Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rupee vaikuttaan sitten kun tehdään pidempiä sarjoja ja rajumpia treenejä. Ei se ainakaan mulla maksimipainoihin sillai vaikuta, mutta nopeemmin sitten alkaa tuntumaan kun menee sarjat pidemmäksi.Eikös tämä sitten kumoa koko intrahiilarin juomisen kun ei näytä vaikuttavan tehoihin mitään? Vai onko ollu isommat raudat/pitemmät sarjat/isompi volyymi aiemmin?
Isot on kyllä painot noilla hiilareilla eli voimaa on,
Kuvauksiin kyselin ja sanoi että tulee jos kerkee.Ootko ikinä tehny Jaukkurin Samin kanssa videoo? Oisko siinä tai podcastissa ideaa jos vain aikataulut sais kohtaamaan
Palautumiseen ainakin vaikuttaa, koska domssit kestää helvetti ikuisuuden.Eikös tämä sitten kumoa koko intrahiilarin juomisen kun ei näytä vaikuttavan tehoihin mitään?
Tigertank, en ole tota pelannut. Kuin uus on?
...Ja tämän luettua Mike juoksee vessaan oksentamaan.laukata hevosella
Viime tankkauksessa paino oli 93,9kg ja tänään 93,5kg joten taas tankataan. Seuraavaksi sitten 93kg:ssa tankkaus. Tigertank, en ole tota pelannut. Kuin uus on?
Koska se putoaa tällä touhulla tasaisesti. 6kg tullut alas, niin ei tässä nyt herräisä aleta nollahiilareilla veivaamaan pidempää aikaa, vaan tankataan glykogeenit täyteen tasaisesti ja taas mennään.minkä takia tankkaat juuri silloin kun paino tippunut?
Koska se putoaa tällä touhulla tasaisesti. 6kg tullut alas, niin ei tässä nyt herräisä aleta nollahiilareilla veivaamaan pidempää aikaa, vaan tankataan glykogeenit täyteen tasaisesti ja taas mennään.
Aamupala on 285g kanamunaa ja 100g valkuaista, 1 tomaatti ja puolikas kurkku. Ateriat on sitten kanaa 200g ja vähän kasviksia. Siinäpä ne safkat. Koitan noita ateroita sitten vetää että sais prodea, palkkariksi olen ottanut 50g PS Wheytä.Mitä syöt pääsääntöisesti päivisin kun vedät noin alhaisilla hiilareilla, tai mistä koostuu?
Ei tankkausta sillon edes tartte välttämättä kun ei se niin hätäisesti tyhjää. Mulla menee paino neljässä päivässä jo edellisen tankkauksen alle, niin pitkään en viitsi antaa valua tyhjemmäksi. Tankkauksilla myös saan boostattua palautumista.jos olisi normaalimpi määrä hiilaria käytössä dietillä, miten tankkaukset kannattaisi ajoittaa?
Ja oon tässä aika rajulla cyclellä ollut nyt viikonpäivät. Hiilarit rullaa 20-60 päivässä, protskut jää aina vajaaksi tavoitteesta 300. Rasvat alle 60. Sit tankkaan kun paino menee alle edellisen tankkauksen. Viime tankkauksessa 93,9kg.