Äkkiä Utille soittoa, ja kysely siitä oliko kyseinen mis- vai disinformaatiota?:DNiitä toki, asiavirheen menin heittämään, hyi mua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äkkiä Utille soittoa, ja kysely siitä oliko kyseinen mis- vai disinformaatiota?:DNiitä toki, asiavirheen menin heittämään, hyi mua.
En mitään moni tuttu on vaan varoitellut että kameran kanssa joutuu turvatarkastuksessa monesti selittelemään vaikka ei mitään laitonta olisikaa niin ajattelin kysyä kokemuksia koska itse olen pian lähdössä ekaa kertaa lentämään järkkärin kanssa.
Laita lentokonetilaan ja takaisin, sulla on Elisan ip todennäköisesti ja Jonnet ovat kovia Elisan käyttäjiä, ilmeisesti sieltä saa halvalla liittymän tai äiti niille ostaa. Sitten sitä paskaa on tullut ja aika paljon Elisan osoitteita on bannattu.Osaatkohan sanoa että mikä on pielessä, kun puhelimen netillä pääsee ainoastaan pakkiksen etusivulle, foorumin puolella herjaa "IP-osittesi on porttikielletty." Puhelimen kun yhdistää kotiwifiin niin toimii ihan normaalisti.
Itsekin kiinnostanut käydä kiropraktikolla, mutta aina vähän kuitenkin epäillyt voiko tuollainen yksi 15-20min hoito vaikuttaa niin paljon, kun kuitenkin aika kova hinta noilla. Mielenkiinnolla odotan päivitystä seuraavasta hoitokerrasta.
Tämähän oli mielenkiintoinen testi. Tein kolme kertaa ja joka kerran oikea käsi n.5-10cm korkeammalla. Mistähän se kertoo? Mulla ollut jo pitkään pahoja ongelmia takaolkapäiden kanssa ja nytkin jonkinlainen hermopinne oikeassa takaolkapäässä. Eli siinä joka nousi aina ylemmäksi. Joku yhteys asioilla varmaan on.Simppeli testi, jonka jokainen voi testata on että silmät kiinni jalat yhdessä nostetaan kädet eteen ja sitten arvuutellaan onko kädet samalla tasolla.
No ei sitä kamalan väärin voi tehdä. Käsien pitäisikin olla tasan, jos ei, niin onhan siellä jotain vialla.Minä en nyt ymmärrä teinkö tuo testin nyt ihan oikein kun tuntuu niin helpolta saada kädet kohilleen.
Thänks, nyt pelittää taas normaalisti.Laita lentokonetilaan ja takaisin, sulla on Elisan ip todennäköisesti ja Jonnet ovat kovia Elisan käyttäjiä, ilmeisesti sieltä saa halvalla liittymän tai äiti niille ostaa. Sitten sitä paskaa on tullut ja aika paljon Elisan osoitteita on bannattu.
Muutenkin hirveää kaikenlainen itsensä kehittäminen, puhumattakaan siitä jos sen seurauksena saa esim. pätevyyden alalle jolla on töitä, kun ei se viistoistakesäisenä valittu ura lasinpuhaltajana sitten työllistänytkään.Opiskelu on vain nuorten oikeus! Yli 25-vuotiaat pois kouluista! Se on saatana tiedettävä jo 15-vuotiaana, että mitä sitä isona haluaa tehdä, vaihtaa ei saa PERKELE!
Tämähän oli mielenkiintoinen testi. Tein kolme kertaa ja joka kerran oikea käsi n.5-10cm korkeammalla. Mistähän se kertoo? Mulla ollut jo pitkään pahoja ongelmia takaolkapäiden kanssa ja nytkin jonkinlainen hermopinne oikeassa takaolkapäässä. Eli siinä joka nousi aina ylemmäksi. Joku yhteys asioilla varmaan on.
Itellä sama 5-10 sentin heitto, itellä on ollut pitkään lyhyt aikaista ala/ylä selkä kipua/jumia, niska ja olkapäät jumissa, uniongelmia. Alaselkä aika herkkä vähänkin jos tekee jotain joka rasittaa niin heti selkä kipeä. Ajattelin lähiaikoina varata aikaa hierojaalle, mutta kyllä vois kiropraktikollakin käväistä tuskin siinä mitään menettää luilen pikemminkin että hyöty on suurempi, vaikka alkuun kävisi kerran?
Onko sulla välilevyt kunnossa? Mulle sanottiin aikanaan että jos on vähänkin välilevypullistumaa, niin sit ei kiropraktikolla käyntiä suositella, koska saattaa pahentaa asiaa HUOM! _SAATTAA_. Ja näin mulle sanoi ihan kiropraktikko itse (Kristian Ekström. Ei siis suostunut käsittelemään mun alaselkää ollenkaan) sekä ortopedi.
Onko sulla välilevyt kunnossa? Mulle sanottiin aikanaan että jos on vähänkin välilevypullistumaa, niin sit ei kiropraktikolla käyntiä suositella, koska saattaa pahentaa asiaa HUOM! _SAATTAA_. Ja näin mulle sanoi ihan kiropraktikko itse (Kristian Ekström. Ei siis suostunut käsittelemään mun alaselkää ollenkaan) sekä ortopedi.