Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
flex_90 sanoi:
TÄÄ ON KYL KARSEETA....sairaita ihmisiä saatetaan käyttää hyväksi

Älä nyt SAATANASSA tee tästä pahempaa kuin mitä se on jo! Valentino sanoi; "I just like the attention, you know". Jätetään se siihen :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitenköhän jää iho roikkumaan kun ottaa öljyt pois? :kuvia: :urjo:
Jos 70 hanska kutistuukin yht äkkiä takaisin 40cm niin voi vitä löysää ihoa jonkin verran jäädä. :D

:D :

5.jpg

13.jpg

Aika tyylikäs tolla "pojalla" tuossa alemmassa kuvassa tuo haba...

:lol2:

Koitetaanko kuitenkin etsiä uusia kuvia eikä laiteta tänne jo sataan kertaan esille tulleita kuvia? :)

Jam sanoi:
Ei helvetti... suht villiä. Miksi noi lataa mitään forkkuihin.

Forkuissa on monta pientä lihasta ja se osuma pitäisi osua just lihakseen, eikä vähääkään ohi. Syntholi suonessa ei ole hyvää sydämelle... siis, näin olen kuullut... :lol2:

Sen takia ei nähdä massa selkiä, massajalkoja taikka mitään muuta. Olkapäät ja hauikset ja ojentajat on niin paljon helpompi täyttää.

ei VITTU bodybuildingpron kuvia! Siis mitä helvettiäÄÄH?! Jos pitää jotain öljyä tuikkiä lihaksiin niin miksei sitä voi tehdä edes silleen suhteellisesti?! Eihän noi mene läpi oikeista lihaksista edes sokealle ja raiskatulle tapiirille!?

EI taas riitä sanat kuvailemaan näitä inhon ja epätoivon tunteita..

Oon nähny pari noista kuvista ennenki ja ajatellu totta kai että pakko olla photoshopattuja, eihä tollasia voi olla millää. Nyt vasta sitte löysin tään tredin ja näin nuo samat kuvat ja aattelin et ei jumalauta, ei voi olla noi aasi että pistää jotai öljyä hauiksiin.
Eikö ne vittu jaksa treenata vai mikä siinä on että pitää rumentaa ihteää entisestä

Toi on naurettavaa pelleilyä:D Mikä on idea? Ei noilla kumikäsillä mitään hirveitä painoja ainakaan nostella. Pitäs munki varmaan tuikata tota öljyä tonne pikkuveitikan sisään...:D Sama homma kävis kun Kippari-Kalle yrittää hässiä otettuaan pinaattia.

Noilla hauiksilla ei perkele kyllä pilua heru kuin mielenvikasilta;)

hömppä sanoi:

Ei oo jätkät tainnu sitä saadakaan;) :D

Muuten, onko toi Synthol pysyvää? Voiko sitä ottaa pois enää kun on kerran laittanu?

Bodaaja sanoi:
Ei oo jätkät tainnu sitä saadakaan;) :D

Muuten, onko toi Synthol pysyvää? Voiko sitä ottaa pois enää kun on kerran laittanu?

tulee pois sieltä mistä on sisään laitettukkin 3-5vuoden jälkeen :):lol2:

hömppä sanoi:

Voi voi, taas naisten ego nousi millillä. Mitä enemmän naiset luulee itseään erikoisempina kuin munasarjoina, sitä enemmän joudutte turvautumaan alkoholin tuomaan onneen saadaksenne munkkia.

:whip:

Voi voi, taas naisten ego nousi millillä. Mitä enemmän naiset luulee itseään erikoisempina kuin munasarjoina, sitä enemmän joudutte turvautumaan alkoholin tuomaan onneen saadaksenne munkkia.
?
Tarkottiko tää nyt sitä, että noi synthol hanskat on sun mielestä siistit, vai että olet helvetinmoinen sovinisti, vai mitä?
Jos mä olisin nainen niin ei ton näkösille deivideille heruis sitte niin millään.
Kato ny vielä kerran noi kuvat läpi.

Pehvanssi sanoi:
?
Tarkottiko tää nyt sitä, että noi synthol hanskat on sun mielestä siistit.

Ei ei ei, siis tuo ei ole asian ydin. Enhän mäkään kättelisikään noita.

Mutta se on pointti, että aina pidetään naista jonain kohteena; "teen tätä jotta saan piparia" tai "käyn salilla kun linnut tykkää". Tai "älä vaan haise hielle, koska tytöt ei tykkää". Mitä väliä? Tee asioita ittees varten. Niinkuin vaikka noi syntholkätiset, ei ne välitä mitä noi helvetin naiset ajattelee.

Miksi se nainen on se motivaation lähde, ja kohde mitä varten tehdään asioita? No en mä ainakaan, mä treenaan itteäni varten, ja 4 tyttöä on jo valmiiksi vihastunut muhun kun mua ei todellakaan kiinnosta mennä treffeille niiden kanssa (sain muutaman kirjeen ja jopa puhelinsoiton, joku oli etsinyt sen käsiinsä), varmaan luulivat mua jonain huomiohuorana kun käyn salilla tai jotain. Mutta yllättyivät.

Luulis nyt tajuavan. Etää anteeksi tuo offtopic, pisti vaan silmään tuo "No noi ei ainakaan saa pilua", kun tuli vaan mieleen, ehkä ne ei hakeudu syntholkätisiksi naisten takia, vaan itsensä takia.

Niin ja sitten se, että nuo syntholkätiset on edelleen kamalan näköisiä.

Pehvanssi sanoi:
No luulis noitten parin tummemman amiksen just pillun takia sitä syntholia ruuttaavan. Samapa tuo.

Perimmäinen syy: saada katiskaa ja herättää kateutta muissa uroksissa ;-))

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom