Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Taas on kateuskortti heitetty kehiin. Sä vittuilet porukalle että saat kävijöitä pakkikselle ja sit ihmettelet että miks ne vittuilee takaisin. Miks Nyyssölälle ei ole käynyt samoin? No kun se ei ole tuollainen helvetin kakara netissä niinkuin sinä.

Taas on kateuskortti heitetty kehiin. Sä vittuilet porukalle että saat kävijöitä pakkikselle ja sit ihmettelet että miks ne vittuilee takaisin. Miks Nyyssölälle ei ole käynyt samoin? No kun se ei ole tuollainen helvetin kakara netissä niinkuin sinä.
Sulla on tosi paha olo. Mua ei oikeasti kiinnosta joku Nyyssölä sitten yhtään, tehkööt mitä lystää. Mitä se edes tähän liittyy? Ja kuka tässä nyt mitään kateuskorttia on heittänyt muutakuin sinä? :D

Chillaa nyt. Haukuit jo aikaisemmin mut täällä, eikö se riittänyt jo?

Sä oot kyllä harvinaisen jälkeenjäänyt kaveri.

Sulla on tosi paha olo. Mua ei oikeasti kiinnosta joku Nyyssölä sitten yhtään, tehkööt mitä lystää. Mitä se edes tähän liittyy? Ja kuka tässä nyt mitään kateuskorttia on heittänyt muutakuin sinä? :D

Sen jälkeen kun jätkä kävi päälle kuin yleinen syyttäjä kun vähän kritisoin teiän touhuja. Sulla näyttää olevan aika lyhyt muisti tai sitten vaan huono sisälukutaito. Juurihan tuossa puhuttiin siitä että kun sulla on menestystä niin sen takia porukka skitsoo. Ymmärrätkö edes puolia juttuja mitä kirjotat?

Nyyssölä liittyy ainakin osittain tähän siten, että aikanaan mies sai paskaa niskaansa, mutta käänsi sen täydellisesti edukseen olemalla asiallinen. Mieshän nauttii tällä hetkellä suurta suosiota nuorten ja vähän varttuneemman kansan keskuudessa. Tosin varmasti myös teidän yhteistyöllä on ollut paljon vaikutusta hänen tämänhetkiseen suosioon.

Sen jälkeen kun jätkä kävi päälle kuin yleinen syyttäjä kun vähän kritisoin teiän touhuja. Sulla näyttää olevan aika lyhyt muisti tai sitten vaan huono sisälukutaito. Juurihan tuossa puhuttiin siitä että kun sulla on menestystä niin sen takia porukka skitsoo. Ymmärrätkö edes puolia juttuja mitä kirjotat?
Voi elämä. Mikä sua nyt niin tässä risoo? En mä ole sun muroihin kussut. Ei voi olla noin kamalaa. En osaa lukea joo, mähän olen jälkeenjäänyt kuten sanoit, joten älä odota liikoja.

Tuonne Laudan keskusteluihin varmasti kirjoittaa ihmisiä suht läheltä Mikeä ja Peteriä, kun tuntuu olevan insidetietoa asioista. On tää netti aikamoinen sirkus välillä, niin hyvässä kuin huonossakin. Ite ainakin mietin mitä kirjoittelen ihmisistä, kun niistä voi myös joutua kasvokkain neuvottelemaan. Se on helppo huudella nimimerkin takaa, mut sit ku on tilinpäätöksenaika, ni tulee velli housuun. Toki mielipiteitää on jokaisella, mut joku raja pitäs olla kirjoituksissa, vaikka kuinka inhois jotain ihmistä. En mäkään kaikista ihmisistä pidä, mut silti yritän niidenkin kanssa olla neutraaleissa väleissä, tosi kuluttavaa olla takajaloilla kokoajan jonkun kanssa.

Tosin varmasti myös teidän yhteistyöllä on ollut paljon vaikutusta hänen tämänhetkiseen suosioon.
Tottakai on ollut ja vastaavasti mä valokuvaajana kehittynyt. Mut joskus asiat loppuu ja sitten ne loppuu. Harmillisesti ja harmittomasti. Ei sen kummempaa. Kyllä mä tiedän, että mun varmaan pitäis olla joo-joo mies ja leikkiä tosi asiallista, mutta kun mä en jaksa. Jos joku vittuilee mulle, niin vittuilen ihan varmaan takaisin. Semmoinen mä nyt olen ja olen päässyt tähän pisteeseen asti semmoisenaan, niin en ajatellut alkaa mielistelemään kaikkia vain siksi kun joku niin neuvoo tai joku toinen niin tekee. Eikö me kaikki saatais olla semmoisia kuin ollaan? Pitääkö kaikkien mennä johonkin samaan muottiin ja olla niin soveliaita että heikottaa?

Olis semmoinen juttu, että älä nyt ressaa tästä ja musta, rapatessa roiskuu, ei tässä ketään ole murhattu. Karmee haloo.
Oot rapannut nyt viimeaikoina vaan sen verran lujaa, että katkasit välit Nyyssölään ja kirjoittelet tänne niin kuin sua vitut kiinnostaisi miten sillä menee ja nyt sitten katkasit välit Mayors:iin. Suomen bodypiirit on kuitenkin aika pienet niin meinasitko pitkällekkin päästä tuolla siltojen poltto tyylillä?

Oot rapannut nyt viimeaikoina vaan sen verran lujaa, että katkasit välit Nyyssölään ja kirjoittelet tänne niin kuin sua vitut kiinnostaisi miten sillä menee ja nyt sitten katkasit välit Mayors:iin. Suomen bodypiirit on kuitenkin aika pienet niin meinasitko pitkällekkin päästä tuolla siltojen poltto tyylillä?
No minä en kyllä katkaissut välejä Mayoriin, vaan ne heitti ulos. Että tossa on melkoisen iso ero. Mainostin salia kaikki nämä vuodet, joka on ihan muuta kuin siltojen polttamista. Mut kyllähän se unohdetaan hetkessä toki. Ja mulla ei ole mitään intressiä pitää yhteistyötä kiittämättömien tahojen kanssa.

Mä olen paljon pahempia juttuja aiheuttanut vuosien varrella, silti tässä ollaan. Ihmiset mokailee ja tekee hyvää. Arvaa montaako yksilöä olen tässä vuosien aikana auttanut Pakkotoiston avulla? Niitä on ihan saatanasti. Vois moni kisaaja olla sun kanssa vähän eri mieltä mitä tulee siltojen polttamiseen, mutta mitä säkään niistä tietäisit kun sä nyt olet takertunut yhteen hikiseen juttuun ja pidät siitä kiinni kynsin hampain.

Mä olen kyllä tottunut jo siihen, että mut nähdään vain ilkeänä kusipäänä, joka on syyllinen kaikkeen pahaan, eikä tee koskaan mitään hyvää. Mutta kun mä itse tiedän todellisuuden, niin mua ei vittuakaan loppupeleissä kiinnosta sun kaltaisten ihmisten turhanpäiväinen kitinä.

Biroo ja Crrc on pakko olla Ylilaudan väkeä. Vaikuttavat sen verta kehonrakennuksen ystäviltä.
Olisinko kirjottanu tänne melkein 6000 viestiä viimeisen 7 vuoden aikana jos olisin joku teini ylilaudalta? Vielä tänäkin päivänä kirjottelen silloin tällöin kyykky ja mave threadiin juttuja jos siellä on joku juttu mihin ei ole vastattu. Mutta näköjään se että kritisoi jotain Miken touhuja tekee susta 15 vuotiaan märkäkorvan joka postailee photoshopattuja kuvia anonyyminä internettiin.

Olisinko kirjottanu tänne melkein 6000 viestiä viimeisen 7 vuoden aikana jos olisin joku teini ylilaudalta? Vielä tänäkin päivänä kirjottelen silloin tällöin kyykky ja mave threadiin juttuja jos siellä on joku juttu mihin ei ole vastattu. Mutta näköjään se että kritisoi jotain Miken touhuja tekee susta 15 vuotiaan märkäkorvan joka postailee photoshopattuja kuvia anonyyminä internettiin.

Mistäs sitä tietää. Ainakin näytti osuvan arkaan paikkaan.

Emmä tiedä tekeekö se susta välttämättä teiniä, mutten hetkeäkään epäile, ettetkö olisi yksi näistä ylilaudan henkisesti helvetin vajaista talipäivästä, joilla ei ole koskaan kenestäkään/mistään mitään hyvää sanottavaa. Yleensähän tällainen ihmistyyppi on nimenomaan niitä nillittäjiä, jotka netissä anonyymisti korostaa aina itseään ja vinkuu ja valittaa kaikesta mitä muut tekee.

Mä olen kyllä tottunut jo siihen, että mut nähdään vain ilkeänä kusipäänä, joka on syyllinen kaikkeen pahaan, eikä tee koskaan mitään hyvää. Mutta kun mä itse tiedän todellisuuden, niin mua ei vittuakaan loppupeleissä kiinnosta sun kaltaisten ihmisten turhanpäiväinen kitinä.
Pelaat joka kerta tuon marttyyri-kortin kun sua vähänkin kritisoidaan. Koitta nyt ottaa sitä kritiikkiä vastaan niinkuin normaalit ihmiset.

Hassua tässä on se, että muualla aina huudetaan miten Pakkotoistolta saa bannit jos yhtään kritisoi. Hyvin nää jäbät edelleen täällä hengaa. Mut ne kritisoi edes jotenkin asiallisella tasolla vaikka jankuttamista onkin.
Linkkaa toki tähän mun viestit mitkä on mennyt jankuttamisen puolelle, eli olen toistellut samaa fraasia jatkuvasti.

Meinasin kirjoittaa saman postin mutta onneksi sä kerkesit ensin. Melkein 10 vuotta tänne tullut kirjoiteltua enemmän ja vähemmän eli hankala tituulerata itseään teiniksi. No antaa jengin nuoleskella rauhassa, niin saavat omaa kilpeä kiillotettua. Ehkä Lauri luulee saavansa vielä vipit tuolla toiminnalla.

Emmä tiedä tekeekö se susta välttämättä teiniä, mutten hetkeäkään epäile, ettetkö olisi yksi näistä ylilaudan henkisesti helvetin vajaista talipäivästä, joilla ei ole koskaan kenestäkään/mistään mitään hyvää sanottavaa. Yleensähän tällainen ihmistyyppi on nimenomaan niitä nillittäjiä, jotka netissä anonyymisti korostaa aina itseään ja vinkuu ja valittaa kaikesta mitä muut tekee.
No mitäs luulet jos mun yleinen mielipide Mikestä olisi jotenkin negatiivinen niin olisinko kirjotellu tänne näin pitkään? Samanlainenhan toi jätkä on aina ollut.

Pelaat joka kerta tuon marttyyri-kortin kun sua vähänkin kritisoidaan. Koitta nyt ottaa sitä kritiikkiä vastaan niinkuin normaalit ihmiset.
Marttyyrikortti heitetty taas.

Vastaa sä mun puolesta kuten normaalit ihmiset, mä kun en vain selkeesti osaa antaa sua tyydyttävää vastausta.

Kelpaako semmoinen, että joo, poltin sillat joka suuntaan ja nyt kaikki kusee?

Mitä edes on kritiikkiin vastaaminen kuten normaalit ihmiset? Mikä on normaalia? Haluatko sä jotenkin että peesaan sua? Pitääkö mun myöntää kaikki mitä sanot? Käykö se sitten? En vain osaa.

Päätin jo viimisen viestin jälkeen, että ei jassa enempää molottaa tästä... Mutta täähän nyt on vähän pattitilanne, Mike kertoi että nauttii kun saa sohia muurahaispesää, mutta kun ne muurahaiset vaan innostuu siitä lisää ja toihan on loputon oravanpyörä... Toi asenne suututtaa monia ja näin internetaikaan täälä verkossa saa paljon huonoa aikaan. Mikellähän nyt ei mitään menetettävää ole, PT ei kaadu ikinä väkeä on niin paljon ja tää foorumi sisältää vähän muutakin kuin potaamista, mutta kun nykyään tuntuu olevan minä ja me, mike ja team sweden straik, niin vähän kun selaa internettiä niin tuo ihmisten tahallinen/tahaton suututtaminen vie myös wileniusta mukaan. Koska se me.. Ja se taas tuskin on wileniukselle hyvästä, onhan nyt internetkäyttäjiä opastettu kertomaan tarinaa muunmuassa seiskalle, jos jotain ilmenee wileniuksrsta.. Ja kun w ei käytä pakkista se vain botaa wlokeissa niin kanava wileniukseen on mike... Kanava on vähän vituillaan kun jutut on wileniuksestakin ihan baskaa...

Btw mike mitä oot mieltä näistä riippuliitäjistä jotka yrittää turvaa sun selustaa? Mun mielestä aika hassuja viihdyttäjiä, kuuluu osana scenee

Back
Ylös Bottom