Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ota nyt ihan rauhassa. Kai sulle nyt joku vastaus edes kelpaa vaikka näyttää nyt olevan tommoinen perus "ihan sama mitä vastataan, niin ei kelpaa" asenne päällä. Mä sanoin jo, että ensi viikolla Peter kertoo asian luonteen. Joten lopeta toi hokeminen asiasta.
Itse asiassa ei mua hirveän paljon enää kiinnosta nämä jutut. Kuhan postailen tänne kun täällä ollaan jossain ihan pilvilinnoissa sen kanssa millainen henkilö Peter on. En tunne henkilökohtaisesti mutta eipä tunne myös moni muukaan jota häntä puolustaa henkeen ja vereen täällä.
Tosiaan katselin kyllä wlogeja tähän kesään asti aina kun niitä ilmesty mutta nyt tämä touhu on ollut sen verran outoa että on hävinny maku seurata noita. Kaikki huhupuheet ja pakkotoistolta poistetut viestit joissa osa on ollu minunkin viestejä vaikka en niissä mitään omasta mielestä loukkaavaa ole sanonut,. Mutta koska nekin viestit käsittele jotain Peterin juttuja mitä jotkut kyseli ja ihmetteli niin kai se riitti.

Jos mun mielipidettä kysyy miten Peterin kannattais asia hoitaa niin se olisi wlogien ja muun materiaalin tekemisen lopettaminen. Sillä tavalla mies voisi keskittyä olennaiseen mikä on se treenaaminen ja ehkä joskus kansainvälinen menestyskin lajissa. Ei siitä fanipojat tykkää mutta uran kannalta parhain vaihtoehto.

Itse asiassa ei mua hirveän paljon enää kiinnosta nämä jutut. Kuhan postailen tänne kun täällä ollaan jossain ihan pilvilinnoissa sen kanssa millainen henkilö Peter on. En tunne henkilökohtaisesti mutta eipä tunne myös moni muukaan jota häntä puolustaa henkeen ja vereen täällä.
Tosiaan katselin kyllä wlogeja tähän kesään asti aina kun niitä ilmesty mutta nyt tämä touhu on ollut sen verran outoa että on hävinny maku seurata noita. Kaikki huhupuheet ja pakkotoistolta poistetut viestit joissa osa on ollu minunkin viestejä vaikka en niissä mitään omasta mielestä loukkaavaa ole sanonut,. Mutta koska nekin viestit käsittele jotain Peterin juttuja mitä jotkut kyseli ja ihmetteli niin kai se riitti.

Jos mun mielipidettä kysyy miten Peterin kannattais asia hoitaa niin se olisi wlogien ja muun materiaalin tekemisen lopettaminen. Sillä tavalla mies voisi keskittyä olennaiseen mikä on se treenaaminen ja ehkä joskus kansainvälinen menestyskin lajissa. Ei siitä fanipojat tykkää mutta uran kannalta parhain vaihtoehto.
No kuules kun eihän niiden lopettaminen sulle riittäisi, vaan sitten valittaisit kun ei tehdä mitään. Kyllä mä nyt jo ihmistyypin tunnistan, joka vain periaatteesta nitisee kaikesta. Yksinkertainen vinkki sulle, vaihda kuule kanavaa kun ei sulle täällä ole eikä tule mitään. Eikä tartte tähänkin nassuttaa jotain.

No kuules kun eihän niiden lopettaminen sulle riittäisi, vaan sitten valittaisit kun ei tehdä mitään. Kyllä mä nyt jo ihmistyypin tunnistan, joka vain periaatteesta nitisee kaikesta. Yksinkertainen vinkki sulle, vaihda kuule kanavaa kun ei sulle täällä ole eikä tule mitään. Eikä tartte tähänkin nassuttaa jotain.
ehkä sullekkin tekis hyvää joku breakki näistä hommista, näyttää menevän aika paljon tunteisiin.

ehkä sullekkin tekis hyvää joku breakki näistä hommista, näyttää menevän aika paljon tunteisiin.
Toi on niin kulunut fraasi. Näätkö itse miten tyhmältä toi näyttää? Ne joilla itsellä menee pahiten tunteisiin, jotka levittelevät paskaa ja jaksavat jankuttaa päivästä toiseen, ovat kovimpia huutelemaan tota samaa paskafraasia. Koita nyt herraisä päästä tän yli.

Toi on niin kulunut fraasi. Näätkö itse miten tyhmältä toi näyttää? Ne joilla itsellä menee pahiten tunteisiin, jotka levittelevät paskaa ja jaksavat jankuttaa päivästä toiseen, ovat kovimpia huutelemaan tota samaa paskafraasia. Koita nyt herraisä päästä tän yli.
Mulla ei oo ollu mitään tekemistä koko tän paskan kanssa, sivusta seurannut lähinnä. Mistä sä edes sait idean että mulla olis joku ongelma tän asian kanssa? Sulta tulee aika suoria syytöksiä ihan syyttömille ihmisille tässä asiassa. Sen takia sanoin että sulla tuntuu menevän aika tunteisiin tämä asia mikä ei edes koske sua vaan Peteriä. Ei Peter ole mikään avuton linnunpoikanen jonka perään täytyy katsoa jatkuvasti. Vähän tuntuu siltä että tämäkin homma olis voinu olla järkevämpää hoitaa ilman sun puuttumista tähän. Tämähän on levinny pakkotoistolla myös teidän politiikan takia aika helvetin pahasti eteenpäin.

image.webp

Laitettu palautetta Fastille.. tämä ei pääty tähän.. siis wlogit yms tie. Jatkoa vaan kohti mestaruuksia!

Kappas, unohtui ihan mainita, että palautetta (positiivista tottakai) käytiin eilen laittamassa ja ihan omalla nimellä :)

Meinaakos Mike ajella Ouluun asti karsintoja kuvailemaan ? Oletko muuten kuullut mitään Artturi Kallion tilanteesta ?

Kyllä mielestäni palaute kuin palaute pitää omalla nimellä laittaa, saisi huolella skipata kaikki muut.
Lentämällä mä sinne aina olen mennyt, nyt en lähde kuvaamaan kun kaikki on kuvattu jo. Siellä on vain niitä jotka ei tästä kisasta pääse jatkoon.

Voi vittu oikeasti mitä Miken ja Peterin yksityiselämä edes muille kuuluu, tavallisia ihmisiä nekin. On se kiva kun toiset tekee tälläistä huippu materiaalia (vaikka ei ole pakko) mitä ei muualla ole tarjolla ja sit vittuillaan ja itketään. Ei ole pakko kattoa niitä wlogeja ja kommentoida jos ei kiinnosta.

Lentämällä mä sinne aina olen mennyt, nyt en lähde kuvaamaan kun kaikki on kuvattu jo. Siellä on vain niitä jotka ei tästä kisasta pääse jatkoon.

TÄH?? Eikä, mie hajoan! :( Lähes ainoa syy lippujen ostoon oli, että saan (ehkä) fanikuvan maikkelin kanssa, menkööt morsian yksin kattoon karsintaa saatana, laitan oman lipun myyntiin! :p

Back
Ylös Bottom