Joo, tartti askin siihen kuvaukseen.Tuonko takia kävit tupakkia ostamassa? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, tartti askin siihen kuvaukseen.Tuonko takia kävit tupakkia ostamassa? :D
Siis jätit viljat pois ja otit saman verran hiilaria muista lähteistä ja läskiä lähti? Vai lähtiköhän sitä ihraa kun jätit viljasta tulleet kalorit pois, eli söit vähemmän energiaa?Mun kroppa kylla sieti viljaa aivan mainiosti vuosikymmenet mutta kun se jatin pois, ihraa lahti aika reilusti seuraavan vuoden aikana. Ja reilun tauon jalkeen jos syo vehnaa niin maha menee joskus sekaisin. Se etta tottuu paskaan ei tee paskasta "ehtaa kamaa". Toki nama jutut on myos geneettisia ja joillekin vehna ja maitotuotteet ei aiheuta mitaan negativiisia vaikutuksia. Mun mielesta jokaisen kannattaisi ainakin kokeilla niitten poistamista ruokavaliosta ja jos siita ei ole mitaan hyotya niin sama jatkaa niitten syomista jos silta tuntuu. Ei mitaan havittavaa.
Siis jätit viljat pois ja otit saman verran hiilaria muista lähteistä ja läskiä lähti? Vai lähtiköhän sitä ihraa kun jätit viljasta tulleet kalorit pois, eli söit vähemmän energiaa?
Se ei triglyihin vaikuta, maksaan voi joillakin vaikuttaa. Se mihin se vaikuttaa, on nostaa HDL ja laskee LDL. Grammalla meen ite, mutta se sivari on niin ärsyttävä, etten jaksa usein ottaa ja sitä pitäis ottaa kuukausitolkulla.
Jos se on se no-flush niasiini, niin se nimenomaan ei toimi.Nythän on tullut semmoinen niasiini missä ei ole tota sivuvaikutusta.
Jos se on se no-flush niasiini, niin se nimenomaan ei toimi.
Pitää olla siis halvinta B3 vitamiinia että se oikeasti vorkkii.Aijaa, enpä tiennyt tota.
Eli tiputit kaloreita,söit vähemmän,alle kulutusen ja ihraa lähti :D Itse en usko että kukaan laihtuu VAIN jättämällä vehnän ja maidon pois jos ottaa saman ravintomäärän vaikkapa sitten riisistä.Mita valia silla on? Jatin leivan pois ja olin aivan yhta kyllainen ruokailun jalkeen ja ihraa lahti. Ja moni tuttu on todennut saman asian.
Miun mielestä nuo kaikki breyersit maistuu perseelle. Ja ainut lohilo mikä on oikeesti hyvää on banana split. Niitä voi vetää vaikka 3 kerrallaÄlä osta. Vähän kuin jäädytetty pudding. Lohilo ja Breyers parempaa.
Eli tiputit kaloreita,söit vähemmän,alle kulutusen ja ihraa lähti :D
Se salt caramel on kans hyvä maku lohiloltaMiun mielestä nuo kaikki breyersit maistuu perseelle. Ja ainut lohilo mikä on oikeesti hyvää on banana split. Niitä voi vetää vaikka 3 kerralla![]()
Voiko noita pitää kukaan muu hyvänä kuin true bodymunkki joka kieltää itseltään kaikki oikeat herkut, mutta paikkaa tilannetta noilla? Ostin kerran kahta eri lohilo-makua, joista toinen oli tuo salted caramel ja ne oli sen verran kauan avattuna pakkasessa, ettei kyllä tarvitse toista kertaa ostaa tuollaista jäätelön korviketta. Mieluummin sitten ihan oikeaa tavaraa.Se salt caramel on kans hyvä maku lohilolta
Jokusen kerran olen lohiloa ostanut ja täytyy kyllä myöntää, että olen mieluummin kokonaan ilman jäätelöä kuin huijaisin itseäni noilla. :DVoiko noita pitää kukaan muu hyvänä kuin true bodymunkki joka kieltää itseltään kaikki oikeat herkut, mutta paikkaa tilannetta noilla? Ostin kerran kahta eri lohilo-makua, joista toinen oli tuo salted caramel ja ne oli sen verran kauan avattuna pakkasessa, ettei kyllä tarvitse toista kertaa ostaa tuollaista jäätelön korviketta. Mieluummin sitten ihan oikeaa tavaraa.
Syön melkeinpä mitä tahansa jäätelöä, ja kyllä tuo Lohilo on maultaan ihan helvetin hyvä.Voiko noita pitää kukaan muu hyvänä kuin true bodymunkki joka kieltää itseltään kaikki oikeat herkut, mutta paikkaa tilannetta noilla? Ostin kerran kahta eri lohilo-makua, joista toinen oli tuo salted caramel ja ne oli sen verran kauan avattuna pakkasessa, ettei kyllä tarvitse toista kertaa ostaa tuollaista jäätelön korviketta. Mieluummin sitten ihan oikeaa tavaraa.
Jos Lohilo on hyvää ja B&J pahaa, niin siinä on kyllä miehessä vika eikä se ole enää edes makuasia.Syön melkeinpä mitä tahansa jäätelöä, ja kyllä tuo Lohilo on maultaan ihan helvetin hyvä.Esim. Ben & Jerry's ei taas uppoa yhtään.
Ootko nyt varma, että kävit ihan oikealla lääkärillä? Ettet vaan eksyny seksimessujen ”lääkärille”?Tällein offtopiccina vielä, että se röntgenlääkäri alkoi levittelemään geeliä nänneille ja kysyi välittömästi käytänkö proteiinijauhoja. Oli vähän wtf fiilis ja piti selventää mistä on kyse. :D :D
Ei vissiin jätkä jaksanut lukea lääkärin selostusta, kun selkeästi oli kyse rintalihaksen sisäkiinnityskohdassa olevasta patista. Aika helvetin urpon vaikutelman antoi itsestään. :D
B&J on ihan liian makeaa mun makuun. Tulee paska olo.Jos Lohilo on hyvää ja B&J pahaa, niin siinä on kyllä miehessä vika eikä se ole enää edes makuasia.