OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Olen tyhmä, mihin toi partner homma vaikuttaa? Tai siis jos sulla ei nyt oo sitä..?
Striimien alussa tulevat mainokset tulee sitten tulojen osalta striimaajalle, saa enemmän emoteja sekä tilaajista ei Twitch vie puolia pois, vaan tyyliin 30%. Twitchille on vain hyvä mitä isommaksi kanava kasvaa ilman, että niiden pitää antaa mitään enemmän takaisin. 390 tuhatta kertaa kanavalla jo käyty.

Striimien alussa tulevat mainokset tulee sitten tulojen osalta striimaajalle, saa enemmän emoteja sekä tilaajista ei Twitch vie puolia pois, vaan tyyliin 30%. Twitchille on vain hyvä mitä isommaksi kanava kasvaa ilman, että niiden pitää antaa mitään enemmän takaisin. 390 tuhatta kertaa kanavalla jo käyty.

Millaisista rahoista tuossa puhutaan noiden mainostulojen osalta? Eikös tilaus ole jotain 5$ paikkeilla, josta just sen puolet? Aika mielivaltaiselta kuulostaa tuo partneruuden myöntäminen, haluavat siis pitää itsellään enemmän tuottoa pidemmän aikaa. Ihan hyvä konsepti niillä!

Millaisista rahoista tuossa puhutaan noiden mainostulojen osalta? Eikös tilaus ole jotain 5$ paikkeilla, josta just sen puolet? Aika mielivaltaiselta kuulostaa tuo partneruuden myöntäminen, haluavat siis pitää itsellään enemmän tuottoa pidemmän aikaa. Ihan hyvä konsepti niillä!
Normaali tilaus on joo vitosen, sitten on kaksi isompaa tier 2 ja tier 3 tilaukset, mutta ne on harvinaisia. Noista ei mene sentään alvia kun ne tulee jenkeistä, lahjoituksissa on alvi mukana. Sitä alun mainosvideota en tiedä mikä siinä hinnoittelu on.

Normaali tilaus on joo vitosen, sitten on kaksi isompaa tier 2 ja tier 3 tilaukset, mutta ne on harvinaisia. Noista ei mene sentään alvia kun ne tulee jenkeistä, lahjoituksissa on alvi mukana. Sitä alun mainosvideota en tiedä mikä siinä hinnoittelu on.

Noista ei varmaan muutenkaan kauheasti jengi maksa veroja, luulisin? Maksut jää palvelun tilille tai paypaliin. :whistle: Millaista tulovirtaa olisi tuolla odotettavissa, jos olisit vaikka Suomen top1 vuoden lopulla? Ja partner, tietty.

Noista ei varmaan muutenkaan kauheasti jengi maksa veroja, luulisin? Maksut jää palvelun tilille tai paypaliin. :whistle: Millaista tulovirtaa olisi tuolla odotettavissa, jos olisit vaikka Suomen top1 vuoden lopulla? Ja partner, tietty.
Verottaja tietää kaiken, ensinnäkin Paypal on linkitetty luottokorttiin. Kun sinne tulee rahaa about tonni, niin et saa niitä enää ulos ellet toimita kaikenlaista, firmasta kaupparekisteriote, henkkarit jne jne.

Ite syöny samaa ja ei se kyllä 5% ole, ehkä 8-10%. Haaparannalta kun ostaa 5%:sta, niin eroa on ku yöllä ja päivällä.
Mut lapissa esim et oikeen nää eroa yöllä tai päivällä, kun on kesällä yötön yö. Ja talvellakin vähän sama juttu. :censored:

No en jos katotaan mitä duunasin teille, mutta sitten yleismaailmalllisesti, joku toinen teki talon. Kamoon.

Mä olen aina ajatellut omista duuneista ja firmoista että teen niitä hommia jotta joku muu voi tehdä omansa. Olen ihan vitun tunari mitä tulee johonkin rakennus- ja remppahommiin, siksi mä teen muilla töillä rahaa että joku muu voi tehdä niillä omansa. Turha siitä on kärsiä tunnontuskia, vaikka en usko että kärsisitkään.

Toi on tommoista löysempää ilmavaa tavaraa kun taas alle 7% kaupan tiskiltä on paljon kiinteämpää, tiheämpää ja punaisempaa. Sama ötökkä kysessä, ei voi olla noin helvetillinen ero.
Kauppojen lihamyllyissä on yleensä pienemmät reiät. Teollisuuden pakkaamat tehdään myös yleensä pakastekamasta ainakin osaksi (poislukien snellman), joten jauhiksen koostumus tulee hiukan erilaiseksi kuin tuoreesta tehty.
Omien kokemusten mukaan kulmapaistista (jossa rasvaa se about 5-8%) tulee parasta jauhelihaa. Ulkopaistikin käy.
Paras jauheliha mitä ite oon syöny oli juurikin kulmapaistista. Pakastattomasta tuoreesta tehty. Aijai. Pakastettua kun käyttää, niin väri on hiukan haaleampi.
Semmonen tuorekulmapaistista pyöräytetty jauheliha säilyy 1-2 päivää semmosena kivan punasena, jos lämpötila pysyy 3°C.

Verottaja tietää kaiken, ensinnäkin Paypal on linkitetty luottokorttiin. Kun sinne tulee rahaa about tonni, niin et saa niitä enää ulos ellet toimita kaikenlaista, firmasta kaupparekisteriote, henkkarit jne jne.

Kannattaa tutustua esimerkiksi palveluun https://www.viabuy.com sivuilla. "Get credit card anonymous". Mm. turvapaikanhakijoilla käytössä vastaavia, saa tilinumeron tai sitten voi käydä nostamassa seinästä. Näitä palveluja on muitakin. Voit keksiä nimen ja kotiuttaa voitot kenenkään tietämättä, ei vaadi vahva tunnistautumista tai muita tietoja. Disclaimer: Tarina on täysin hypoteettinen eikä ohje, saati yllytä tekemään veropetosta, vaan on ainoastaan opetus- ja viihdekäyttöön. Tarinan kertoja irtisanoutuu kaikesta vastuusta, joita voi seurata kokeillessa tätä itse. Suositamme noudattamaan vallitsevaa lainsäädäntöä sekä hyviä tapoja.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Kannattaa tutustua esimerkiksi palveluun https://www.viabuy.com sivuilla. "Get credit card anonymous". Mm. turvapaikanhakijoilla käytössä vastaavia, saa tilinumeron tai sitten voi käydä nostamassa seinästä. Näitä palveluja on muitakin. Voit keksiä nimen ja kotiuttaa voitot kenenkään tietämättä, ei vaadi vahva tunnistautumista tai muita tietoja. Disclaimer: Tarina on täysin hypoteettinen eikä ohje, saati yllytä tekemään veropetosta, vaan on ainoastaan opetus- ja viihdekäyttöön. Tarinan kertoja irtisanoutuu kaikesta vastuusta, joita voi seurata kokeillessa tätä itse. Suositamme noudattamaan vallitsevaa lainsäädäntöä sekä hyviä tapoja.
No entäs käytäntö? Striimaat omalla naamallasi julkisesti ja otat vastaan rahaa, todisteet jää nettiin lojumaan ja joka kerta uudestaan teet saman. Sitten joku päivä verottaja kysyy, että olisko tiliotteita suorituksista, jos et anna, niin ne mätkäsee arviona saatanalliset jälkiverot korkoineen.

No entäs käytäntö? Striimaat omalla naamallasi julkisesti ja otat vastaan rahaa, todisteet jää nettiin lojumaan ja joka kerta uudestaan teet saman. Sitten joku päivä verottaja kysyy, että olisko tiliotteita suorituksista, jos et anna, niin ne mätkäsee arviona saatanalliset jälkiverot korkoineen.

Näinhän siinä voi tietenkin käydä. Kaikessa on riskinsä.

Ja Paypalissa ei saa penniäkään ulos ilman tunnistatumista, pelkkä tilinumero ei riitä. Sinne on hyvin nopeaan toimitettava passi tai ajokortti.

Laitat sinne twitchiin/paypaliin suoraan vaan tuollaisen anonymous-luottokortin, nostat tulot pimeenä ja kirjanpidossa ilmoitat jotain ja että nämäkin saadut rahat on annettu lahjoituksiin -> vähennät verotuksessa.

Laitat sinne twitchiin/paypaliin suoraan vaan tuollaisen anonymous-luottokortin, nostat tulot pimeenä ja kirjanpidossa ilmoitat jotain ja että nämäkin saadut rahat on annettu lahjoituksiin -> vähennät verotuksessa.
Siis en minä kaipaa mitään veronkiertovinkkejä kun mä maksan sen mitä tässä maassa pitää. Verottajaa ei kannata kusettaa, siinä saa nokilleen jossain vaiheessa kunnolla.

Kaikki jotka kanavalla käy, olisin kiitollinen jos seuraisitte samalla. Striimeissä on poikkeuksellisen korkeat katsojamäärät seuraajamäärään nähden ja kanavaa on katsottu yli 400 tuhatta kertaa. Eli olis tosi jees jos seurasitte samalla, näyttää meinaan huijaamiselta nyt tuo vaikka ei ole ollenkaan.

Aika ilkee alkaa olemaan toi kyykkyproge, ei sillä, että se harjoitteena kummonen olisi, mutta 2 kertaa viikossa kun nakuttaa, niin alkaa olemaan aika jumissa reidet. Eikä tässä kerkee mitenkään edes niitä hieromaan kun saa olla kokoajan tangon alla. 7 treeniä alla ja kahdeksannen jälkeen menee vain vaikeammaksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom