Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ihan kiinnostavia noi Recovery Day videot. Hyvä asenne ettei turhia masennu tai kerää vitutusta asiasta jolle ei voi enää mitään ja ihan oikein lähtee heti kuntouttamaan kun kykenee. Tsemppiä parantumiseen!

itellä hajos olkapää kesällä 2012 ja aluks vaan perus aerobista ja kolmannella viikolla jopa etunojapunneruksia uskalti ottaa,vitutti mut hiljaa hyvä tuli

Joku yliopisto, en nyt muista mikä, teki tutkimuksen rintalihaksen työstä penkissä kun voimanosto tyylillä nostettiin. Tässä rintalihaksen osuudeksi saatiin 16%.. aika vähän, ehkä hitusen vaikea tuota allekirjoittaa itse mutta enpä voimanostosta mitään tiedä..

On se rinnan osuus enemmän, ihan sama millä tyylillä nostaa. On toki mahdollista, että toi tutkimus on tehty paitanostajilla. Mutta nykyään raakanostamisen yleistyttyä rinnan treenaamista nimenomaan korostetaan. Veikkaisin, että rinnan ja ojentajien osuus on jokseenkin tasoissa, mutta ojentajien voimanpuute on yleisempi syy siihen miksi nosto tyssää.

Toi Eddie Berglundin kaari on täysin friikki ja tuollaiseen pystyy ehkä prosentti ihmisistä. Tuo ei todellakaan ole mikään normi penkkikisoissa, MM-kisoissakin on melko hillittyjä kaaria ja yllättävän moni nostaa lähes lahnana.

@Mike menikö tää sun SST nyt niin, että...

keskipitkä sarja failureen
15s lepo ja taas failure
pudotus ja 5s negoja failureen
pudotus ja 5s positiivisia failureen
pudotus ja 45s isometrinen pito

Voiko ton tehdä järkevästi yksin vai pitääko olla aina kaveri auttamassa noi negat ynnä muut? Onko tossa jotain muuta mitä pitäs ottaa huomioon? Ajattelin huvikseni kokeilla jossain pienemmissä liikkeissä missä tulee bodailtua ja hapotettua.

kaikki tapaukset joita tiedän keneltä on rinta revennyt on ollut roinaajia

Mä tiedän pari rintaa ja useammat muut jäsenet (vartalon) mitkä ovat repeilleet ihan natu-urheilijoilta.

edit. Niijoo ja paranemisia Mikelle. Kyllä se siitä lutviutuu ku jaksaa jumpata.

En tiedä miten pahasti sinua kyllästyttää kyselyt, mistä oot tuon ostanu, entä tuon. Kysyn silti, mistä oot hommannu tuon rangers-paida?

@Mike menikö tää sun SST nyt niin, että...

keskipitkä sarja failureen
15s lepo ja taas failure
pudotus ja 5s negoja failureen
pudotus ja 5s positiivisia failureen
pudotus ja 45s isometrinen pito

Voiko ton tehdä järkevästi yksin vai pitääko olla aina kaveri auttamassa noi negat ynnä muut? Onko tossa jotain muuta mitä pitäs ottaa huomioon? Ajattelin huvikseni kokeilla jossain pienemmissä liikkeissä missä tulee bodailtua ja hapotettua.
Toi on siis vain oma sovellus joka johdettu sst-tyylistä. Sst on isompi kokonaisuus. Anyways noita voi kehitellä itse vapaasti. Negojen jälkeen tulevaan hitaaseen positiiviseen on pudotettava 50% muuten ei tule toistoja. Yksin onnistuu laitteissa, joissa on turvallista tehdä.

En tiedä miten pahasti sinua kyllästyttää kyselyt, mistä oot tuon ostanu, entä tuon. Kysyn silti, mistä oot hommannu tuon rangers-paida?
House of Brandonilta aikanaan.

Helsingin kaupunki lähetti mulle 16.40 euroa laskua terveyskeskuspalveluista. Mistä palveluista? Siitä, että sain istua siellä kivuissa aikaani tuhlaamassa 3 tuntia? Mua ei edes ole kirjattu lääkärin vastaanotolle siellä. Mähän voisin pistää ennemmin noille taksikuitit, että maksakaa kun ette kerran palvele vaikka veroni olen maksanut.

Sillai snadisti vituttaa kun maksaa 60 tonnia veroa vuodessa tähän maahan ja edes kerran tarttee käyttää verorahoilla katettua palvelua, niin palvelun, särkylääkkeiden tai kylmän sijaan saan vain laskun.

Toi on todella perseestä miten sua kohdeltiin. Mitäköhän olisi pitänyt tehdä että olisit päässyt lääkärille(venäläinen kandi).

Soita Mike sinne paikkaan mistä lasku tuli ja kysy mistä ne laskuttavat.
Voin sanoa etukäteen, että sanovat sen olevan palvelumaksu vaan kun kerran se palvelu puuttuu niin se täytyy perua.
Sanot ettei sua 3 tuntiin kukaan auttanut tai tehnyt muutakaan niin ette te siitä enää rahaa voi olla prkl!

Edit: Lasku siis on 99% maksu siitä kun sinut on kirjattu ks. paikkaan "sisään" ja ellei hoitoa anneta ei maksa.

Mikellä on kyllä niin positiivinen asenne, että kun nykyään kaikki elämänhallintahömppä-kirjat ovat muotia, voisi hän kirjoittaa kirjan "Ajattele kuin Mike":worship:.

Back
Ylös Bottom