Kuumeoireet treenin jälkeisinä päivinä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalpaha
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minulle on nyt jo kahtena tai kolmena viikkona käynyt niin, että olen (esim maanantaina) vetänyt 2-jakoisen ohjelman toisen päivän, pitänyt päivän taukoa ja kun seuraavana päivänä on ollut tarkoitus vetää 2-jakoisen toinen puolikas, on puolen päivän jälkeen noussut lämpöä sen verran (0.5-0.8 astetta) että olen joutunut jättämään treenit siltä päivältä väliin. Taukoa näiden oireiden välillä on (arviolta) ollut muutamasta päivästä viikkoon.

Muuten mitään isompia oireita (paitsi aamuisin lievää tukkoisuutta) ei ole ollut. Jos asiaan jotenkin vaikuttaa, niin olen dieetillä ja pyrin treenaamaan kovaa (toki olen vielä melko aloittelija). Tarkkoja kaloreita en osaa sanoa, mutta nälässä en elä (ja pyrin siihen 2g proteiinia per rasvaton painokilo) :D

Ärsyttää kun treenejä jää väliin, mutta eipä sitä kiva ole sairastaakaan (lämpöä juuri sen verran, että ajattelu käy "tukkoiseksi"). Parhaimmillaan olen pitänyt kolmekin päivää taukoa, olo ollut ihan hyvä ja sitten samat oireet iskevät Toisinaan lämpö on noussut samaan aikaan pahimpien DOMSien kanssa, joten olen hakenut yhteyttä siihen, mutta esimerkiksi tänään ei ole ollut enää mitään lihaskipuja.

Edit: lisätään vielä, että lämpö usein laskee jo samanpäivän aikana, esim. tänään se alkoi nousta iltapäivällä ja on nyt laskenut melkein normaaliksi.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

On. Jos olen iltapäivällä tai illalla ollut treeneissä, nousee kello 21:00-22:00 tienoilla kuume tuonne 37,8 - 38 asteeseen. Esim. tänään kävi näin.