Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

En mitään moni tuttu on vaan varoitellut että kameran kanssa joutuu turvatarkastuksessa monesti selittelemään vaikka ei mitään laitonta olisikaa niin ajattelin kysyä kokemuksia koska itse olen pian lähdössä ekaa kertaa lentämään järkkärin kanssa.

Suomessa pari kertaa joutunut näyttämään kameraa. Myös Hollannissa piti kaivaa niin kamera kuin objektiivit esille. Ei siinä nyt selitellä joudu eikä kukaan huuda Ben Doveria, et pelko pois. Ja tosiaan kertaluontoista on. Epsanjan lentokentillä olisi voinut salakuljettaa vaikka ihmisen, ei kiinnostanut turvatarkastajia yhtään kamerat tai muukaan.

Osaatkohan sanoa että mikä on pielessä, kun puhelimen netillä pääsee ainoastaan pakkiksen etusivulle, foorumin puolella herjaa "IP-osittesi on porttikielletty." Puhelimen kun yhdistää kotiwifiin niin toimii ihan normaalisti.

Osaatkohan sanoa että mikä on pielessä, kun puhelimen netillä pääsee ainoastaan pakkiksen etusivulle, foorumin puolella herjaa "IP-osittesi on porttikielletty." Puhelimen kun yhdistää kotiwifiin niin toimii ihan normaalisti.
Laita lentokonetilaan ja takaisin, sulla on Elisan ip todennäköisesti ja Jonnet ovat kovia Elisan käyttäjiä, ilmeisesti sieltä saa halvalla liittymän tai äiti niille ostaa. Sitten sitä paskaa on tullut ja aika paljon Elisan osoitteita on bannattu.

Kiropraktikon korjattavana.

Voisinpa kertoa ongelmasta, joka ilmeni viime yönä. Heräsin yöllä ja olin äkillisesti noussut ylös ja tehnyt pikaisen liikeen päällä. Se aiheutti melkoisen jumin niskaan ja aamulla oli todella kivuliasta laskea leukaa. Pahinta oli autolla ajaminen. Aamulla sitten heti HC-hieronta ja Toni Vuolukka survoi yläselkää auki, pari lukkoa sieltä aukesi, samalla avattiin ympärillä olevia lihaksia. Siellä oli kuitenkin selkeesti lukko alueella, jonne ei hierojilla ole välttämättä asiaa ilman sen vaativaa koulutusta, eli niskan manipulointia vaatii. Tonin hieronta auttoi kuten aina, mutta ei itse ongelmaan sen sijainnin vuoksi.

Vedin kuitenkin sisulla Kohosen Tonin kanssa sovitun treenin ja koitin sen kuvata, mutta ei töistäkään oikein mitään tullut, voin sen videon julkaista, mutta se ei häävi ole, sen verran tuskaisaa tekemistä mulla oli ja se videoltakin varmaan näkyy.

Sitten pikapikaa varaamaan aikaa kiropraktikolle ja sainkin heti ajan klo 1600. Siellä kyseltiin normaalisti terveydentila ja ongelma. Sitten tasapainotestejä, sekä raajojen voimantuoton testaamista. Tiesin jo etukäteen, että marraskuun loukkaantuminen penkissä oli aiheuttanut ongelmia ja epäsymmetristä voimantuottoa, mutta näin selvänä sitä en ole havainnut. Vasen puoli kaikessa selvästi oikeaa heikompi staattisissa pidoissa, tätä ei välttämättä siis treenissä huomaa kun harvoin siellä tehdään ykkösiä pidoilla, vaan pitkiä sarjoja joissa on vaikeampaa havaita epäsymmetriaa. Ja tämä sama epäshymmetrinen voimantuotto toistui kaikissa vasemman puolen testeissä jalkoja myöten. Olin melkoisen hämmentynyt ja asteen ärtynyt siitä, että en hallitse omaa kehoani, vaan se tuli aivan puun takaa miten sekaisin hermotus on.

Sain pientä luentoa hermotuksesta ja siitä miten kaikki liittyy kaikkeen ja ongelman ydin onkin syvemmällä kuin vain äkillinen niskan liike. Tasapaino parani pelkästään yhdellä hoitokerralla faktana, koska siinä ei kiropraktikko ollut kosketuksessa, vaan sama tasapainotesti tehtiin ennen hoitoa ja sen jälkeen.

Maanantaiksi uutta aikaa ja aletaan laittamaan tuota epätasapainoa kuntoon. Simppeli testi, jonka jokainen voi testata on että silmät kiinni jalat yhdessä nostetaan kädet eteen ja sitten arvuutellaan onko kädet samalla tasolla. Mulla eroa oli vajaa 20cm, joka oli hämmentävää miten aivot viestittävät aivan väärin, tai oikein ja hermotus taas kusee.

Kerron lisää seuraavan hoitokerran jälkeen.

Itsekin kiinnostanut käydä kiropraktikolla, mutta aina vähän kuitenkin epäillyt voiko tuollainen yksi 15-20min hoito vaikuttaa niin paljon, kun kuitenkin aika kova hinta noilla. Mielenkiinnolla odotan päivitystä seuraavasta hoitokerrasta.

Itsekin kiinnostanut käydä kiropraktikolla, mutta aina vähän kuitenkin epäillyt voiko tuollainen yksi 15-20min hoito vaikuttaa niin paljon, kun kuitenkin aika kova hinta noilla. Mielenkiinnolla odotan päivitystä seuraavasta hoitokerrasta.

Itselläni on ollut hyviä kokemuksia ja tiedän muitakin henkilöitä, jotka ovat olleet tyytyväisiä. Hoitoajat evät ole välttämättä pitkiä, mutta ovat tietysti tapauskohtaisia. Hyvä kiropraktikko antaa myös itsehoito-ohjeita ja patistaa muutenkin huolehtimaan omasta kropastaan huolta.

Simppeli testi, jonka jokainen voi testata on että silmät kiinni jalat yhdessä nostetaan kädet eteen ja sitten arvuutellaan onko kädet samalla tasolla.
Tämähän oli mielenkiintoinen testi. Tein kolme kertaa ja joka kerran oikea käsi n.5-10cm korkeammalla. Mistähän se kertoo? Mulla ollut jo pitkään pahoja ongelmia takaolkapäiden kanssa ja nytkin jonkinlainen hermopinne oikeassa takaolkapäässä. Eli siinä joka nousi aina ylemmäksi. Joku yhteys asioilla varmaan on.

Laita lentokonetilaan ja takaisin, sulla on Elisan ip todennäköisesti ja Jonnet ovat kovia Elisan käyttäjiä, ilmeisesti sieltä saa halvalla liittymän tai äiti niille ostaa. Sitten sitä paskaa on tullut ja aika paljon Elisan osoitteita on bannattu.
Thänks, nyt pelittää taas normaalisti.

Tuo käsitesti meni itseltä hyvin, eroa ei ollut senttiäkään, mutta en siitä hurraahuutoja itselleni suo.
Oma kokemus kiropraktikosta huono, mies osasi lähinnä puhua. Ehkä kokemukseni oli poikkeus. Osteopatiasta on parempi käsitys. Näitä fyssareita (omt tai ilman), hierojia, kiropraktikkoja, naprapaatteja sun muita on varmasti moneen junaan, viidakkorumpu kertoo minne kannattaa mennä.

Hyvä tasapainotesti on Speden speleistä tuttu "silmät kiinni nyt, jalasta kiinni nyt". Pyritään siis seisomaan silmät kiinni yhdellä jalalla. Tuossa jos pysyy vähänkin pidempään, luulisi tasapainon olevan kunnossa. Tosin tuossa ei mitata ylävartalon poikkeavuuksia.

Opiskelu on vain nuorten oikeus! Yli 25-vuotiaat pois kouluista! Se on saatana tiedettävä jo 15-vuotiaana, että mitä sitä isona haluaa tehdä, vaihtaa ei saa PERKELE!
Muutenkin hirveää kaikenlainen itsensä kehittäminen, puhumattakaan siitä jos sen seurauksena saa esim. pätevyyden alalle jolla on töitä, kun ei se viistoistakesäisenä valittu ura lasinpuhaltajana sitten työllistänytkään.

Tämähän oli mielenkiintoinen testi. Tein kolme kertaa ja joka kerran oikea käsi n.5-10cm korkeammalla. Mistähän se kertoo? Mulla ollut jo pitkään pahoja ongelmia takaolkapäiden kanssa ja nytkin jonkinlainen hermopinne oikeassa takaolkapäässä. Eli siinä joka nousi aina ylemmäksi. Joku yhteys asioilla varmaan on.

Itellä sama 5-10 sentin heitto, itellä on ollut pitkään lyhyt aikaista ala/ylä selkä kipua/jumia, niska ja olkapäät jumissa, uniongelmia. Alaselkä aika herkkä vähänkin jos tekee jotain joka rasittaa niin heti selkä kipeä. Ajattelin lähiaikoina varata aikaa hierojaalle, mutta kyllä vois kiropraktikollakin käväistä tuskin siinä mitään menettää luilen pikemminkin että hyöty on suurempi, vaikka alkuun kävisi kerran?

Itellä sama 5-10 sentin heitto, itellä on ollut pitkään lyhyt aikaista ala/ylä selkä kipua/jumia, niska ja olkapäät jumissa, uniongelmia. Alaselkä aika herkkä vähänkin jos tekee jotain joka rasittaa niin heti selkä kipeä. Ajattelin lähiaikoina varata aikaa hierojaalle, mutta kyllä vois kiropraktikollakin käväistä tuskin siinä mitään menettää luilen pikemminkin että hyöty on suurempi, vaikka alkuun kävisi kerran?

Onko sulla välilevyt kunnossa? Mulle sanottiin aikanaan että jos on vähänkin välilevypullistumaa, niin sit ei kiropraktikolla käyntiä suositella, koska saattaa pahentaa asiaa HUOM! _SAATTAA_. Ja näin mulle sanoi ihan kiropraktikko itse (Kristian Ekström. Ei siis suostunut käsittelemään mun alaselkää ollenkaan) sekä ortopedi.

Onko sulla välilevyt kunnossa? Mulle sanottiin aikanaan että jos on vähänkin välilevypullistumaa, niin sit ei kiropraktikolla käyntiä suositella, koska saattaa pahentaa asiaa HUOM! _SAATTAA_. Ja näin mulle sanoi ihan kiropraktikko itse (Kristian Ekström. Ei siis suostunut käsittelemään mun alaselkää ollenkaan) sekä ortopedi.

Kyllähän ne asiansa osaavat kiropraktikot hoitavat niitä välilevyjenkin ongelmia.

http://www.kiropraktikot.fi/kiropraktikot.fi-blog-valilevyn-pullistuma-ja-kiropraktinen-hoito

Ei oo kyllä todettu, en kyllä ole ottanut asiaa tutkiakseen selkäkipu on välillä lievää eli tuntuu pieni paine alaselässä välillä ihan normaali, sitten kipu kasvaa jos selkä joutuu rasituksen kohteeksi. Ehkä pitäis ottaa selvää, että lähtiskö pelkällä hieronnalla eli onko vaan pahoja jumeja vai mitä.

800_7980.webp

Back
Ylös Bottom