Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jutta ei paskaa hallitse sen paremmin, se saa sitä yhtälailla. Eikä sitä tarttekaan hallita. Se on ihan sama reagoiko siihen vai ei reagoi, sitä tulee anyways. Mutta koska niillä hatereilla on osalla todella paha olla, niin ajan kanssa ne yksinkertaisesti eivät pysy lestissään. Jos ne ignooraa kokonaan, niin sekään ei ole hyvä. Se johtaa loppujen lopuksi siihen, että he eivät saa vastinetta itkulleen ja sitten puhkotaan jo autosta renkaita. Kun niille välillä antaa pikku murusia ja huomioi niitä jotenkin, niin ne luulevat sillloin saaneensa jotain aikaan ja pysyvät sitten siinä nettilänkytyksessä. Jos se nillittäminen jossain vaiheessa loppuu, niin jotain on kussut tosi pahasti, paska takaa, että oot saanut edelleen jotain aikaan. Jokainenhan on toki neuvojaan jakamassa miten missäkin asiassa pitäisi toimia, mutta ei näissä ole yhtään oikeaa tapaa. Paskaa tulee teit mitä tahansa.No niin kun menette Tampereen Pyynikille ripitettäväksi. Pistätte koulupuvun päälle ja täti Jutta G pitää oppitunnin julkisuuden hallinnasta. Oppitunnin jälkeen WFC.lle vääntään reeniä ja WLOGia
V-u kato. Näin se menee..
Jutta ei paskaa hallitse sen paremmin, se saa sitä yhtälailla. Eikä sitä tarttekaan hallita. Se on ihan sama reagoiko siihen vai ei reagoi, sitä tulee anyways. Mutta koska niillä hatereilla on osalla todella paha olla, niin ajan kanssa ne yksinkertaisesti eivät pysy lestissään. Jos ne ignooraa kokonaan, niin sekään ei ole hyvä. Se johtaa loppujen lopuksi siihen, että he eivät saa vastinetta itkulleen ja sitten puhkotaan jo autosta renkaita. Kun niille välillä antaa pikku murusia ja huomioi niitä jotenkin, niin ne luulevat sillloin saaneensa jotain aikaan ja pysyvät sitten siinä nettilänkytyksessä. Jos se nillittäminen jossain vaiheessa loppuu, niin jotain on kussut tosi pahasti, paska takaa, että oot saanut edelleen jotain aikaan. Jokainenhan on toki neuvojaan jakamassa miten missäkin asiassa pitäisi toimia, mutta ei näissä ole yhtään oikeaa tapaa. Paskaa tulee teit mitä tahansa.
Annetaan nyt esimerkki näistä neuvojista. Peterin kohdalla ei olla juuri mitenkään vastattu siihen paskaan mitä on viljelty, eli on ignoorattu se kokonaan. No se vain meni sitten kokoajan pahemmaksi. Porukka huusi kokoajan että kertokaa nyt ja katkaistaa huhuilta siivet. Jos ne siivet olisi katkaistu heti alkuunsa, niin sitten osa olisi huutanut miten tyhmää on lähteä mukaan samaan huuteluun ja pitäisi ignoorata. Joten niin tai näin, perseelleen menee.
Tää on just se mitä mä en ihmisissä ymmärrä. Miten se toisen menestys on itseltä pois? Eikö siitä toisen menestyksestä vois mielummin ottaa oppia ja yrittää tehdä itse asiat vielä paremminJa meillä suomalaisilla on koodattuna semmoinen juttu, että toisen epäonni on oma onni ja toisen onni on oma epäonni.
En mäkään ole koskaan ymmärtänyt miksi naapurilla ei saisi mennä hyvin. Jos se tekee nyt konkan, niin en mä siitä mitään hyödy.Tää on just se mitä mä en ihmisissä ymmärrä. Miten se toisen menestys on itseltä pois? Eikö siitä toisen menestyksestä vois mielummin ottaa oppia ja yrittää tehdä itse asiat vielä paremmin
Arvaas paljonko liikennettä tänne tulee mun takia, sit voit miettiä kuka kääntää edukseen ja mitä. En mä halua olla rauhassa, jonnet pitää mut vauhdissa. Mitä enemmän saavutan, sitä enemmän niitä vituttaa ja se on elämän suola. Mä saan sairasta tyydytystä kun noi hajoilee kaikkeen mitä teen. Sit toki on joku raja, ettei nyt mennä laittomuuksiin.Pieniä murusia heittereille... Joopajoo, mikä siinä on että Nyyssis on vähän samassa asemassa kuin Mike, tunnettuja persooni, mutta netistä ei höpöhöpöä löydy läheskään kuten Mikestä... Nyyssölääkin yritetty netissä "suolata" mutta kääntänyt nekin eduksi kuten se bannerinkautta setti aikoinaan ja mikä tilanne nyt, aika rauhassa saa olla... Vai olisko ne vaan niin kateellisia esim menestyksestä että nyyssölässä ei oo mitään kiinnostusta servata? Vai mikähän tän nyt aiheuttaa...
Ja tässä ollaan asian ytimessä. Mikä tekee sinusta paremman kuin se "jonne"? Sinä saat saada kiksejä mutta "jonne" ei? Miksi?
Anteeksi. Oletin että kaikki ymmärtää kenelle kysymys oli. Siis mikelle. Ei turpovitoselle.Ootko vittu ihan tosissas? Varmaan ainakin nyt se, ettei Mike ole täällä levittämässä julkisesti tuulesta temmattuja juoruja sinusta omalla nimelläsi.
En ole missään vaiheessa väittänyt olevani ketään parempi, että se siitä.Ja tässä ollaan asian ytimessä. Mikä tekee sinusta paremman kuin se "jonne"? Sinä saat saada kiksejä mutta "jonne" ei? Miksi?
Mä nyt en ite jaksa ees lukea mitään kun se on sitä samaa ja looppaa aina uudestaan ja uudestaan. Mut jos siellä joku väittää rikoksesta tai muuten tosi törkeetä, niin mulle infoa, niistä saa kaverit vastuuseen. Muuten ihan sama kun niiden taso on "kakkapää".Kävinpä vittuillakseni lukemassa itsekin nuita paskakommentteja, ja kyllähän siellä useammassakin viestissä muutamien rikosnimikkeiden tunnusmerkit täyttyvät. Joten nyt niitä ip-osoitteita talteen vaan, ja joku kaunis päivä sitten tutkintapyyntöä kehiin.
Ei nämä kaikki vitun imbesillit ole kuitenkaan tajunnut ip:itään suojata.
Ritari Ruskeakieli. Varmaan näppäimistö suorastaan savuaa kun joudut kahdessa eri ketjussa käydä puolustamassa aikuisia miehiä jotka varmasti osaavat pitää puolensa.Ootko vittu ihan tosissas? Varmaan ainakin nyt se, ettei Mike ole täällä levittämässä julkisesti tuulesta temmattuja juoruja sinusta omalla nimelläsi.
Ritari Ruskeakieli. Varmaan näppäimistö suorastaan savuaa kun joudut kahdessa eri ketjussa käydä puolustamassa aikuisia miehiä jotka varmasti osaavat pitää puolensa.
Olis semmoinen juttu, että älä nyt ressaa tästä ja musta, rapatessa roiskuu, ei tässä ketään ole murhattu. Karmee haloo.Ritari Ruskeakieli. Varmaan näppäimistö suorastaan savuaa kun joudut kahdessa eri ketjussa käydä puolustamassa aikuisia miehiä jotka varmasti osaavat pitää puolensa.