Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tossa mä vähän dieettailin ja olin 95kg about. Mä en tiedä missä kuosissa toi selkä olis jos yli 15kg revittäis vielä tosta.

Screen Shot 2017-07-18 at 17.35.08.webp

Ymmärtäähän kaikki nyt, että sadasta kilosta 20 kiloa on 20%? Näyttääkö nuo Miken rasvat olevan parissakympissä?

Kyllähän classicin kovimmat kaverit vedättää 10kg puntariin ja sit tankkaa 10kg takasin lavalle. Sitten kuinka järkevä ja kuinka onnistuu on eriasia.

Kyllähän mä painon alle 80kg saisin, mutta vähän siinä pitäis jo lihastakin poltella. Veikkaisin kunnon kireydessä painon sinne 85kg paikkeille.
Tosta kun vähän suhteuttaa niin onks Esim. ruottalaisella 20kg enempi lihasta?o_O

On ne mörköjä sitten!

Pitäisin tosi mielelläni kesällä, mutta ei näillä pohkeilla, vaikka ei ne niin herneet ole.

Pakko kysyä, että oliko tuo läppä vai etkö oikeasti pidä kesällä shortseja (vaikka mieluusti pitäisit) sen takia, että pohkeesi eivät ole mielestäsi riittävän lihaksikkaat?

Meikäl on kulkenu pohkeet tumppujen mitoissa aina, vaikka tumppuja tulee veivattua n. 3* enemmän. Omat vinkit pohje reenii: istuen feilureen ja superina kehonpainolla jalka kerrallaan seisoen. Näitä 4-5 rundii. Ei o pakko käyttää, jos ei taho.

Pienistä pohkeista ainakin normaalit salilla käymättömät ihmiset juuri tuomitsevat helposti. Aina joku on mainitsemassa kuinka jalkapäivät on skipattu pelkkien pohkeiden perusteella.
Mitähän v****a sitten?

Back
Ylös Bottom