OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
No en kyllä tahallaan väärin ollut ymmärtämässä. Lähinnä nyt muistelen että olit aika jyrkkä sen kanssa, ettei ylikuntoa tule. Siitä tuo Feroce kuitenkin puhuu. Tosin myös tuosta levosta ja oman kropan kuuntelusta ja optimaalisesta maksimoinnista, joka ei oikeasti ole elämässä aina mahdollista.
Mutta kiitos vastauksesta ja näkemyksestä

Ja siinä olen samaa mieltä, että "bodaamalla" on paljon vaikeampi vetää siihen ylikuntoon kuin joissain muunlaisissa lajeissa

No en kyllä tahallaan väärin ollut ymmärtämässä. Lähinnä nyt muistelen että olit aika jyrkkä sen kanssa, ettei ylikuntoa tule. Siitä tuo Feroce kuitenkin puhuu. Tosin myös tuosta levosta ja oman kropan kuuntelusta ja optimaalisesta maksimoinnista, joka ei oikeasti ole elämässä aina mahdollista.
Mutta kiitos vastauksesta ja näkemyksestä

Kyllä se on mahdollista, pitää ottaa selvää mistä kuristaa. Jos tuntuu ettet palaudu tai et saa treenistä kaikkea irti, niin silloin et optimoi. 40h/vko fyysisesti aktiivisessa päivätyössä käyvien ei tarvitse lähtökohtaisesti edes haaveilla mistään 5-day splitistä jos optimoi sen treenin maksimaaliseksi, eli vähemmällä frekvensillä, mutta laadukkaammalla tekemisellä saat todennäköisesti enemmän irti. Pätee myös lääkkeitä käyttäviin, koska mikään määrä lääkkeitä ei korvaa sitä aikaa mikä on pois levosta jos on kuormittava työ. Ja lepo on nukkumista eikä mitään ''palauttavaa sauvakävelyä'' tai edes sohvalla telkkaria katsomista vaan kirjaimellisesti nukkumista.

Viimeksi muokattu:
Ylirasituksen määrittely on suht vaikeaa, koska jos henkinen puoli ei syystä X ole kunnossa, voi treeni olla alisuorittamista vaikka kroppa olisikin levännyt. Siksi siinä pitää ottaa kaikki asiat huomioon ja tunnistaa oireet. Mutta valitettava fakta on se, että suurin osa valitsee tien, jossa ei edes haasta sitä kroppaa, vaan pelätään heti ylitreenaamista, vaikka se raja pitäisi löytää jollakin tasolla.

Oikeasti ei ole elämässä aina mahdollista. Se on ihan sama mistä kuristat, mutta jos et tee hommaa ammattilaisena ilman mitään muita velvotteita, tulee aina joskus päiviä, jolloin ei mahdollista optimoida. Ja myös tuosta asiasta oli videossa asiaa. Ja niin kuin Mikekin laittoi. Niitä alisuorituspäiviä tulee. Sitten vaan paluu regimentiin.
Ja lepo on ainakin itselle juuri sitä unta. Ei myöskään mahdollista vuorotyöläisenä aina saada riittävästi

Ylirasituksen määrittely on suht vaikeaa, koska jos henkinen puoli ei syystä X ole kunnossa, voi treeni olla alisuorittamista vaikka kroppa olisikin levännyt. Siksi siinä pitää ottaa kaikki asiat huomioon ja tunnistaa oireet. Mutta valitettava fakta on se, että suurin osa valitsee tien, jossa ei edes haasta sitä kroppaa, vaan pelätään heti ylitreenaamista, vaikka se raja pitäisi löytää jollakin tasolla.
Samaa mieltä myös tuosta. Aika harva vetänyt itsensä oikeasti ylirasitustilaan, joka on sitten jo sairautta vastaava tila itsessään. Ja varmaankin jos pidempään esim. unet vituillaan, pitää itsekin käsittää, ettei se ole enää optimaalista se kokonaisuus ja ei tule tulosta luultavasti, ainakaan pitkään.

Eiks se ollut tarkoituskin päästä? Koita sinäkin, ei mua haittaa jos menee ihon alle, mulla on tavat selviytyä siitä, vittuilen takaisin. Mulla menee monet ilkeät jutut ihon alle enkä sitä häpeä myöntää. Erotus siinä on vain, että te ette kestä mun vastinetta koskaan, vaan psykoosit iskee heti. Sitten alkaa se peruslässytys, aikuinen mies ja blaa blaa. Kas näin, alkuperäinen provo ja vittuilu on kadonnut kuin pieru saharaan ja jäljelle jää 3 sivua paskanheittoa miten joku meni ihon alle. Ja loppujen lopuksi, mitä vitun väliä?
Ei tässä maassa kovin moni ymmärrä mitä paskaa Mike saa kestää kaiket päivät. Moni olisi heittänyt hanskat tiskiin ja kadonnut netistä jo kauan sitten. Tollainen turha provoaminen ja kiusaaminen voi muista tuntua hauskalta, mutta sitä se ei ole. Siltikin Mike jaksaa painaa, tuottaa materiaalia omalle keskusteluforumille ja on aktiivisena itse mukana jubailuissa.

Jopa pelkkä kommentti: ”tais mennä ihon alle” on ihan puhdasta vittuilua. Miksi pitää vittuilla? Ei ilmeisesti ole minkään asteen kunnioitusta itse forumin ylläpitäjää kohtaan? Saisitte hävetä. Ylipäätään, kun keskustelut pysyvät asiallisena ja analyyttisena, ne säilyvät mielenkiintoisina ja niitä on kiva lukea.

Tottakai metsä vastaa kun sinne huutaa ja Mike antaa takaisin samalla mitalla. Se ei tietenkään edesauta oravanpyörän pysähtymistä provoamisessa ja vittuilussa, mutta ymmärrän hyvin Miken pointin, toinen poski on käännetty jo kauan sitten ja sitäkin ollaan lyöty kaksin käsin. Ei se ilkeily näytä siltikään loppuvan. Toivoahan kuitenkin saa.

Monestihan se ihmisen oma paha olo purkautuu noihi vihaviesteihi/puheisii. Eihä ihiminen joka on täysin onnellinen ja rakastaa elämäänsä jaksa kuluttaa energiaa pahan puhumiseen saati ajattelemiseen.

Suomalainen on niin vitun kateellinen kaikelle mikä on paremmin kuin itsellä. Mikellä menee juttujen perusteella hyvin, naiset on kauniita, lompakkokin keskiverto suomalaista paksumpi, hieno auto ja vielä lihaakin vartalossa. Ei siinä muuta tarvita niin peräkammarin tissiposket innostuu kateuksissaan haukkumaan ja negaamaan. Tuntuu että nykyajan räkänokat ei arvosta enään yhtään mitään.

Eihä ihiminen joka on täysin onnellinen ja rakastaa elämäänsä jaksa kuluttaa energiaa pahan puhumiseen saati ajattelemiseen.
Saahan sitä purkaa pahaa oloa netissä, ei haukku sillai haavaa tee, mutta musta on varsin outoa, ettei siihen saa vastata. Oikeus on aukoa päätä mutta siihen ei periaatteessa saa mitään vastata ja jos et vastaa, olet ignorantti mulkku, josta saa taas monta sivua paskaa heitettyä. Tämä samahan ei toteudu miltään osin oikeassa elämässä netin ulkopuolella koska siellä vastine voi ignooraamisen ja verbaalisen vastauksen sijaan olla fyysinen.

Ja semmoista ihmistä ei olekaan, joka pystyy ohittamaan eteensä kävelevän ihmisen, joka latoo sun naamalle kasan herjoja tuntematta sua laisinkaan. Normaali ihminen kävelee ohi ja kelaa, että mitähän helvettiä toi tarkoitti. Pitää olla mielenhäiriöinen ihminen jos se asia ei liikuta sua mihinkään. Sulta puuttuu silloin vallan kokonaan itsesuojeluvaisto. Sama internetissä, siinä ei mitään väärää ole, että joku vastaa takaisin, ei se ole asian miettimistä, se on vain reaktio.

Ja kun tämä trengod koitti trollata ja keksi idean, että hei, mä yritän satuttaa treenaajaa haukkumalla sitä pieneksi, niin kun mä nyt totuuden kuitenkin. tiedän, niin kuinka rauhallisemmin mä enää voin vastaa tommoiseen typerään heittoon? Sekään ei riitä, vaan edelleen siellä joku tulee neropattina heittämään että meni ihon alle. Ja edelleen, mitä väliä sillä on meneekö ihon alle jos se on tarkoituskin mennä?

Mieti jos mä tulisin sun kotiin ja kusisin sohvalle ja heittäisin telkkarin ikkunasta ulos ja sä reagoisit, että mitä helvettiä, niin mun vastaus olisi vain "menikö tunteisiin". Ikäänkuin tolla kuitilla saisi automaattisesti vaparin vittuilla milloin kellekin, ei saa, osa vastaa takaisin ja heillä on siihen täysi oikeus.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Onhan toi ihan totta, mutta ainut mihi tossa voi ite vaikuttaa on siihe omaan "vastaukseen" minkä antaa. Kill em with kindness, ei sinääsä toimi että' kyllä ne yleesä ottaa enemmä raivoo jos oot kiltti niille jotka kohtelee huonosti, mut kärsivällisyyellä ne sodatki voitetaa. Ja tottaha toiki et mielummi purkaa netissä sanomalla sitä pahaa oloo ku fyysisesti sitte vaikka vastaantuleviin. Vaikka kyllä se netissä sanominenki joihinki iskee ihan samallai ku fyysisesti se nyrkki naamaa. Jonku asteinen pahaolo/ sairausha tuolla täytyy olla taustalla jos pitää omaa kilpee kiillottaa toiste kustannuksella tai polkee toista alas että nousis ite korkeemmalle ja eikai sairaalle voi suuttua siitä että hän on sairas vaa pikemminki toivoo parannusta.

Ja suurinosa tosta johtuu varmana siitä ettei noi negaajat oo samassa asemasas ku sinä missä he selkeesti haluaisivat olla

Tarkoitus ei ollut satuttaa, vaan ihan puhtaasti vittuilla. Vähän samanlailla miten Mike itekkin vittuilee jengille.
No saako kysyä mikä ajoi tohon vittuiluun? Mikä triggeroi siihen? Podcasti oli ihan asiallinen, enkä ole sulle kuittaillut tietääkseni lähiaikoina. Mikä sai ajatuksen, että meenpäs nyt vain huvikseni vittuilemaan? Joku syyhän siinä voi olla ja älä vain sano, että sen sun mielestä jotenkin tyydyttävää touhua.

No saako kysyä mikä ajoi tohon vittuiluun? Mikä triggeroi siihen? Podcasti oli ihan asiallinen, enkä ole sulle kuittaillut tietääkseni lähiaikoina. Mikä sai ajatuksen, että meenpäs nyt vain huvikseni vittuilemaan? Joku syyhän siinä voi olla ja älä vain sano, että sen sun mielestä jotenkin tyydyttävää touhua.
Sä oletjo pitkään keulinut sillä ylivertaisella treenityylilläsi ja dissannut muita laskoiksi. Tarkoitus oli näpäyttää vähän, että kyllä ne muutkin treeni tyylit ihan toimivia on. Tyydyttävä olo ei kyllä tullut, ehkä vähän jopa paska fiilis, jos todella loukkaannuit.

Sä oletjo pitkään keulinut sillä ylivertaisella treenityylilläsi ja dissannut muita laskoiksi. Tarkoitus oli näpäyttää vähän, että kyllä ne muutkin treeni tyylit ihan toimivia on. Tyydyttävä olo ei kyllä tullut, ehkä vähän jopa paska fiilis, jos todella loukkaannuit.
En mä nyt henkilökohtasesti ole ketään panetellut, vaan yleisesti aina puhunut siitä, että pitää koittaa repiä itsestä irti ja haastaa kroppaansa. Ja joo, siis ei mulle mikään paha mieli siitä tule, jos joku sanoo pieneksi, mutta se kyllä vähän harmittaa, että sitä tarpeetonta kuraa kun on muualla ihan tarpeeksi, niin omalla forumilla on vähän ikävää lukea kun koittaa kuitenkin tätä palvelua teille pitää. Ja kun mä myös aktiivisesti osallistun keskusteluihin ja viestejä on yli 70 tuhatta, niin mahtuuhan sinne myös paljon niitä kärkkäitä mielipiteitä.

Itse vähän sitä mieltä, että jokainen repiköön ne treeninsä sillä kovuudella kuin haluaa ja tyyli vapaa. Ei kai siihen muilla ole sanomista. Tai aina voi sanoa, vittuilu on turhaa. Kyllä se tässä "lajissakin" tulokset puhuu puolestaan.

Olen seurannut palautumista unen ajalta mitatusta datasta. HRV, yön alin syke ja keskisyke kertovat paljon. Punttihommiin nuo on imho. turhia, kun ei peruspuntti noihin tunnu kovin paljoa vaikuttavan. Toisaalta stressi ja aerobinen harjoittelu näkyy datassa selkeästi ja niitä voi työstää, jotta saisi treeneistä ja levosta enemmän irti.

HRV on ihan kiistaton mittari palautumiselle ja yleisesti käytössä, jos treeneissä on iso kuntokomponentti mukana tai taitokomponentti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom