Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulla on tosi paha olo. Mua ei oikeasti kiinnosta joku Nyyssölä sitten yhtään, tehkööt mitä lystää. Mitä se edes tähän liittyy? Ja kuka tässä nyt mitään kateuskorttia on heittänyt muutakuin sinä? :DTaas on kateuskortti heitetty kehiin. Sä vittuilet porukalle että saat kävijöitä pakkikselle ja sit ihmettelet että miks ne vittuilee takaisin. Miks Nyyssölälle ei ole käynyt samoin? No kun se ei ole tuollainen helvetin kakara netissä niinkuin sinä.
Sä oot kyllä harvinaisen jälkeenjäänyt kaveri.
Sen jälkeen kun jätkä kävi päälle kuin yleinen syyttäjä kun vähän kritisoin teiän touhuja. Sulla näyttää olevan aika lyhyt muisti tai sitten vaan huono sisälukutaito. Juurihan tuossa puhuttiin siitä että kun sulla on menestystä niin sen takia porukka skitsoo. Ymmärrätkö edes puolia juttuja mitä kirjotat?Sulla on tosi paha olo. Mua ei oikeasti kiinnosta joku Nyyssölä sitten yhtään, tehkööt mitä lystää. Mitä se edes tähän liittyy? Ja kuka tässä nyt mitään kateuskorttia on heittänyt muutakuin sinä? :D
Chillaa nyt. Haukuit jo aikaisemmin mut täällä, eikö se riittänyt jo?
Sulla on tosi paha olo. Mua ei oikeasti kiinnosta joku Nyyssölä sitten yhtään, tehkööt mitä lystää. Mitä se edes tähän liittyy? Ja kuka tässä nyt mitään kateuskorttia on heittänyt muutakuin sinä? :D
Chillaa nyt. Haukuit jo aikaisemmin mut täällä, eikö se riittänyt jo?
Voi elämä. Mikä sua nyt niin tässä risoo? En mä ole sun muroihin kussut. Ei voi olla noin kamalaa. En osaa lukea joo, mähän olen jälkeenjäänyt kuten sanoit, joten älä odota liikoja.Sen jälkeen kun jätkä kävi päälle kuin yleinen syyttäjä kun vähän kritisoin teiän touhuja. Sulla näyttää olevan aika lyhyt muisti tai sitten vaan huono sisälukutaito. Juurihan tuossa puhuttiin siitä että kun sulla on menestystä niin sen takia porukka skitsoo. Ymmärrätkö edes puolia juttuja mitä kirjotat?
Tottakai on ollut ja vastaavasti mä valokuvaajana kehittynyt. Mut joskus asiat loppuu ja sitten ne loppuu. Harmillisesti ja harmittomasti. Ei sen kummempaa. Kyllä mä tiedän, että mun varmaan pitäis olla joo-joo mies ja leikkiä tosi asiallista, mutta kun mä en jaksa. Jos joku vittuilee mulle, niin vittuilen ihan varmaan takaisin. Semmoinen mä nyt olen ja olen päässyt tähän pisteeseen asti semmoisenaan, niin en ajatellut alkaa mielistelemään kaikkia vain siksi kun joku niin neuvoo tai joku toinen niin tekee. Eikö me kaikki saatais olla semmoisia kuin ollaan? Pitääkö kaikkien mennä johonkin samaan muottiin ja olla niin soveliaita että heikottaa?Tosin varmasti myös teidän yhteistyöllä on ollut paljon vaikutusta hänen tämänhetkiseen suosioon.
Oot rapannut nyt viimeaikoina vaan sen verran lujaa, että katkasit välit Nyyssölään ja kirjoittelet tänne niin kuin sua vitut kiinnostaisi miten sillä menee ja nyt sitten katkasit välit Mayors:iin. Suomen bodypiirit on kuitenkin aika pienet niin meinasitko pitkällekkin päästä tuolla siltojen poltto tyylillä?Olis semmoinen juttu, että älä nyt ressaa tästä ja musta, rapatessa roiskuu, ei tässä ketään ole murhattu. Karmee haloo.
No minä en kyllä katkaissut välejä Mayoriin, vaan ne heitti ulos. Että tossa on melkoisen iso ero. Mainostin salia kaikki nämä vuodet, joka on ihan muuta kuin siltojen polttamista. Mut kyllähän se unohdetaan hetkessä toki. Ja mulla ei ole mitään intressiä pitää yhteistyötä kiittämättömien tahojen kanssa.Oot rapannut nyt viimeaikoina vaan sen verran lujaa, että katkasit välit Nyyssölään ja kirjoittelet tänne niin kuin sua vitut kiinnostaisi miten sillä menee ja nyt sitten katkasit välit Mayors:iin. Suomen bodypiirit on kuitenkin aika pienet niin meinasitko pitkällekkin päästä tuolla siltojen poltto tyylillä?
Olisinko kirjottanu tänne melkein 6000 viestiä viimeisen 7 vuoden aikana jos olisin joku teini ylilaudalta? Vielä tänäkin päivänä kirjottelen silloin tällöin kyykky ja mave threadiin juttuja jos siellä on joku juttu mihin ei ole vastattu. Mutta näköjään se että kritisoi jotain Miken touhuja tekee susta 15 vuotiaan märkäkorvan joka postailee photoshopattuja kuvia anonyyminä internettiin.Biroo ja Crrc on pakko olla Ylilaudan väkeä. Vaikuttavat sen verta kehonrakennuksen ystäviltä.
Olisinko kirjottanu tänne melkein 6000 viestiä viimeisen 7 vuoden aikana jos olisin joku teini ylilaudalta? Vielä tänäkin päivänä kirjottelen silloin tällöin kyykky ja mave threadiin juttuja jos siellä on joku juttu mihin ei ole vastattu. Mutta näköjään se että kritisoi jotain Miken touhuja tekee susta 15 vuotiaan märkäkorvan joka postailee photoshopattuja kuvia anonyyminä internettiin.
Eikö täällä saa nykyään vastata edes viesteihin ilman että tulee jotain nokkelaa kuittia?Mistäs sitä tietää. Ainakin näytti osuvan arkaan paikkaan.

Olisinko kirjottanu tänne melkein 6000 viestiä viimeisen 7 vuoden aikana jos olisin joku teini ylilaudalta? Vielä tänäkin päivänä kirjottelen silloin tällöin kyykky ja mave threadiin juttuja jos siellä on joku juttu mihin ei ole vastattu. Mutta näköjään se että kritisoi jotain Miken touhuja tekee susta 15 vuotiaan märkäkorvan joka postailee photoshopattuja kuvia anonyyminä internettiin.
Pelaat joka kerta tuon marttyyri-kortin kun sua vähänkin kritisoidaan. Koitta nyt ottaa sitä kritiikkiä vastaan niinkuin normaalit ihmiset.Mä olen kyllä tottunut jo siihen, että mut nähdään vain ilkeänä kusipäänä, joka on syyllinen kaikkeen pahaan, eikä tee koskaan mitään hyvää. Mutta kun mä itse tiedän todellisuuden, niin mua ei vittuakaan loppupeleissä kiinnosta sun kaltaisten ihmisten turhanpäiväinen kitinä.
Linkkaa toki tähän mun viestit mitkä on mennyt jankuttamisen puolelle, eli olen toistellut samaa fraasia jatkuvasti.Hassua tässä on se, että muualla aina huudetaan miten Pakkotoistolta saa bannit jos yhtään kritisoi. Hyvin nää jäbät edelleen täällä hengaa. Mut ne kritisoi edes jotenkin asiallisella tasolla vaikka jankuttamista onkin.
Meinasin kirjoittaa saman postin mutta onneksi sä kerkesit ensin. Melkein 10 vuotta tänne tullut kirjoiteltua enemmän ja vähemmän eli hankala tituulerata itseään teiniksi. No antaa jengin nuoleskella rauhassa, niin saavat omaa kilpeä kiillotettua. Ehkä Lauri luulee saavansa vielä vipit tuolla toiminnalla.Olisinko kirjottanu tänne melkein 6000 viestiä viimeisen 7 vuoden aikana jos olisin joku teini ylilaudalta? Vielä tänäkin päivänä kirjottelen silloin tällöin kyykky ja mave threadiin juttuja jos siellä on joku juttu mihin ei ole vastattu. Mutta näköjään se että kritisoi jotain Miken touhuja tekee susta 15 vuotiaan märkäkorvan joka postailee photoshopattuja kuvia anonyyminä internettiin.
No mitäs luulet jos mun yleinen mielipide Mikestä olisi jotenkin negatiivinen niin olisinko kirjotellu tänne näin pitkään? Samanlainenhan toi jätkä on aina ollut.Emmä tiedä tekeekö se susta välttämättä teiniä, mutten hetkeäkään epäile, ettetkö olisi yksi näistä ylilaudan henkisesti helvetin vajaista talipäivästä, joilla ei ole koskaan kenestäkään/mistään mitään hyvää sanottavaa. Yleensähän tällainen ihmistyyppi on nimenomaan niitä nillittäjiä, jotka netissä anonyymisti korostaa aina itseään ja vinkuu ja valittaa kaikesta mitä muut tekee.
Marttyyrikortti heitetty taas.Pelaat joka kerta tuon marttyyri-kortin kun sua vähänkin kritisoidaan. Koitta nyt ottaa sitä kritiikkiä vastaan niinkuin normaalit ihmiset.