Menee aika siirappiseksi jo tuo...Mikellä on kyllä niin positiivinen asenne, että kun nykyään kaikki elämänhallintahömppä-kirjat ovat muotia, voisi hän kirjoittaa kirjan "Ajattele kuin Mike".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Menee aika siirappiseksi jo tuo...Mikellä on kyllä niin positiivinen asenne, että kun nykyään kaikki elämänhallintahömppä-kirjat ovat muotia, voisi hän kirjoittaa kirjan "Ajattele kuin Mike".
Piti soitella, mutta 1500 loppuu niiden aika, eli huomenna ja tosiaankin mä haluan tietää mistä laskuttavat. Tossa lulee "Aikuisten TK-päivystys", eli mitä se sitten tarkoittaa, astut sisään, niin tulee lasku, koska mä vain painoin nappia ja mulle sanottiin, että sut kutsutaan kun lääkäri tulee paikalle. Eikä mua sitten kutsuttu, mutta kyllä sitä lössiä tuli sisään ja kaikki meni vain mun ohi.Soita Mike sinne paikkaan mistä lasku tuli ja kysy mistä ne laskuttavat.
Voin sanoa etukäteen, että sanovat sen olevan palvelumaksu vaan kun kerran se palvelu puuttuu niin se täytyy perua.
Sanot ettei sua 3 tuntiin kukaan auttanut tai tehnyt muutakaan niin ette te siitä enää rahaa voi olla prkl!
Edit: Lasku siis on 99% maksu siitä kun sinut on kirjattu ks. paikkaan "sisään" ja ellei hoitoa anneta ei maksa.
Eikä mua sitten kutsuttu, mutta kyllä sitä lössiä tuli sisään ja kaikki meni vain mun ohi.
Modi nyt on modi, mutta Cleito 120W on todella kova tankki. Hervottoman kokoinen ato.Mitäs Mike on ollut mieltä Archon + cleito yhdistelmästä plussa ja miinukset?
Mistä olet ruukannu atot tilailla?Modi nyt on modi, mutta Cleito 120W on todella kova tankki. Hervottoman kokoinen ato.
Puffila.comMistä olet ruukannu atot tilailla?
Mä en tajuu miten noita ei saada vastuuseen virheistä? Ja varmaan vielä laskun laittoi perässä. Jos mä tilaan netistä paidan ja tilaus otetaan vastaan. Tulee sitten palanen rikkinäisistä housuista ja lasku, niin ei sitä laskua tartte maksaa, vaikka tilaus onkin vastaanotettu. Mut terveydenhuollossa täysin hoitamattomat tai väärin hoidetut on kuin ilmaa ja laskua voi laittaa perään.Toinen tässä ehkä mainitsemisen arvoinen kokemus tk-lääkärin huippuosaamisesta oli käynti helvetin kipeän korvan takia, kun ulkomaille lähtöön lentokoneella oli vajaat 48 tuntia aikaa. Lääkäri tsekkasi korvan lampulla ja totesi, ettei mitään tulehdusta ole havaittavissa. Seuraavana päivänä tilanne sama ja sitten sinne yksityiselle. Oli kuulemma erittäin häijy välikorvatulehdus, johon suoritettiin tärykalvopisto ja imettiin paskaa veke + antibiootit ja särkylääkkeet. Totesi tämä lääkäri vain, että oli hyvä että tulin, sillä olisi muuten tullut mukavat paineet lentokoneessa...

tuohon yleisenpuolen terveys ja lääkäripalveluiden kiroamiseen on kyllä helppo itsekkin yhtyä. On nimittäin tullut lukuisia kertoja, oikeastaan lähes aina istuttua tuntitolkulla niillä saatanan penkeillä odottamassa kaiken mailman mutiaisten keskellä. Myös silloin kun oma rinta repesi. Neljä tuntia odotat, että nuori ja ihan hölmö naislääkäri tekee jonkun silmämääräisen diagnoosin ja lähettää kotiin! Noh, sain onneksi sitten päiväaikaa vähän asiallisempaa hoitoa ja tutkimista yksityiseltä työterveyteni kautta. Se on vaan monesti niin että tuolla kunnallisella puolella homma on aivan alimitoitettua ja lääkäreitä ihan liian vähän paikalla samaan aikaan, jotta homma toimisi edes hieman joutuisammin. Sitte täytyy vielä erityismaininta antaa yleisenpuolen suhtautumiseen bodareiden ja voimailijoiden vammoihin, joka ainakin mun kokemuksen mukaan on lähinnä tyyliin "hah, mitäs revit siellä salilla tuolla tavalla!" + ne kaikki lääkkeistä syyttelyt aina siihen päälle. Ihan vitun paskaa koko homma, josta maksatetaan moneen kertaan, eli ekana verojen kautta, mutta sitten lasku perään vielä käydessäkin
Mulle tuli kaksi vuotta sitten kesällä joku outo ja raju kuumeilu aivan yllättäen. Oireet oli vain 39,5 kuumetta, älyttömän huono olo ja lieviä vatsaoireita. Tuota jatkui noin kaksi päivää ja olo alkoi olla todella uupunut ja huono jo sen kovan kuumeenkin takia. Lopulta oli pakko lähteä yömyöhällä päivystykseen sitten, että ottavat verikokeita ja tutkivat mikä helvetti pitää noin kovaa kuumetta päällä. Tiesin entuudestaan, että kun kerran omilla jaloillani pysyn pystyssä (vielä), niin sinne vitun penkeille mut pistetään istumaan taas neljäksi tunniksi ainakin. Mulla oli kertakaikkiaan niin tuskainen olo ja voimat jo ihan loppussa, niin ajattelin mielessäni jo etukäteen matkalla ajaessani, että nyt Timo ei istu missään penkeillä minuuttiakaan, ei ota mitään vuorolappuja, eikä kuuntele minkään lihavan vastaanottoakan lässytyksiä. Joten kaivoin kelakortin valmiiksi käteen, hoipertelin sisään todella huonon näköisenä ja rojahdin kunnolla lattialle "tajuttomana" makaamaan!! Alkoi tapahtumaan välittömästi. Alle viisi minuuttia, niin mut oli kärrätty paareilla johonkin toimenpidehuoneeseen, verta otettiin pari pulloa heti saman tien, sydänfilmi otettiin, laitettiin tippaan ja 3 sairaan hoitajaa teki hommia täydellä teholla. Siitä noin 5 min. lisää, niin tuli lääkäri paikalle jne. Mä olin huonona oikeasti, en ihan noin huonona, mutta tuon se saatanan näköjään vaatii, että tulee vauhtia siihen hommaan ja sairas ihminen ei joudu kitumaan jossakin penkillä neljää tuntia.
Joten kaivoin kelakortin valmiiksi käteen, hoipertelin sisään todella huonon näköisenä ja rojahdin kunnolla lattialle "tajuttomana" makaamaan!! Alkoi tapahtumaan välittömästi. Alle viisi minuuttia, niin mut oli kärrätty paareilla johonkin toimenpidehuoneeseen, verta otettiin pari pulloa heti saman tien, sydänfilmi otettiin, laitettiin tippaan ja 3 sairaan hoitajaa teki hommia täydellä teholla. Siitä noin 5 min. lisää, niin tuli lääkäri paikalle jne. Mä olin huonona oikeasti, en ihan noin huonona, mutta tuon se saatanan näköjään vaatii, että tulee vauhtia siihen hommaan ja sairas ihminen ei joudu kitumaan jossakin penkillä neljää tuntia.
taidat olla alalla hommissa?Hartaasti toivon, että päivystyksessä ei sillä hetkellä ollut jotain kuka olisi oikeasti tarvinnut sitä akuuttia hoitoa, kenen ohitse nyt sitten itse menit kiilaamaan.
Voit sitten itse ensikerralla siellä odotellessa kelata, että mikä siellä kestää? Onkohan joku saatanan idiootti mennyt ja simuloinut pahempaa tilaa, kuin mikä oikeasti on päällä? Tämä nyt siellä sitten sitoo sen kolme hoitajaa ja lääkärin toviksi, joten kannattaa varatutua että odottelussa kestää =) Niinkuin myös varmaan huomasit, akuutissa tilanteessa tapahtuu - ja nopeasti.
Kannattaa myös miettiä että esim lapset eivät ole pieniä aikuisia, joten oireista riippuen voivat tarvita hyvinkin välitöntä hoitoa. Vanhuksilta taas löytyy yleensä kasa perussairauksia.. Perusterve aikuinen voi odottaa, he välttämättä eivät.
Ne triageluokat on onneksi tehnyt joku sinua huomattavasti viisaampi ihminen.
Tai muuten vain tervejärkinen.taidat olla alalla hommissa?
Sun mielestä varmaan mun saama laskukin on sitten ihan oikeutettu. Kulutin minuutin sen tädin aikaa.Hartaasti toivon, että päivystyksessä ei sillä hetkellä ollut jotain kuka olisi oikeasti tarvinnut sitä akuuttia hoitoa, kenen ohitse nyt sitten itse menit kiilaamaan.
Voit sitten itse ensikerralla siellä odotellessa kelata, että mikä siellä kestää? Onkohan joku saatanan idiootti mennyt ja simuloinut pahempaa tilaa, kuin mikä oikeasti on päällä? Tämä nyt siellä sitten sitoo sen kolme hoitajaa ja lääkärin toviksi, joten kannattaa varatutua että odottelussa kestää =) Niinkuin myös varmaan huomasit, akuutissa tilanteessa tapahtuu - ja nopeasti.
Kannattaa myös miettiä että esim lapset eivät ole pieniä aikuisia, joten oireista riippuen voivat tarvita hyvinkin välitöntä hoitoa. Vanhuksilta taas löytyy yleensä kasa perussairauksia.. Perusterve aikuinen voi odottaa, he välttämättä eivät.
Sun mielestä varmaan mun saama laskukin on sitten ihan oikeutettu. Kulutin minuutin sen tädin aikaa.
listeriaverenmyrkytysNo mikä sulla sitten oli, joka tuon voinnin aiheutti?
turhaa jeesustelet, mitään tuollaisia nyt ala miettimään kun on ihmisellä tarpeeksi huono olo. Olisin voinut vaikka lyödä muiden potilaiden päitä yhteen ja piilottaa niiden raadot penkkirivien alle, että pääsen nopeasti hoitoon. Kidu sä siellä penkeillä neljä tuntia, mä en.Hartaasti toivon, että päivystyksessä ei sillä hetkellä ollut jotain kuka olisi oikeasti tarvinnut sitä akuuttia hoitoa, kenen ohitse nyt sitten itse menit kiilaamaan.