Eihä ihiminen joka on täysin onnellinen ja rakastaa elämäänsä jaksa kuluttaa energiaa pahan puhumiseen saati ajattelemiseen.
Saahan sitä purkaa pahaa oloa netissä, ei haukku sillai haavaa tee, mutta musta on varsin outoa, ettei siihen saa vastata. Oikeus on aukoa päätä mutta siihen ei periaatteessa saa mitään vastata ja jos et vastaa, olet ignorantti mulkku, josta saa taas monta sivua paskaa heitettyä. Tämä samahan ei toteudu miltään osin oikeassa elämässä netin ulkopuolella koska siellä vastine voi ignooraamisen ja verbaalisen vastauksen sijaan olla fyysinen.
Ja semmoista ihmistä ei olekaan, joka pystyy ohittamaan eteensä kävelevän ihmisen, joka latoo sun naamalle kasan herjoja tuntematta sua laisinkaan. Normaali ihminen kävelee ohi ja kelaa, että mitähän helvettiä toi tarkoitti. Pitää olla mielenhäiriöinen ihminen jos se asia ei liikuta sua mihinkään. Sulta puuttuu silloin vallan kokonaan itsesuojeluvaisto. Sama internetissä, siinä ei mitään väärää ole, että joku vastaa takaisin, ei se ole asian miettimistä, se on vain reaktio.
Ja kun tämä trengod koitti trollata ja keksi idean, että hei, mä yritän satuttaa treenaajaa haukkumalla sitä pieneksi, niin kun mä nyt totuuden kuitenkin. tiedän, niin kuinka rauhallisemmin mä enää voin vastaa tommoiseen typerään heittoon? Sekään ei riitä, vaan edelleen siellä joku tulee neropattina heittämään että meni ihon alle. Ja edelleen, mitä väliä sillä on meneekö ihon alle jos se on tarkoituskin mennä?
Mieti jos mä tulisin sun kotiin ja kusisin sohvalle ja heittäisin telkkarin ikkunasta ulos ja sä reagoisit, että mitä helvettiä, niin mun vastaus olisi vain "menikö tunteisiin". Ikäänkuin tolla kuitilla saisi automaattisesti vaparin vittuilla milloin kellekin, ei saa, osa vastaa takaisin ja heillä on siihen täysi oikeus.