Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Meikäl on kulkenu pohkeet tumppujen mitoissa aina, vaikka tumppuja tulee veivattua n. 3* enemmän. Omat vinkit pohje reenii: istuen feilureen ja superina kehonpainolla jalka kerrallaan seisoen. Näitä 4-5 rundii. Ei o pakko käyttää, jos ei taho.

Meinasin jo kirjoittaa koko ohjelman uusiksi, kun en heti huomannut viimeistä lausetta!

Pakko kysyä, että oliko tuo läppä vai etkö oikeasti pidä kesällä shortseja (vaikka mieluusti pitäisit) sen takia, että pohkeesi eivät ole mielestäsi riittävän lihaksikkaat?
Ihan ton takia en pidä, joo tiedän että olen melko turhamainen. Toinen juttu on, etten kehtaa olla ilman paitaa juurikaan missään muualla kuin kotona.

Ihan ton takia en pidä, joo tiedän että olen melko turhamainen. Toinen juttu on, etten kehtaa olla ilman paitaa juurikaan missään muualla kuin kotona.
Tää "hauska" ongelma päässäsi kun kuitenkin paidattomia kuvia laitat esille. :D Ihmismieli on omituinen.

Voisitko laittaa tänne kuvan jaloista jossa myös pohkeet hyvin näkyvillä? Alkoi kiinnostamaan ja tajusin, ettet tosiaan ole pohkeita paljoa esitellyt missään muuallakaan :D

Tuohon Miken meno alta kasiin tämänhetkisillä massoilla..spekuloida toki voi, ja ehkä nestekikkailulla voisikin sinne päästä. Se että olisiko se järkevä sarjan valinta, onkin sitten eri asia. Ehtisikö puntarin jälkeen enää täyttää täysin kuivaa kroppaa niin että se lavalla näyttäisi täydeltä. Eli vaikka pystyisi, kilpailukykyisemmän ja kehonrakennuksellisesti paremman paketin (vaikka isompaa kaveria olisikin vastassa) voisi saada menemällä ysikymppiin. Kun ei tarvitsisi rääkätä ihan kaikkia nesteitä pois.

Classicin vedätykset ovat toki eri asia, kun se painoraja on se mikä on, alle on päästävä ja lopputulos yritetään vain sen jälkeen maksimoida. Ei se kroppa vaan niilläkään kavereille välttämättä ole se parhaan näköisensä siellä lavalla sen vedätyksen jälkeen. Joillakin voi toki olla :) Mutta jos on yhtä haastava täytettävä kuin esim. Captain Sweden, niin tuskin.

Turhamainen ehkä kyllä, kuten melkein kaikki muutkin. Mutta. Erittäin suoraselkäistä on vastata noin rehellisesti tällaiseen kysymykseen.

Paidattomuudesta ollaan puhuttu vaimoni kanssa lähiaikoina. Aikanaan paita ei ollut kesällä päällä muualla kuin häissä ja hautajaisissa, nykyään ei lähde melkein millään julkisesti. Ja kunto on kovempi kuin koskaan. Mitään häpeää asiaan ei liity, uskoisin että kuuluu aikuistumiseen?

Mike kun oot reissannut paljon kameran kanssa niin onko siinä ollut ikinä mitään ongelmia turvatarkastuksessa? Mimmosen tarkistuksen kamerasi ovat kokeneet?

Joku puhui Addun-mainoksen kanssa olevasta ongelmasta, täällä toinen jolla tuo kyseinen mainos heittää selattavan sivun kokonaan sekaisin (vaikka selaisi alaspäin, sivu pyrkii kokoajan itsestään selaamaan ylöspäin Adidas-mainoksen kohtaalle.)

Androidilla ja Chromella siis, muuten sivusto toiminut aina todella hyvin.

Turhamainen ehkä kyllä, kuten melkein kaikki muutkin. Mutta. Erittäin suoraselkäistä on vastata noin rehellisesti tällaiseen kysymykseen.

Paidattomuudesta ollaan puhuttu vaimoni kanssa lähiaikoina. Aikanaan paita ei ollut kesällä päällä muualla kuin häissä ja hautajaisissa, nykyään ei lähde melkein millään julkisesti. Ja kunto on kovempi kuin koskaan. Mitään häpeää asiaan ei liity, uskoisin että kuuluu aikuistumiseen?
Tai luultavimmin bodydysmorphiaan.

Mike kun oot reissannut paljon kameran kanssa niin onko siinä ollut ikinä mitään ongelmia turvatarkastuksessa? Mimmosen tarkistuksen kamerasi ovat kokeneet?
Mua ei ole sen kummemmin syynätty missään. Mitä laitteisiin tulee, niin Kiinassa ihmettelivät porukalla merkillisen näköistä esinettä läpivalaisussa. Sanoin monta kertaa, että mä voin kyllä kaivaa sen sieltä, mutta jostain syystä ne halusi yksitellen tavaraa sieltä pois ja skannata uudestaan. Ja tämä mystinen esine oli vain nippu kuusiojakoavaimia jalustan ruuvien kiristelyyn.

Mitäs aattelit kameran sisällä salakuljettaa?
En mitään moni tuttu on vaan varoitellut että kameran kanssa joutuu turvatarkastuksessa monesti selittelemään vaikka ei mitään laitonta olisikaa niin ajattelin kysyä kokemuksia koska itse olen pian lähdössä ekaa kertaa lentämään järkkärin kanssa.

En mitään moni tuttu on vaan varoitellut että kameran kanssa joutuu turvatarkastuksessa monesti selittelemään vaikka ei mitään laitonta olisikaa niin ajattelin kysyä kokemuksia koska itse olen pian lähdössä ekaa kertaa lentämään järkkärin kanssa.

Kameran kanssa olen reissannut lähestulkoon joka puolella ja ikinä ei ole kyselty mitään. Ehkä hyvä tuuri sit :)

Back
Ylös Bottom