Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Siina on se ero etta nama henkilot usein keraa esim. 75% palkastaan tekematta toita. Mistapa luulet etta nuo fyrkat tulee?

Kyseessä on kuitenkin vain väliaikainen ratkaisu syystä X, ja tähän vuorotteluvapaan mahdollisuuteen ei taida ihan joka märkäkorvan kynnet kyetä --> http://www.kela.fi/vuorottelukorvaus

Jos kuulut, niinkuin valtaosa ihmisistä kuuluu johonkin työttömyyskassaan, rahallinen korvaus haetaan sieltä. Toki työnantajalla on oikeus kieltäytyä vuorotteluvapaan järjestämisestä.

Mitä opiskeluun tulee, niin se kannattaa aina! kysy vaikka Jörn Donnerilta.

Luuletko että se kämpän hinta johonkin tosta ainakaan laskee.
Pk-seudun asuntojen hinnat vaan nousee ja nousee eikä loppua näy.
Tuolla logiikalla kämppää ei siis kannata myydä koskaan. Kun siitä kerran tulevaisuudessa saa paremman hinnan.

Ihmettelin vaan , että mikä este se vielä maksamaton kämppä on maastamuutolle. Jos itsellä olisi hinku muille maille vierahille, niin kaikki laittaisin heti lihoiksi ja niillä saaduilla myyntituloilla maksaisin velan pois.

Tuolla logiikalla kämppää ei siis kannata myydä koskaan. Kun siitä kerran tulevaisuudessa saa paremman hinnan.

Ihmettelin vaan , että mikä este se vielä maksamaton kämppä on maastamuutolle. Jos itsellä olisi hinku muille maille vierahille, niin kaikki laittaisin heti lihoiksi ja niillä saaduilla myyntituloilla maksaisin velan pois.
Mä en ihan itseeni voi pelkästään parisuhteessa miettiä ja vain kadota ulkomaille. 8 vuoden päästä on sitten jo vähän eri tilanne kun asunto on maksettu. Espanjaan olen miettinyt mahdollisesti lähteväni ja vähän selvitellytkin sitä. Lomalle sinne en menisi, mutta sitten taas asumaan joo mahdollisesti.

Kysymys Mikelle (myös muut asian tuntevat voivat vastata): Mitä sushiravintolaa Helsingissä suosittelisit?
Liekö noissa nyt eroa edes hinnassa. Oon vetänyt ihan legittiä sushia Kiinassa ja Japanissa, samaa se joka paikassa on. Sushi on pitkälti riisiä, kalaa ja kasviksia, ei siitä kamalasti revitä mitään isompia eroja.

Enemmänkin paikan miljöö merkkaa ja ne isot sushimestat on melko perseestä.

Noin yleisesti paras tapa vetää sushia on kyllä ne sushi-trainit mitä on ainakin ulkomailla.

Mä en ihan itseeni voi pelkästään parisuhteessa miettiä ja vain kadota ulkomaille. 8 vuoden päästä on sitten jo vähän eri tilanne kun asunto on maksettu. Espanjaan olen miettinyt mahdollisesti lähteväni ja vähän selvitellytkin sitä. Lomalle sinne en menisi, mutta sitten taas asumaan joo mahdollisesti.
Itsellä ollut aina haaveena muuttaa lämpimään ja jos olisi sellainen perusvarallisuus niin miksei ja jos paikanpäällä voisi vaikka pienemmälläkin liksalla tehdä konsulttihommia muille sinne tuleville niin saisi vielä kinkun leivän päälle tai edes maustetun heran.

Menee jo ihmisoikeuksien yli jos pitää ottaa joku hesen duuni ja hylätä ajatukset parhaimmasta. Auta armias jos joku teidätkin äänestäis eduskuntaan. Mamun ja kantasuomalaisen väittely. Mitä jos pitäisitte kunmatkin turpanne kiinni :)
Mikäli olit tosissasi niin kerrotko vielä mitä ihmisoikeuksia hesen duuni rikkoo? Haaveilla voi aina mistä tahansa, mutta ei kenelläkään sen perusteella ole velvollisuutta palkata sinua "parempiin" töihin, eikä yhteiskunnallakaan pitäisi olla vastuuta ihmisistä jotka pystyvät itse elättämään itsensä.

Mikäli olit tosissasi niin kerrotko vielä mitä ihmisoikeuksia hesen duuni rikkoo? Haaveilla voi aina mistä tahansa, mutta ei kenelläkään sen perusteella ole velvollisuutta palkata sinua "parempiin" töihin, eikä yhteiskunnallakaan pitäisi olla vastuuta ihmisistä jotka pystyvät itse elättämään itsensä.
En kerro

Ihan mielenkiinnosta kysyn että mikä Espanjassa kiinostaa eniten, mikä on saanut harkitsemaan Espanjaan muuttoa?

Jokaisella toki mielipiteensä ja tekee omia päätöksiä, itse yrittänyt lähinnä miettiä että mikä jengiä vetää juuri Espanjaan? Mikään paratiisi se tuskin voi olla, vai onko syyt nimenomaan verotuksen takia?

Itellä Espanjasta ennakkoluulo että hommat siellä tehdään vähän sinnepäin ja jengi tulee paikalle millon huvittaa ja hinnat on joko alvittomia tai alvillisia tjsp. Toisaalta enpä ole koskaan käynyt, niin mikä minä olen mitään sanomaan.

Minun vanhemmilla oli asunto Espanjassa 80-luvun lopulla ja tykkäsin junnuna olla siellä.
Samanlainen paikka ja maa se on kuin moni muukin, ainoa vaan että vähemmän lunta ja hinnat hieman enempi ihmismäisiä ruokakaupassa.

Eikö sulla ole Mike ollut pientä "antipatiaa" juuri Espanjaa kohtaan aiemmin? Onko mieli muuttunut nimenomaan tuttujen kertomusten perusteella vai oletko käynyt?

Espanja nyt on muutakin kuin halpakohteet. Sama kun joku puhuis Suomesta, etten halua lomailla Suomessa, koska Kouvolassa on vitun rumia taloja.
Niin sun mielestä, sulta ei kysytty. Vaan kysyttiin multa ja mulla on oma mielipide siitä maasta.

Back
Ylös Bottom