Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuttu on myös tarina siitä, että ostetaan järkkäri ja vittuunnutaan sen 7 kilon setin kantamiseen mukana. Sitten myydään persnetolla pois tai jätetään kamera hyllyyn pölyyntymään. Sellaisella kameralla saa parhaat kuvat, joka on mukana.
Hyvä valinta toi, arvosteluiden mukaan kohinansieto on paremmalla mallilla kuin useissa digijärkkäreissä ja kuvanlaatu mainio.
Uusi kamera on pyörinyt mielessä ja erityisesti olen kiinnostunut tähtien/planeettojen kuvaamisesta. Nyt pitäisi hankkia kamera jossa valotusaikaa voisi manuaalisesti säätää, niin että valotus voi kestää jopa tunteja. Kamera ja kuvaus tietämykseni toistaiseksi olematonta.. Nyt kaipaisin kamerasuosituksia: eli haussa sellainen kamera jolla tähtikuvaus onnistuisi, mutta kamera ei saisi maksaa maltaita (vittu kun on noita rahareikiä..).
Uusi kamera on pyörinyt mielessä ja erityisesti olen kiinnostunut tähtien/planeettojen kuvaamisesta. Nyt pitäisi hankkia kamera jossa valotusaikaa voisi manuaalisesti säätää, niin että valotus voi kestää jopa tunteja. Kamera ja kuvaus tietämykseni toistaiseksi olematonta.. Nyt kaipaisin kamerasuosituksia: eli haussa sellainen kamera jolla tähtikuvaus onnistuisi, mutta kamera ei saisi maksaa maltaita (vittu kun on noita rahareikiä..).
Sitten en voi Canonin bulb toimintoa suositella: Joutuu pitämään kokoajan laukaisinta pohjassa. Ellei sitten ole lukittavaa lankalaukaisinta (varmaan joihinkin kalliisiin malleihin saa).Joo, olen tietoinen miten kamera kytketään putkeen ja että putkessa pitää olla seurantamoottori.. Mutta kamera on haussa..
Sitten en voi Canonin bulb toimintoa suositella: Joutuu pitämään kokoajan laukaisinta pohjassa. Ellei sitten ole lukittavaa lankalaukaisinta (varmaan joihinkin kalliisiin malleihin saa).
valokuvan muokkauksesta (tietokoneella).
muutan valokuvan mustavalkoiseksi ja haluaisin esim. auton kuvasta moniväriseksi mitenköhän sellainen onnistuu??
Kirjoista sen verran, että itse olen suosinut kirjoja, joissa on ihan vaan kuvia sekä tiedot siitä, miten mikäkin kuva on otettu.