OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Nimenomaan näin. Samaa asiaa yritin omassa viestissäni selittää, mutta tuossa se on vielä selkeämmin. Koalamääille tiedoksi, että täällä ei ole kukaan kai väittänyt, että paketin kanteen alettaisiin jotain makroja laittamaan, vaan nimenomaan ihmetelty sitä spekulointia, että vähärasvaisessa jauhelihassa on niin ja niin paljon energiaa rasvasta, koska juurikin absoluuttinen rasvan määrä merkitsee. Eiköhän tämä jauheliha-asia ala olla paketissa.
Onhan noissa pakeiteissa yleensä makrot. Joissakin lihoissa jopa siinä paketin päällä.

Makee kuva sun kotistudiosta/-toimistosta. Ja yksi esimerkki, kuinka laitteisiin täytyy panostaa, jotta voit tuottaa laadukasta ja viihdyttävää materiaalia.

Mike; sivuten viimeisintä podcastia ja puheena ollutta invalidia joka liikkuu sähköpyörätuolillaan. Eli. Mielipiteesi Harley Davidsonista? Noin kulttuurina, brändinä tai ihan vaan teknisestä näkökulmasta.

Mike; sivuten viimeisintä podcastia ja puheena ollutta invalidia joka liikkuu sähköpyörätuolillaan. Eli. Mielipiteesi Harley Davidsonista? Noin kulttuurina, brändinä tai ihan vaan teknisestä näkökulmasta.
Aika neutraali mielipide siitä. Ehkä vähän kallellaan siihen suuntaan,etten itse kyllä ottaisi, tulee mieleen autopuolelta Ferrari ja niiden fanittajat. Hienojahan ne on, mutta mun mielestä valtavasti riippuvainen ajajasta ja yleisestä fiiliksestä.

Aika neutraali mielipide siitä. Ehkä vähän kallellaan siihen suuntaan,etten itse kyllä ottaisi, tulee mieleen autopuolelta Ferrari ja niiden fanittajat. Hienojahan ne on, mutta mun mielestä valtavasti riippuvainen ajajasta ja yleisestä fiiliksestä.
Ehkä ennemmin verrattavissa jenkkiauto harrastajiin ainakin mun mielestä

Ehkä ennemmin verrattavissa jenkkiauto harrastajiin ainakin mun mielestä
No joo, parempi vertaus kyllä. Ymnmärrän hyvin sen harrastelun ja fanittamisen, monet fanittaa paljon oudompia asioita.

Mä tossa noita tiloja olen etsinyt striimille ja erehdyin jollekin välitysfirmalle pistämään kyselyä kun sattui kohde olemaan toimitilasaitilla(56m2). Ei siinä mitään, että lopullinen vuokrahinta kusisesta toimistosta larussa vastas hinnaltaan semmoista, enkä nyt kuseta, että sillä saa stadista vuokralle:

3h+k Kamppi 101m2
Omakotitalo 156m2 Viikki
Kalustettu 59,5m2 Ruoholahti
3h+k+s+parveke Lauttasari 96m2
jne jne.

Mutta hintaan lisättiin vielä iloinen yli tuhat euroa vuodessa(alv 0%)

Siivous + verkon ylläpito 2,30 €/m2
(sis. siivouksen, IT-verkon ylläpidon, kytkimet, nettiyhteys, Wlan vierasverkon, suursiivoukset kesäisin esim. ikkunoiden pesut.)

IT-verkon ylläpito, tämä pisti vähän miettimään, että paljonko tuossa bisneksessä on kusetusta. Hinta nyt oli aivan totaalinen läppä, mutta mitä ylläpitoa voi mahdollisesti olla IT-verkossa? Piuhojako ne siellä putsaa :D

Tohon ois kyl hyvä jos pääsisit jakaa noita kuluja, esim. muulle podcast väelle vuokrata huipputason laitteineen nauhotustilana tms., kun varmaan aika paljon tyhjilläänki seisos toi liiketila. Mut ei taida suomessa vielä ainakaan kovin paljon luotettavia tekijöitä olla tolla saralla ja twitchaajatki varmaan touhuu kotikoneillaan. Onko ollu mitään ideoita mikä vois olla lisäkäyttö noille tiloille vai haluutko et ois tilat ihan täysin omalle jutulleen vaan?

Tohon ois kyl hyvä jos pääsisit jakaa noita kuluja, esim. muulle podcast väelle vuokrata huipputason laitteineen nauhotustilana tms., kun varmaan aika paljon tyhjilläänki seisos toi liiketila. Mut ei taida suomessa vielä ainakaan kovin paljon luotettavia tekijöitä olla tolla saralla ja twitchaajatki varmaan touhuu kotikoneillaan. Onko ollu mitään ideoita mikä vois olla lisäkäyttö noille tiloille vai haluutko et ois tilat ihan täysin omalle jutulleen vaan?
Toi idea haudattiin toistaiseksi. Laskin että tänä vuonna tein 16 podcastia. Se on aivan liian vähän, se ei striimiä kasvattais mihinkään jos kerran kuussa olisi vieras. Ja sitten taas tyyliin 100 vierasta vuodessa olis ihan mahdotonta saada kasaan. Olis epäkiinnostavia ihmisiä ja niistä ei mitään mielenkiintoista seuraa. Joten päätin pitää Podcastit tämmöisenään ja striimeissä vieraita tulee salistriimeissä. Kotona teen tällä laitteistolla sitten talk-showta joka onkin nyt kasvanut ihan saatanasti. Omat tilat sitten ehkä tulevaisuudessa, koska tekis mieli rakentaa vielä makee mestakin tälle srtriimille.

Screenshot 2018-12-23 at 21.31.49.png

IMG_3862.jpg

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Onhan noissa pakeiteissa yleensä makrot. Joissakin lihoissa jopa siinä paketin päällä.
No tottakai kaikissa elintarvikkeissa on makrot ilmoitettu. Tässä oli kyse, että ilmoitettaisiin tyyliin ”50% tämän tuotteen energiamäärästä tulee rasvasta.” Aiemmassa viestissä mainittu.

Seuraajat nousi 2369 -> 2933 botin toimesta. 564 uutta seuraajaa. :D

Hyvä tossa unique wievs views listassa. Kaikki muut twitch partnereit paitti Mike.

Eiköhän se partner sieltä sit ens hakemuksella tule. Huomasin kans, että moni noista kanavista on +18. Kannattaa varmaan Mikenkin tuo laittaa, jos se sitten edes vähän laskisi rajaa twitchin antamille bänneille.

Suositut

Back
Ylös Bottom