Kyllähän sä treenaat kuitenkin vielä säännöllisesti?Koska mä olen pieni. Säkin olisit jättiläinen mun vieressä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän sä treenaat kuitenkin vielä säännöllisesti?Koska mä olen pieni. Säkin olisit jättiläinen mun vieressä.
No voisko tosta muutama viesti ylempää päätellä edes jotain? Eikö tullut oikein sellaista vastausta kun halusit? Katoit podcastin ja päätit sitten tulla tänne antamaan mielipiteesi jolla hait tietynlaista vastinetta. Joten ota ihan rauhassa, en provosoidu sun jutuista.Kyllähän sä treenaat kuitenkin vielä säännöllisesti?
- Aika ilkee alkaa olemaan toi kyykkyproge, ei sillä, että se harjoitteena kummonen olisi, mutta 2 kertaa viikossa kun nakuttaa, niin alkaa olemaan aika jumissa reidet. Eikä tässä kerkee mitenkään edes niitä hieromaan kun saa olla kokoajan tangon alla. 7 treeniä alla ja kahdeksannen jälkeen menee vain vaikeammaksi.
Oiskai sitä suoraan voinut kysyä, että miten vuosia kuuritellut henkilö on pienempi, kuin naturaali joka on hiljattain käynyt läpi sädehoidot?Vain internetissä.
- Kyllähän sä treenaat kuitenkin vielä säännöllisesti?
Sanos se, elämän suuria mysteerejä.Oiskai sitä suoraan voinut kysyä, että miten vuosia kuuritellut henkilö on pienempi, kuin naturaali joka on hiljattain käynyt läpi sädehoidot?
#jauhotkurkkuun.Sanos se, elämän suuria mysteerejä.
Eikös Jani Pernell ole/ainakin oli Mikko Elmenin valmennuksessa? En ole vielä podcastia kuunnellut, joten pahoittelut jos asia tulee siinä ilmi.
Ei ärsytä yhtään :D Ihmetyttää vaan :D#jauhotkurkkuun.
Varmaan ärsyttää kun et repinyt peliverkkareita.
Ok, oli vaan niin spontaani toteaminen että ajattelin provoksi.Ei ärsytä yhtään :D Ihmetyttää vaan :D
Osoittaa vaan, että genetiikka on se kaiken a ja o tässä hommassa. Ruokavalio ja genetiikka.Ok, oli vaan niin spontaani toteaminen että ajattelin provoksi.
Olis täynnä paskaa.Onko pakkiksella ikinä ollut shoutboxia? Jos ei, niin miksi?
Yli 3000 kcal ja 400g hiilaria. Metabolia on piristynyt Peterin avulla huomattavasti ja nyt ollaan siinä vaiheessa, että syön kaikki treenipäivät 400g hiilaria ja levot menee 200g. Vaikka ruokamääriä lisättiin, niin se tyhjäs silti, meni 90kg saakka ja nyt nousemassa takaisin kun täyttyy.Tuossa Pernellin podcastissa sanoit että mikäli tuolla kyykkyprogella ei kintut kasva niin et usko että ne voivat kasvaa. Sähän syöt ihan saatanan vähän, eihän toi määrä sun kokosella ukolla voi millään kasvattaa uutta lihaskudosta?
Paljon rasvaa päivässä ja mistä lähteistä ?Yli 3000 kcal ja 400g hiilaria. Metabolia on piristynyt Peterin avulla huomattavasti ja nyt ollaan siinä vaiheessa, että syön kaikki treenipäivät 400g hiilaria ja levot menee 200g. Vaikka ruokamääriä lisättiin, niin se tyhjäs silti, meni 90kg saakka ja nyt nousemassa takaisin kun täyttyy.
80g ja lähteet kaurapuuro, omegat, liha ja sitten pähkinät.Paljon rasvaa päivässä ja mistä lähteistä ?