Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Eikö tuo penkkitekniikka ole juuri se vammoille altistava tekijä? Tuossahan tulee ihan helvetin kova venytys rintalihakseen, ja sitten kun mennään yli 200kg painoissa niin..

En voi olla tarttumatta tähän. Onko Miken tavassa treenata mielestäsi jotain vammoille selkeästi altistavaa,paitsi,että treenataan kovaa? Kun mun mielestä kaikki tekeminen mitä on tänne postailtu huokuu nimenomaan sitä,että kaikki on tehty erittäin huolellisesti ja ajatuksella mahdollisimman puhtaasti bodausmielessä. Ton videon molemmat nostot olis tietty voinu jättää tekemättä kun ykköset ei kehonrakentajaa kehitä,mutta en nyt sanois,että täytyy OPETELLA bodaamaan pelkästään sen perusteella,että rinta nyt sattui tuossa kokeilussa vaurioitumaan.

Nää mun kommentit sisälsi sarkasmia, mut eiköhän se ole kaikille selvää, ett ykköset on enemmän tai vähemmän vaarallisia tasosta riippumatta.

Tsempit Mikelle kuntoutukseen!

Itselläni repesi kesäkuussa oikea rintalihas, työterveydessä väittivät ettei se mitää revenny oo. Omakustantaisesti ultraan ja repeämähän sieltä luonnollisesti löyty. Heitin kuvat työterveyteen josta lääkäri soitti takas ja kertoi lukeneensa jotain artikkelia rinnan repeytymisestä (oli siis nyt pätevöitynyt tällä saralla :D) ja ohjeet oli samaa särkylääkkeitä ja kuntoutusta.
No ei tunnu vittu kuntoutuvan.

Meni muuten 125kg:lla kun viikkoa aiemmin 150kg nousi kivuitta, osaa siinä nyt sitten arvata että 25kg pienemmällä painolla rasahtaa. Rusahti muuten kaksi kertaa samalla "työnnöllä".

Eikö tuo penkkitekniikka ole juuri se vammoille altistava tekijä? Tuossahan tulee ihan helvetin kova venytys rintalihakseen, ja sitten kun mennään yli 200kg painoissa niin..

Eiköhän se ole ihan tuo paino eikä tekniikka, joka on vammoille altistava tekijä.

Eiköhän se ole ihan tuo paino eikä tekniikka, joka on vammoille altistava tekijä.
:david:

Niinhän juuri tuossa sanoin, että kun mennään yli 200kg romuihin.

Mutta bodaustekniikka on podausta varten ja voimanostotekniikka voimannostoa. Väitän, että tuolla tekniikalla suurempi riski rintalihas saada poikki.

Eli ei todennäköisesti pienmmällä kuormalla bodaillessa olisi mennnyt poikki, mutta turha jossitella..

Tsemppiä Mikelle, toivottavasti tulee kuntoon.

Voimia Mikelle ja pikasta paranemista. Tämmösii työtapaturmii tulee välil se on elämää. Mut muista malttaa ja kuntoutuu rauhas..ettei liian nopee lähe rykii isojen painojen kaa. Ja hei räpätessä roiskuu, kuuluu lajin luonteeseen. Mä suosittelisin TOTAALI lepoo väh. Viikko. Mut en oo lääkäri joo. Ja hei kukaan ei kuollu tai mitää oikeesti vakavaa tapahtunu. 2kk pääst tai mitä se rinta kestää ni sit otat sen 210kg. Ni se on siinä.

Kyllä mulla penkkaamiset on penkattu, en mä sitä tartte rintalihaksien tekemiseen. Nyt sitten alkaa kuntoutus ja kivun mukaan menen, mutta tämä ja ensi viikko kokonaan lepoa, ehkä reisiä ojennellen ja pohkeita tehden ensi viikko. Sitten aletaan kivun rajoissa tekemään yhden käden liikkeitä ojentajille ja hauiksille. Sit mulla on pari ässää vielä hihassa jotta palaudun tästä nopeammin. Olen varmaan aika nopsaan takaisin kuosissa, mutta rintaa ei tosiaankaan voi kovaa ottaa vielä varmaan useampaan kuukauteen eikä se tarvis olekaan. Sitä sitten kunnolla kun varmasti on valmista siihen.

Kyllä mulla penkkaamiset on penkattu, en mä sitä tartte rintalihaksien tekemiseen. Nyt sitten alkaa kuntoutus ja kivun mukaan menen, mutta tämä ja ensi viikko kokonaan lepoa, ehkä reisiä ojennellen ja pohkeita tehden ensi viikko. Sitten aletaan kivun rajoissa tekemään yhden käden liikkeitä ojentajille ja hauiksille. Sit mulla on pari ässää vielä hihassa jotta palaudun tästä nopeammin. Olen varmaan aika nopsaan takaisin kuosissa, mutta rintaa ei tosiaankaan voi kovaa ottaa vielä varmaan useampaan kuukauteen eikä se tarvis olekaan. Sitä sitten kunnolla kun varmasti on valmista siihen.
Tarkotakko ässällä samaa miten nhl pelaajat kuntoutuu leikkauksistaan? :D

Voimia Mikelle ja pikasta paranemista. Tämmösii työtapaturmii tulee välil se on elämää. Mut muista malttaa ja kuntoutuu rauhas..ettei liian nopee lähe rykii isojen painojen kaa. Ja hei räpätessä roiskuu, kuuluu lajin luonteeseen. Mä suosittelisin TOTAALI lepoo väh. Viikko. Mut en oo lääkäri joo. Ja hei kukaan ei kuollu tai mitää oikeesti vakavaa tapahtunu. 2kk pääst tai mitä se rinta kestää ni sit otat sen 210kg. Ni se on siinä.
Huhhahhei mikä postaus kerrassaan!

Hyvin jätkä tästä palautuu varmasti. Tsempit silti. On se ollut komeetta tuo sun penkkaaminen. Jos bodausmielessä haluaa penkkiä tehdä niin mikellä on varmasti älyttömän hyvät teesit siihen.. pääsispä mikelle penkki kouluun

yhtään hyvää kokemusta ei ole tk-lekureista.. nykyisin siellä on vielä sellaisia, jotka ei juuri suomea puhu..

esim1. Tyrää kävin näyttämässä "ei puukko, ei puukko" osas inkkari sanoa ja lähetti himaan, yksityisen työterveyslääkärin kautta lähete kunnalliselle kirurgille (3kk päähän) ja samantien sit varattiin leikkausaika (5-6kk päähän).

esim2. työterveyslääkäri (ei sama pulju kuin ekassa esimerkissä) lähetti syömään buranaa kun kävin näyttämässä revähtänyttä rintalihasta. "paranee itsekseen" käsi oli forkkuun asti musta tuolloin ja toinen rinta kuin pallo.
parin kuukauden päästä kävin näyttämässä uudestaan, niin "ei tälle enää voi mitään tehdä".. eli nuorena tyhmänä uskoin lääkäriä enkä kyseenalaistanut hoitoa..
Rinta parantunut, mutta rumannäköinen ja jännittäessä työntyy rintalihas ulos tms, hyvin erikoisesti, eli jotenkin tuntuu että parantunut täysinv äärään asentoon tms.
vahva en oo ikinä ollut, mutta perus kuntoilulla reilun 120kg painoja saanut nosteltua, tiedä sitten miten olisi, jos olisi molemmat tissit kunnossa.

Mikelle tsempit paranteluun, vituttaahan sen, mutta aina näitä ei pysty estämään..

Videota kun katsoi ja katseli, niin varmasti ollu hyvä fiilis 205kg noston jälkeen ja pari minuuttia myöhemmin kyykyssä kun pitelee rintaa, niin voi käydä läpi aika monta asiaa jotka ei oo yhtä mukavia... siinä on fiilikset muuttunut katosta lattiaan hyvin vauhdikkaasti varmasti.

Olis kivaa olla Terminaattori.Kerran vuodessa menis huoltoon,liitin kiinni tietskaan,hihnat ja vaijerit vaihdetaan,tiivisteet ja nivelet tarkastetaan,kaikki nesteet valutetaan ulos ja uutta tilalle.Lopuks täräytetään sähköiskulla ukko taas käyntiin ja lähetetään töihin.

Lopuks inssi vaan sanos että ku olet palvelualalla ni näkyy toi selkäranka kuluneen kumartamisesta ja kyyristelystä,vaihdetaan ens vuonna koko paskaa uuteen.

:david:

Niinhän juuri tuossa sanoin, että kun mennään yli 200kg romuihin.

Mutta bodaustekniikka on podausta varten ja voimanostotekniikka voimannostoa. Väitän, että tuolla tekniikalla suurempi riski rintalihas saada poikki.

Eli ei todennäköisesti pienmmällä kuormalla bodaillessa olisi mennnyt poikki, mutta turha jossitella..

Tsemppiä Mikelle, toivottavasti tulee kuntoon.

Kyllä sitä ihan voimailussaki penkataan sillä tekniikalla mikä on kellekin vahvin tapa nostaa. Toisilla se on kyynärpäät täysin auki kuten itsellä. Ei ole mitään yhtä "voimanostotekniikkaa".

Tsemppii kuntoutukseen ja onneks ei menny ihan vituiks kuitenkaan. Jos nyt jotain positiivista pitää hakea, ni onneks sulla on ympärillä kavereita, jotka on kokenu samaa. Hyviä vinkkejä löytynee siis.

@Timo Rauta samaa mieltä kyllä tosta, että vaikka kukaan ei mitään loukkaantumisia kaipaa, niin kyllä toi 210kg alle satakilosena on riskien arvoinen. En toki oo kokenu tuollaista vammaa, mut toipumisen jälkeen varmasti 100% worth it.

Back
Ylös Bottom