Kuvia Kultsalta 12.4.2003

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 112345
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tässä muutamia otoksia tämän illan kisoista kultsalta , amatöörin räiskintää : )

5 finaaliin päässyttä Fitness Classic...

Liitteet

• fitness_classic_1.webp
    fitness_classic_1.webp
    71,5 KB · Katsottu: 8 659
:kippis1: Kiiiiitos Tangirl*iiiisomuisku*kuvista :)
Kuka voitti???Tiinan puolesta täälläkin peukutettu pirusti koko päivä ,siis mikä oli sijoitus 3:ko?Pliiis,kerro kerro :)

Tässä tarkemmat sijoitukset !!! Tiina kasvi tuli siis kolmanneksi, oliko *liian* lihaksikas tuomareiden mielestä (??)vai mikä kun ei voittanut. Olisi kiva tietää mitkä seikat noita pisteitä on kasvattanut ... eikä kultaa tullut. Kasvi oli mielestäni paras kuitenkin !

Riitta Randström (fitness) ja Aino-Maija Kare (body fitness) voittivat sarjansa Nutri Plus Fitness Classicissa Helsingin Kulttuuritalolla. Tässä tulokset.

Fitness
1. Riitta Randström, Karjaa 4 10 4 18
2. Kirsi Erden, Tampere 6 6 6 18
3. Tiina Kasvi, Helsinki 10 13 9 32
4. Tiina Manninen, Oulu 12 14 10 36
5. Minna Pajulahti, Tampere 17 6 15 38
6. Kaisu Pajunen, Jyväskylä 18 17 - 35
7. Anna Antonen, Rovaniemi 21 23 - 44
8. Maija Elovaara, Helsinki 22 22 - 44
9. Tia Ruhanen, Lahti 22 26 - 48

Body fitness
1. Aino-Maija Kare, Imatra 5 8 5 13
2. Mari Tirroniemi, Kemi 4 10 4 14
3. Kati Raatikainen, Nokia 11 11 11 33
4. Kirsi Naukkarinen, Vantaa 10 12 12 34
5. Marjut Vainio, Mikkeli 17 13 16 46
6. Sanna Kurvinen, Helsinki 16 15 16 47
7. Marja Kälvälä, Helsinki 22 24 24 70
8. Sari Vainio, Porvoo 27 21 23 71
9. Tarja Salmi, Pori 25 26 24 74
10. Tiina Järvinen, Lahti 31 31 30 92
11. Hanna Sundberg, Helsinki 31 32 33 96
12. Janna Termonen, Lahti 36 35 36 107

:kippis1:

Loistavaa!!! Kirsi Erden oli mun suosikki :)

Kasvilla oli kyllä upeat lihakset ja olkapäät todella hyvän näköiset, mutta ainakin minun makuun oli hieman liian pehmeässä kunnossa noiden kuvien perusteella. Upean näköinen joka tapauksessa :)

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
kireydessä aika paljon hajontaa ja eroja. Randström oli hyvä, ja Tirroniemi oli hyvä. Vaparit ei oikein säväyttänyt.. :)

hyvät kisat!

..........kiitos kuvista!!:)

Kiitos kuvista! Mikähän on kun ei entinen kehonrakentaja Kälvälän Marja pärjännyt tuon paremmin, oliko sitten liian lihaksikas vai mitä luulette? En siis itse ollut paikalla enkä tiedä mistään mitään, kunhan kyselen :david: :D

katsoin kisan aika sivusta, joten näkyvyys ei ollut paras mahdollinen. upeet lihakset oli kyllä Kälvälällä. oiskohan sitten symmetria ja muoto kärsinyt.

oli hirveen erityyppisiä kilpailijoita, joten linja oli aika värikäs... hmmm... olisin ehkä asettanut kyllä lähemmäs kärkeä, mutta tosiaan sivusta ei oikein nähnyt... nii.

:)

Myös itse odottelen innokkaasti, koska tulee kommentointia sijoituksista.
Ihmettelen vaan, mitä pidetään liian lihaksikkaana ja mitä sopivana, koska mielestäni nyt lihaksista sakotettiin. Kälvälän sijoitus body-puolella jäi tosiaan kaivelemaan. Kasvi perinteisellä puolella omasi mielestäni selkeästi parhaimman fysiikan, ja vaparikin oli hyvä. Tosin vaparin pisteytyksestä ei mulla ole hajuakaan....

Kisat oli melko vaisut ja yhdyn Rocketin sanoihin:vaparit eivät säväyttäneet! Miksi pitää tehdä niitä ns. puoli voltteja, kun ei ne näytä onnistuvan! (expect Pajulahti). Positiivista oli että moni kilpailija oli kehittynyt vapari taidoiltaan ja saanut hiottua liikepuhtautta, esim. Oulun Tiina Manninen!

Bodyssä Tirroniemen oli pitänyt voittaa, mun mielipide. Tyttö oli ainakin hyvässä shapessa, jos muuta! Kilpailijajoukko oli hyvin kirjava!

Fitnesspimu olisi kyllä vaatinut ROCKETtia nousemaan lavalle! Oltaspahan saatu vähän vipinää vapaaohjelmiin :worship:

Nooh, mut tämä pimu palaa koneen ääreen myöhemmin kommentoimaan enemmän ja varsinkin sen jälkeen kun olen katsonut kisat uudestaan videolta...heh melkoinen kommentaattori!

Mitäs olitte mieltä Pajulahden kunnosta? Olisin odottanut Minnalta parempaa ja räväkämpää vapaaohjelmaa. Tyttö ei kyllä mielestäni näyttänyt parastaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom