N. 300€, sisältää kaiken ruoan eli myös työpaikkaruokailun (n.100€). Lisäravinteet tuohon päälle ehkä 50€.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by HooEee
Todella omituisia ruokalaskuja teillä on
Miten joku voi syödä ~150-200€ edestä ruokaa kk? todella vaikea uskoa tollasta summaa (tai no tietysti riippuu paljonko on elopainoa)
Saatte varmaan ilmaisen työ/kouluruokailun sekä alennuslaarista loput ja sittenkin vielä on uskomatonta.
...tai sitten mamma ostaa osan safkoista.
itsellä menee joku 400-440€kk ruokaan.
n.4-5€ työruokailuun/kk
n. 9-12€ muihin ruoka-aineisiin/kk
Joku ei nyt täsmää... :evil:Originally posted by HooEee
itsellä menee joku 400-440?kk ruokaan.
n.4-5? työruokailuun/kk
n. 9-12? muihin ruoka-aineisiin/kk
HooEee sanoi:Todella omituisia ruokalaskuja teillä on
Miten joku voi syödä ~150-200€ edestä ruokaa kk? todella vaikea uskoa tollasta summaa (tai no tietysti riippuu paljonko on elopainoa)
Saatte varmaan ilmaisen työ/kouluruokailun sekä alennuslaarista loput ja sittenkin vielä on uskomatonta.
...tai sitten mamma ostaa osan safkoista.
Laffer sanoi:Esim. Felix "hifi" ketsuppi maksaa 2€ ja Meiran/Rainbow ketsuppi 1€, ero saattaa tuntua äkkiseltään pieneltä mutta jos kaikki tuotteet ostaa samalla periaatteella niin äkkiä tulee isokin summa säästettyä.
uga sanoi:En muuten ihan allekirjoita katan mainostamaa dieettauksen kalleutta. Ainakin minulla kalorien vähentäminen ja siirtyminen spartalaiseen kauralese-kana-rypsiöljy-proteiinijauho-dieettiin (okei, lounas on normaali duunilounas) ei todellakaan nostanut ruokakuluja. Toisaalta söinkin bulkkikaudella päivittäin ulkona (McBulk). :D
Jortsu sanoi:Joku ei nyt täsmää... :evil:
:piis: Kokeile vaikka ottaa huumorilla. Tai anna mulle miinuspisteitä nii mä en saa unta yöllä...HooEee sanoi:Pakko kai korjata virhe, jonka luulis jokaisen tervejärkisen tajuavan. Ei kuitenkaan näytä kaikki omaavan (en viitsi nimiä mainita, mutta alkaa J kirjaimella ja on pakkotoiston jäsen) tarpeeksi hahmotuskykyä:curs:
kata sanoi:Toi dieettauksen kalleus tietysti riippuu siitä, miten on aikasemmin syönyt. Hiilaripitoiset ruuat, kuten makarooni ja peruna ovat kohtalaisen halpoja energialähteitä. Sen sijaan vähärasvainen proteiini, sekä etenkin vihannekset maksevat paljon.
Jortsu sanoi::piis: Kokeile vaikka ottaa huumorilla. Tai anna mulle miinuspisteitä nii mä en saa unta yöllä...
naiskovis sanoi:N 1000 euroa ja siihen päälle syödään melkein joka päivä ulkona.