OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Palataan siis asiaan siis aikanaan "kuolleiden ketjussa". (y)

Luin netistä erään artikkelin, "mitä ruumiille tapahtuu hautajaisten jälkeen". - https://tieku.fi/ihminen/elimisto/mita-ruumiille-tapahtuu-hautajaisten-jalkeen -
"Kahdessa kolmessa viikossa suurin osa lihaksista ja sisäelimistä on hajonnut. Ne päätyvät bakteerien ja toukkien ruoaksi.
Pääosa ruumiista kuitenkin haihtuu ilmaan, sillä kudoksista 80 prosenttia on vettä. Kolmen neljän kuukauden kuluttua jäljellä on enää luuranko."
Tuli mieleen ravintoketju... :rolleyes:

Vain elävät kuolleet selviävät tällä planeetalla ikuisesti.

#lautturinujerrettu
#hack

Juha #undead Harju

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
RED.jpg

Streamissa tänään: Mike ei osaa pelata RDR2 ja raivoaa :ROFLMAO:
Aivan raivostuttavan vetelä peli, ei kyllä sovi ollenkaan mulle jos ei tosta ala vähän vauhdikkaammaksi. Melkoinen pettymys kyllä tuo peli. Mutta toki sen asian voi noinkin ilmaista jos haluaa vittuilla(joka ei kyllä yllätys ole)

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Ja oon tässä aika rajulla cyclellä ollut nyt viikonpäivät. Hiilarit rullaa 20-60 päivässä, protskut jää aina vajaaksi tavoitteesta 300. Rasvat alle 60. Sit tankkaan kun paino menee alle edellisen tankkauksen. Viime tankkauksessa 93,9kg.

Aivan raivostuttavan vetelä peli, ei kyllä sovi ollenkaan mulle jos ei tosta ala vähän vauhdikkaammaksi. Melkoinen pettymys kyllä tuo peli. Mutta toki sen asian voi noinkin ilmaista jos haluaa vittuilla(joka ei kyllä yllätys ole)

Huumoria vain. (y)

Joo aika paljon hitaampitempoinen mutta omalla tavallaan realistisempi kuin vaikka GTAV.

Mitä oon Twitchistä striimejä kattonu niin kyllä siinä toimintaa ja nopeutta alkaa tulla kun peli etenee.

Edit. Eipä mitään, korjaantu jo

Back
Ylös Bottom