OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Mun kroppa kylla sieti viljaa aivan mainiosti vuosikymmenet mutta kun se jatin pois, ihraa lahti aika reilusti seuraavan vuoden aikana. Ja reilun tauon jalkeen jos syo vehnaa niin maha menee joskus sekaisin. Se etta tottuu paskaan ei tee paskasta "ehtaa kamaa". Toki nama jutut on myos geneettisia ja joillekin vehna ja maitotuotteet ei aiheuta mitaan negativiisia vaikutuksia. Mun mielesta jokaisen kannattaisi ainakin kokeilla niitten poistamista ruokavaliosta ja jos siita ei ole mitaan hyotya niin sama jatkaa niitten syomista jos silta tuntuu. Ei mitaan havittavaa.
Siis jätit viljat pois ja otit saman verran hiilaria muista lähteistä ja läskiä lähti? Vai lähtiköhän sitä ihraa kun jätit viljasta tulleet kalorit pois, eli söit vähemmän energiaa?

Siis jätit viljat pois ja otit saman verran hiilaria muista lähteistä ja läskiä lähti? Vai lähtiköhän sitä ihraa kun jätit viljasta tulleet kalorit pois, eli söit vähemmän energiaa?

Mita valia silla on? Jatin leivan pois ja olin aivan yhta kyllainen ruokailun jalkeen ja ihraa lahti. Ja moni tuttu on todennut saman asian.

Se ei triglyihin vaikuta, maksaan voi joillakin vaikuttaa. Se mihin se vaikuttaa, on nostaa HDL ja laskee LDL. Grammalla meen ite, mutta se sivari on niin ärsyttävä, etten jaksa usein ottaa ja sitä pitäis ottaa kuukausitolkulla.

Nythän on tullut semmoinen niasiini missä ei ole tota sivuvaikutusta.

Mita valia silla on? Jatin leivan pois ja olin aivan yhta kyllainen ruokailun jalkeen ja ihraa lahti. Ja moni tuttu on todennut saman asian.
Eli tiputit kaloreita,söit vähemmän,alle kulutusen ja ihraa lähti :D Itse en usko että kukaan laihtuu VAIN jättämällä vehnän ja maidon pois jos ottaa saman ravintomäärän vaikkapa sitten riisistä.
Leipä ei yksin ole mikään läskituote,se että sitä lapetaan joka aterialla nostaa kalorit margarineineen ja jopa päällyksineen ties minne,jotku ahmii kaks leipää joka aterialla eli jopa 8-10 leipää päivässä tuhdilla margariinilla niin totta helvetissä laihtuu jos n leikkaa kaloreista tonnin leivästä pois!

Mutta vehnä muuten ei ole mikään mahtava tuote ihmiselimistössä mutta ei se vaarallistakaan ole sinänsä.Jotku vaan voi paremmin ilman sitä,ei se hyöty näy ylihuomenna eikä heti ens viikolla.

Eli tiputit kaloreita,söit vähemmän,alle kulutusen ja ihraa lähti :D

Ehka. Tai ehka ravinto vaihtui parempaan ja insuliinipiikki oli pienempi. Niinkuin sanoin jo aiemmin, mulle silla ei ole mitaan valia minka takia painoa lahti loppupelissa. Ja kalori = kalori ajattelu on taysin vaarin. Kalorit eivat todellakaan ole samanarvoisia. Otetaanpa vaikka esimerkkina kaksi henkiloa. Toinen syo vuoden 2500 kalorin edesta irtokarkkeja joka paiva ja toinen henkilo 2500 kaloria / paiva syoden keitettyja vihanneksia, rasvatonta kanaa ja lohta. Kylla siina fysiikat alkaa menna radikaalisti eri suuntiin vaikka kalorimaara on sama.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Se salt caramel on kans hyvä maku lohilolta
Voiko noita pitää kukaan muu hyvänä kuin true bodymunkki joka kieltää itseltään kaikki oikeat herkut, mutta paikkaa tilannetta noilla? Ostin kerran kahta eri lohilo-makua, joista toinen oli tuo salted caramel ja ne oli sen verran kauan avattuna pakkasessa, ettei kyllä tarvitse toista kertaa ostaa tuollaista jäätelön korviketta. Mieluummin sitten ihan oikeaa tavaraa.

Voiko noita pitää kukaan muu hyvänä kuin true bodymunkki joka kieltää itseltään kaikki oikeat herkut, mutta paikkaa tilannetta noilla? Ostin kerran kahta eri lohilo-makua, joista toinen oli tuo salted caramel ja ne oli sen verran kauan avattuna pakkasessa, ettei kyllä tarvitse toista kertaa ostaa tuollaista jäätelön korviketta. Mieluummin sitten ihan oikeaa tavaraa.
Jokusen kerran olen lohiloa ostanut ja täytyy kyllä myöntää, että olen mieluummin kokonaan ilman jäätelöä kuin huijaisin itseäni noilla. :D

Moro Mike. Kävin kuvauttamassa rintalihaksen ultraäänitutkimuksessa ja selvisi, että rintalihaksen sisäkiinnityskohdassa on arpikudosta, jostain kenties vuosia sitten sattuneesta repeämisestä/revähdyksestä, vähän outoa kyllä, kun en tälläistä muista. No, lääkäri ei sen enempää asiaa ihmetellyt, mutta käski lopuksi unohtamaan koko asian.

Kuitenkin vähän jäi häiritsemään tuo kiinnityskohdan myötäinen ”patti” ja sen vieressä oleva pieni kuoppa ja aattelinkin kysyä, että onko tuota arpikudospattia mitenkään mahdollista saada poistumaan? Ilmeisesti tuo kiristää jonkinverran, kun kyseinen rintalihas ei veny yhtä hyvin, kun toinen. Voiko tuo häiritä treenejä/aiheuttaa jotain lisähämminkiä, kun kuitenkin aiheuttaa epäbalanssia varmasti huomaamattakin liikkeissä?

Lääkärille en viitsi mennä enää kyselemään, kun käärivät fyrkat taskuun pienestä juttuhetkestä ja käytännön kokemus/itse asioiden selvittely on aiemminkin toiminut paremmin, kun perus terveyskeskuslääkäriltä kysely. Muutenkaan sitä röntgenlääkäriä ei koko homma kiinnostanut vittuakaan enää, kun selvisi, että eihän siellä olekaan mitään vakavaa.

Tällein offtopiccina vielä, että se röntgenlääkäri alkoi levittelemään geeliä nänneille ja kysyi välittömästi käytänkö proteiinijauhoja. Oli vähän wtf fiilis ja piti selventää mistä on kyse. :D :D

Ei vissiin jätkä jaksanut lukea lääkärin selostusta, kun selkeästi oli kyse rintalihaksen sisäkiinnityskohdassa olevasta patista. Aika helvetin urpon vaikutelman antoi itsestään. :D

Syön melkeinpä mitä tahansa jäätelöä, ja kyllä tuo Lohilo on maultaan ihan helvetin hyvä. :kuola: Esim. Ben & Jerry's ei taas uppoa yhtään.

Tällein offtopiccina vielä, että se röntgenlääkäri alkoi levittelemään geeliä nänneille ja kysyi välittömästi käytänkö proteiinijauhoja. Oli vähän wtf fiilis ja piti selventää mistä on kyse. :D :D

Ei vissiin jätkä jaksanut lukea lääkärin selostusta, kun selkeästi oli kyse rintalihaksen sisäkiinnityskohdassa olevasta patista. Aika helvetin urpon vaikutelman antoi itsestään. :D
Ootko nyt varma, että kävit ihan oikealla lääkärillä? Ettet vaan eksyny seksimessujen ”lääkärille”? :ROFLMAO:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom