Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Joops. Olen suht pahan astman kanssa taistellut lapsesta asti ja vittumaisten hengenahdistusten takia on tullut mentyä päivystykseen useamman kerran kun oikeasti on ollut hätä.

Onneksi kuitenkin aina on ollut hyvissä käsissä ja saanut nopeaa apua. Noot. "menisitkö vain rauhassa odottamaan". Siinähän odotat kun henkeä et saa ja jos vielä joskus joudun tähän tilanteeseen niin varmasti otan Timo Raudan keinot käyttöön jotta palvelua saa eikä räkätippaa valuttavat mene ohi.

Joops. Olen suht pahan astman kanssa taistellut lapsesta asti ja vittumaisten hengenahdistusten takia on tullut mentyä päivystykseen useamman kerran kun oikeasti on ollut hätä.

Onneksi kuitenkin aina on ollut hyvissä käsissä ja saanut nopeaa apua. Noot. "menisitkö vain rauhassa odottamaan". Siinähän odotat kun henkeä et saa ja jos vielä joskus joudun tähän tilanteeseen niin varmasti otan Timo Raudan keinot käyttöön jotta palvelua saa eikä räkätippaa valuttavat mene ohi.

Näköjään olet kuitenkin henkeä saanut kerta siinä pystyt vielä kirjottelemaan. Nämä nyt ovat näitä "suht pahan astman" ja "vittumaisten hengenahdistusten" :D

Mutta joo, eiköhän näiden asioiden puinti Miken ketjussa ole ainakin omalta osaltani tässä.

Näköjään olet kuitenkin henkeä saanut kerta siinä pystyt vielä kirjottelemaan. Nämä nyt ovat näitä "suht pahan astman" ja "vittumaisten hengenahdistusten" :D

Mutta joo, eiköhän näiden asioiden puinti Miken ketjussa ole ainakin omalta osaltani tässä.

Tuletko sä vielä vähättelemään oireitani? Ainiin onhan julkisen puolen systeemin miettineet ammattilaiset..

Viisi pahinta kertaa meni niin että yhdellä kertaa pääsin suoraan hoitoon kun lääkäri käveli ohi ja kauhisteli mun tilaa ja ihmetteli miksi joudun odottamaan. Muut neljä kertaa eivät sisältäneet niin hyvää tsäkää ja päädyttiin olemaan hoidossa useita päiviä. Jokainen näistä kerroista oli sellaisia etten omin jaloin päässyt perille ja muistikuvat todella hatarat mutta onneksi oli jengiä mukana niin sai kuulla kohtelusta. Se on oikeasti hieno tunne kun et saa henkeä ja tuuperrut esim: urheilukentälle eikä helpotusta näkyvissä.

Lähes 8 vuotta mulle vakuuteltiin että jatkuvasti vaihtuvat lääkkeet/hoidot kyllä auttaa ja tokihan nämä julkisen gurut sitten kielsivät vakavan urheilun kun eivät muuta keksineet. Tätä ennen mun lääkityksen ynnämuuta piti tukea harrastuksiani.. No onneksi älyttiin hakeutua oikeasti osaavien pariin josta sitten oikeanlaista hoitoa saatiinkin. Sori ohi aiheen mutta oli pakko.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siellä se venaa.

FullSizeRender-21.webp

On se kumma, kun Suomella on yksi maailman parhaista terveydenhuoltojärjestelmistä, mutta ainainen valitus ja "minä kyllä pistäisin koko systeemin uusiksi" tyyliin huutelu valtaa keskustelun. Olkaa edes vähän kiitollisia, tai jos teillä on oikeasti annettavaa niiden palvelujen parantamiseen, niin menkää ja tehkää jotain sen eteen, älkääkä valittako bodyfoorumilla.

Back
Ylös Bottom