Itse asiassa ei mua hirveän paljon enää kiinnosta nämä jutut. Kuhan postailen tänne kun täällä ollaan jossain ihan pilvilinnoissa sen kanssa millainen henkilö Peter on. En tunne henkilökohtaisesti mutta eipä tunne myös moni muukaan jota häntä puolustaa henkeen ja vereen täällä.Ota nyt ihan rauhassa. Kai sulle nyt joku vastaus edes kelpaa vaikka näyttää nyt olevan tommoinen perus "ihan sama mitä vastataan, niin ei kelpaa" asenne päällä. Mä sanoin jo, että ensi viikolla Peter kertoo asian luonteen. Joten lopeta toi hokeminen asiasta.
Tosiaan katselin kyllä wlogeja tähän kesään asti aina kun niitä ilmesty mutta nyt tämä touhu on ollut sen verran outoa että on hävinny maku seurata noita. Kaikki huhupuheet ja pakkotoistolta poistetut viestit joissa osa on ollu minunkin viestejä vaikka en niissä mitään omasta mielestä loukkaavaa ole sanonut,. Mutta koska nekin viestit käsittele jotain Peterin juttuja mitä jotkut kyseli ja ihmetteli niin kai se riitti.
Jos mun mielipidettä kysyy miten Peterin kannattais asia hoitaa niin se olisi wlogien ja muun materiaalin tekemisen lopettaminen. Sillä tavalla mies voisi keskittyä olennaiseen mikä on se treenaaminen ja ehkä joskus kansainvälinen menestyskin lajissa. Ei siitä fanipojat tykkää mutta uran kannalta parhain vaihtoehto.