OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tulossa.

DELTSIT.jpg

Juotko/syötko treenipäivinä nuo 200g extrahiilarit treenin yhteydessä ja treenin jälkeisellä aterialla?
Treenipäivinä 70g klusteridekstriiniä ja vitargoa yhteensä. Sitten jaan pitkin päivää.

@Mike ovatko instagram-linkitykset muuttuneet jotenkin? Ennen videot alkoivat pyörimään siinä linkitetyssä ikkunassa, mutta nyt tökkäisy (Android-tabletti & Chrome) avaa Instagramin uudessa välilehdessä.

@Mike ovatko instagram-linkitykset muuttuneet jotenkin? Ennen videot alkoivat pyörimään siinä linkitetyssä ikkunassa, mutta nyt tökkäisy (Android-tabletti & Chrome) avaa Instagramin uudessa välilehdessä.
Niissä lukee nykyään jotain että watch it again on instagram.

ja samalla alkaa ääntä toistamaan vaikka video ei vielä edes pyöri.

Ettei tää johtuis siitä, kun täällä pakkiksella ilmestyy välillä ruutu tonne alhaalle missä videos alkaa pyöriä itsestään, lasketaanko niitä katsontakertoihin?
Ei, vaan pitää mennä sinne kanavalle siitä linkistä. Mutta monet jää katsomaan, muttei seuraa. Eli seuratkaa ihmeessä.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Tais @trengod päästä pahemman kerran ihon alle :rolleyes:
Eiks se ollut tarkoituskin päästä? Koita sinäkin, ei mua haittaa jos menee ihon alle, mulla on tavat selviytyä siitä, vittuilen takaisin. Mulla menee monet ilkeät jutut ihon alle enkä sitä häpeä myöntää. Erotus siinä on vain, että te ette kestä mun vastinetta koskaan, vaan psykoosit iskee heti. Sitten alkaa se peruslässytys, aikuinen mies ja blaa blaa. Kas näin, alkuperäinen provo ja vittuilu on kadonnut kuin pieru saharaan ja jäljelle jää 3 sivua paskanheittoa miten joku meni ihon alle. Ja loppujen lopuksi, mitä vitun väliä?

Viimeksi muokattu:
Mitäs olit Mike mieltä noista Ferocen overtraining jutuista? Kun olet paljon ottanut noihin asioihin jossain vaiheessa kantaa. Tai lähinnä siihen palautumispuoleen ja ylikuntoon

Mitäs olit Mike mieltä noista Ferocen overtraining jutuista? Kun olet paljon ottanut noihin asioihin jossain vaiheessa kantaa. Tai lähinnä siihen palautumispuoleen ja ylikuntoon
No tuo puhuu 100% suorittamisesta kun ollaan treenaamassa, niin se pitäisi mennä. Ja tämä ei edelleenkään, vaikka suurin osa tämän AINA väärin ymmärtää tahallaan, tarkoita sitä, että sinne mennään oksentamaan. Se tarkoittaa sitä, että oli harjoite mikä tahansa, se suoritetaan maksimaalisesti niin henkisesti kuin teknisesti, joka kerta. Tähän ei toki pysty monikaan rutiinilla, vaan niitä alisuorittamisia tulee. Kroppa pitää oppia tuntemaan, milloin on lepopäivän paikka, milloin voi vetää useamman päivän putkeen kovaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom