Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juotko/syötko treenipäivinä nuo 200g extrahiilarit treenin yhteydessä ja treenin jälkeisellä aterialla?syön kaikki treenipäivät 400g hiilaria ja levot menee 200g.
Treenipäivinä 70g klusteridekstriiniä ja vitargoa yhteensä. Sitten jaan pitkin päivää.Juotko/syötko treenipäivinä nuo 200g extrahiilarit treenin yhteydessä ja treenin jälkeisellä aterialla?
Niissä lukee nykyään jotain että watch it again on instagram.@Mike ovatko instagram-linkitykset muuttuneet jotenkin? Ennen videot alkoivat pyörimään siinä linkitetyssä ikkunassa, mutta nyt tökkäisy (Android-tabletti & Chrome) avaa Instagramin uudessa välilehdessä.
Ettei tää johtuis siitä, kun täällä pakkiksella ilmestyy välillä ruutu tonne alhaalle missä videos alkaa pyöriä itsestään, lasketaanko niitä katsontakertoihin?Striimeissä on poikkeuksellisen korkeat katsojamäärät
ja samalla alkaa ääntä toistamaan vaikka video ei vielä edes pyöri.@Mike ovatko instagram-linkitykset muuttuneet jotenkin? Ennen videot alkoivat pyörimään siinä linkitetyssä ikkunassa, mutta nyt tökkäisy (Android-tabletti & Chrome) avaa Instagramin uudessa välilehdessä.
Ei, vaan pitää mennä sinne kanavalle siitä linkistä. Mutta monet jää katsomaan, muttei seuraa. Eli seuratkaa ihmeessä.Ettei tää johtuis siitä, kun täällä pakkiksella ilmestyy välillä ruutu tonne alhaalle missä videos alkaa pyöriä itsestään, lasketaanko niitä katsontakertoihin?
Pakkotoiston striimi sai partner statuksen tänään.
Huomenna 12:00 kyykkystriimi ja 1800 aikaan illan talk show.sen kunniaksi striimit tulille?
Eiks se ollut tarkoituskin päästä? Koita sinäkin, ei mua haittaa jos menee ihon alle, mulla on tavat selviytyä siitä, vittuilen takaisin. Mulla menee monet ilkeät jutut ihon alle enkä sitä häpeä myöntää. Erotus siinä on vain, että te ette kestä mun vastinetta koskaan, vaan psykoosit iskee heti. Sitten alkaa se peruslässytys, aikuinen mies ja blaa blaa. Kas näin, alkuperäinen provo ja vittuilu on kadonnut kuin pieru saharaan ja jäljelle jää 3 sivua paskanheittoa miten joku meni ihon alle. Ja loppujen lopuksi, mitä vitun väliä?Tais @trengod päästä pahemman kerran ihon alle![]()
No tuo puhuu 100% suorittamisesta kun ollaan treenaamassa, niin se pitäisi mennä. Ja tämä ei edelleenkään, vaikka suurin osa tämän AINA väärin ymmärtää tahallaan, tarkoita sitä, että sinne mennään oksentamaan. Se tarkoittaa sitä, että oli harjoite mikä tahansa, se suoritetaan maksimaalisesti niin henkisesti kuin teknisesti, joka kerta. Tähän ei toki pysty monikaan rutiinilla, vaan niitä alisuorittamisia tulee. Kroppa pitää oppia tuntemaan, milloin on lepopäivän paikka, milloin voi vetää useamman päivän putkeen kovaa.Mitäs olit Mike mieltä noista Ferocen overtraining jutuista? Kun olet paljon ottanut noihin asioihin jossain vaiheessa kantaa. Tai lähinnä siihen palautumispuoleen ja ylikuntoon