Kuvia Kultsalta 12.4.2003

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 112345
  • Aloitettu Aloitettu
Body Fitness lisää.

Liitteet

• body_fitness_2.webp
    body_fitness_2.webp
    67,3 KB · Katsottu: 14 247
upeita kuvia

Kiitos kovasti upeista kuvista!:)

Sattuiskohan joku tietää tuleeks näitä (tai mitään muita) fitnesskisoja telkusta. Tuntuu meinaan et ainakin pääkanavat näyttää aikas kitsaasti mitään fitnessiin tai painonnostoon ym. liittyvää, urheilukanavasta en tiiä kun en omista...

Katsomassa en ollut, mutta nuiden kuvien perusteella Tiina Kasvi oli EHDOTTOMASTI paras!! :kippis1: Tosi upea fysiikka, ehkä juu kireyttä ois saanu olla enemmän.

Bodyfitneksen taso jäi ihmetyttämään... Ei ihme jos ei maailmalla pärjätä... (Syksyllä taitaa olla parempaa tarjottavaa??)

Kiitos kuvista! Oli mukava olla pitkästä katsomassa kisoja. Hei muuten Rocket, miten sulla meni kisat eilen? Oliko kova koetus?

Originally posted by fitnesspimu
Bodyssä Tirroniemen oli pitänyt voittaa, mun mielipide. Tyttö oli ainakin hyvässä shapessa, jos muuta! Kilpailijajoukko oli hyvin kirjava!
Samaa mieltä! Pidin Tirroniemeä itsestäänselvänä voittajana, mutta toisin näköjään kävi. Mielenkiinnolla odotan seuraavan B&K:n kisa-artikkelia, josko sieltä löytyisi jotakin perusteluja sijoituksille...

Kommenttia

Upeita kuvia kisoista, kiitos lähettäjälle!

Itseä kiinnosti lähinnä body fitness ja ihmetytti Kälvälän löysä kunto?
En nähnyt kisaa siis livenä mutta kuvien perusteella siis kommentoin...

Erden on ollut aina energinen ja vuosien työ näyttää tuloksen, onnea!
Ja onnea Amillekin :)

Re: Kommenttia

Originally posted by Emma
Upeita kuvia kisoista, kiitos lähettäjälle!

Itseä kiinnosti lähinnä body fitness ja ihmetytti Kälvälän löysä kunto?
En nähnyt kisaa siis livenä mutta kuvien perusteella siis kommentoin...

Ei Kälvälä ollut mielestäni löysä. Jos Marja olisi kunnolla jännittänyt lihaksiaan, niin kyllä sieltä olisi erottuvuutta tullut.Hänelle oli sanottu karsinnoissa, että oli liian kireä, joten on sitten varmaan yrittänyt petrata kultsalle. Sijotus oli väärä. Paras selkä ja takapuoli. Ainoa missä olisi voinut parantaa oli poseeraukset.

Originally posted by TanGirl
Tässä tarkemmat sijoitukset !!! Tiina kasvi tuli siis kolmanneksi, oliko *liian* lihaksikas tuomareiden mielestä (??)vai mikä kun ei voittanut. Olisi kiva tietää mitkä seikat noita pisteitä on kasvattanut ... eikä kultaa tullut. Kasvi oli mielestäni paras kuitenkin !

Hei jos lähdetään mietimään Kasvin vaparia, niin se oli aika huono. Ei minkäänlaisia taitoliikkeitä, pressit kehnoja. Pelkkää jorausta koko ohjelma. Yleisesti ottaen harmittaa tuo vaparien arvostelu. Kaisu Pajunen sai hunommat pisteet kun Kasvi, Randström ja Erden, vaikka Kaisu teki ohjelmassaan puhtaat liikkeet, käsilläseisonnan, puolivoltin OIKEIN käsityönnöllä(eli ei niinkun Pajulahti), fritin ja muita vaikeita liikkeitä. Tuomaristossa tulisi jatkossa olla joku henkilö joka edustaa kilpa-aerobiciä, telinevoimistelua tai kilpatanssia, että saataisiin vähän hommaan oikeita pisteitä. Jotain tolkkua!

Re: Re: Kommenttia

Originally posted by Pinja
Originally posted by Emma
Ainoa missä olisi voinut parantaa oli poseeraukset.

Mun mielestä Kälvälän lavaesiintyminen oli vähän hakusessa. Jotenkin hän näytti ihan siltä, et anteeks kun oon täällä lavalla! Ois vaan hymyilly enemmän ja näyttänyt itsevarmemmalta!

Jees, kisat on käyty ja ne menivät SIKAHYVIN :D

Nyt varmaan viimeistään jokainen lajia seuraava keksii kuka Saagan takana oikeasti lymyää... Minusta kyllä bodifitnessin taso näytti hyvältä, ainakin läheltä katsottuna muut kisaajat näyttivät tosi kovilta. (Itse nyt näytän aina kisoissa omasta mielestäni hirveältä... ) Sekin täytyy todeta, ettei joukossa todellakaan ollut ketään huonoa, vaan kaikki jotka olivat lavalla kuuluivat sinne! Onnea kaikille osallistujille, ja kiitos hyvästä hengestä lavan takana :)

Originally posted by Saaga

Nyt varmaan viimeistään jokainen lajia seuraava keksii kuka Saagan takana oikeasti lymyää...

Fitnessiä ahkerasti seuranneena olen tainnut jo arvata aiemmin kuka olet, mutta mitäpä siitä. Oikein paljon onnea sinulle ja tsemppiä seuraaviin kisoihin!!!

En ollut katsomassa kisoja, mutta kuvat näyttivät hyviltä ja kovasti olivat monet kilpailijat kehittyneet. Kuten myös sinä Saaga.

VAU! Täytyy kyl sanoa, et oot saanu hiton hyviä kuvia ja kiitokset kovasti, että laitoit niitä tänne! :)

Myös dieetti-asiaa...

Tuota joo...Oli pari ihan hyvän näköistäkin yksilöä noissa kuvissa ...Tunnettekos te näitä naisia??...missähän lukemissa näiden fitnes pimujen rasva%:tit liikkuu?...
Saaks näillä -500kcal dieeteillä tollasii tuloksii aikaiseksi?..siis tietty tuo lihaksisto hankitaan salilla...
Ku mä en sitten edelleenkään ole oikein päättänyt mille dieetille alan... Zonella olin jo viikon, mut rupes edelleen pelottaan, et jos päivän kalorit on siellä n.1200kcal(liikuntakalorit mukaanluettuna), niin en saa hiuksiani kasvamaan, ja et ne rupee lähteen uudestaan... Olen "saanut" hiukseni tippumaan pariin kertaan tyyliin 800kcalin nälkäkuureilla, joissa ei yhtään rasvaa!...enään en tuollaiseen ryhtyisi ikinä! Ja ekan kerran kaloreita oli vielä vähemmän, eikä proteiinia juuri minkään vertaa!

Megaonnittelut Saagalle! :kippis1: Hienoa nähdä sinun kaltaisesi pitkän linjan kisaavan saavuttavan menestystä!

Ja joo, täytyy tunnustaa että vaikka olinkin pienessä mielessäni hieman arvuutellut henkilöllisyyttäsi, niin lopullinen oivallus oli kyllä yllätys :D mutta toisaalta, en kyllä seuraa fitness-sceneä mitenkään aktiivisesti... Nyt oli kyllä tarkoitus tulla katsomaan kisoja, mutta kun tuo tauti prkl iski:curs: Anyway, paljon onnea vielä kerran ja tsemppiä jatkoon!

Originally posted by Saaga

Onnea Saagalle SUPER paljon !!! ( tähän sopisi sellainen ruusupuska-hymiö)... kisojen katselu antoi taas lisä*potkua* omaan treeniin , ja sitähän tässä tarvitaan :D

Mulla uuvahti kamerasta patterit lopussa, enkä saanut fitness classikin -palkintojenjaosta kuvaa, mutta onhan tässä näitä jo aika läjä...

Suositut

Back
Ylös Bottom