Ei se nyt ihan noinkaan mene. Amd:ltä löytyy kyllä bang for buck suorituskykyä multicore hyötykäytössä, mutta kyllä se inteli vie molemmissa, mutta etenkin single-coressa ja rahalla.

Mikelle taas suosittelisin ehdottomasti perehtymään vähän pc osien maailmaan, kun esim jimssistä lätkii osat ostoskoriin niin 79e maksaa kasaus palvelu, jos ei itse jaksa ruveta säätämään. Mutta tohon sun käyttöön suosittelisin vähintään 8 core prossua ja vähintäänkin riittävästi muistia.

Ei se nyt ihan noinkaan mene. Amd:ltä löytyy kyllä bang for buck suorituskykyä multicore hyötykäytössä, mutta kyllä se inteli vie molemmissa, mutta etenkin single-coressa ja rahalla.

Mikelle taas suosittelisin ehdottomasti perehtymään vähän pc osien maailmaan, kun esim jimssistä lätkii osat ostoskoriin niin 79e maksaa kasaus palvelu, jos ei itse jaksa ruveta säätämään. Mutta tohon sun käyttöön suosittelisin vähintään 8 core prossua ja vähintäänkin riittävästi muistia.

amd julkaisi just uudet 7nm cpu:t mitkä tulee kesäksi myyntiin. Intel ei pystyne tänä vuonna desktop puolella vastaamaan. Serveripuolellakin tekee intelillä tiukkaa 7nm amd piirejä vastaan.

Nyt on Macissa 64g muistia, 2x6gt näytönohjaimet ja flash-kovot.

Budjetti tuossa enemmän kertoo kumpaan leiriin kannattaa suuntautua amd vai intel.

Itsellä lähinnä kokemusta enemmän intelistä. kuvien käsittelyssä Adobe lightroomilla, sekä videoiden editoinnista sony vegasilla.

Jos haluat niin voin huomenna yv:llä vaikka laitella molempien merkkien esimerkki koneet ja nää verrattuna mac pro:hon. Muuten internet lähinnä kääntää kaiken amd vs intel ja mac vs pc väittelyksi. Siihen lyötyy 120 sivua iotechiltä luettavaa:cautious:

Kaikki 3 vaihtoehtoa on täysin toimivia kuitenkin.

Ei mulle mikään totaalinen ehto ole pysyä Macissa. Pitäis kyetä tehokaaseen kuvankäsittelyyn, videoeditointiin ja striimaamiseen.
Enemmän saat rahoille vastinetta jos siirryt pc:n puolelle. Macit on siistejä, mutta niin perhanan kalliita. 5000e mac tais vastata 2000e:n pc:tä. Apple on muutenkin mennyt aika paljon alaspäin. Se mikä ennen teki macista hyvän alkaa olla historiaa, ei pakkopäivityksiä jne.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
https://pakkotoisto.com/etusivu/pakkotoisto-shop/#!/-A117044604

Screenshot 2019-02-03 at 11.30.44.png

Kuva olkapäätreenin päälle. Käsitreenissä klapit on paksummat. Safkat on nyt vakiona treenipäivinä H400 P200 R80 ja lepoina H200 P200 R80.

Safkat on päivittäin kaurapuuro, peruna, kana, vuoksen piirakka, corn flakes, pähkinää, riisikakkuja.

Aika matalilla kaloreilla menet.
Ei ne mulle matalat ole. Muistakaa, että me kaikki ollaan yksilöitä. Olen sitä ihmetellyt, että aina sanotaan kovaan treeeniin "Se joka toimii sulle, ei välttämättä toimi muille". Sitten kuitenkin ollaan suoralta kädeltä sanomassa että kalorit on alhaiset. Ei se nyt vain mene niin.

Isoin syy lienee, ettei kulutus mikään mahdoton tässä hommassa ole ja toisekseen, kaikki aina unohtaa kun mua verrataan ties mihinkä, että ikää on 44v.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom