Kuukauden idiootti!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Hehe, joo voi olla.

Joo voi tosiaan olla ainakin nuo "indoneesialaiset". Mutta se on vain oma häviö, pilata nyt maksa ja muutenkin koko käsi jonkun tytön takia. No ajatelkaa nyt miltä se käsi näyttää kun ne mössöt tulee pois sieltä, ja ei porukka tajua (noi ruiskuttajat), että maksa koko ajan suodattaa sitä paskaa.

Mutta munkki on hyvää, ja en tiedä onko sille potenssille sitten mitään haittaa tuosta syntholista, mutta epäilen että seksielämä noilla olisi mitään aktiivista, eivät ehkä masturboikaan. Mutta saa huomiota huonolle omalle tunnolle kait...
Tyttöjen takia, aatelkaa :D, kyllä kelpaa tyttöjen nauraa.

EDIT: Eikös tänään ole naisten päivä... no hyvää naistenpäivää vaan kaikille naisille... teidän takia en aijo mököttää:hyper: , vaikka sitten pidättekin valkoisia spandeks housuja :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juzzi87 sanoi:
siis eihän toi synthol tee keholle periaatteessa mitään? eihän se mikään steroidi ole.
Vitun rumaksi se ainakin ihmis kehon saa...

Juzzi87 sanoi:
siis eihän toi synthol tee keholle periaatteessa mitään? eihän se mikään steroidi ole.
Synthol voi joutua verenkiertoon, jollon kuolema on lähellä(jostaki luin, että syntholilla 3 erilaista mahollisuutta, miten se vois tappaa ihmisen). Ja öljystä liukenee varmastikkin kemikaaleja kehoon.

Hiukan asian vierestä, mutta ku nyt on tullu näitä rääpäleen posteja luettua niin tykkäätkö piparista sitte ollenkaan vai ookko ihan torttumiehiä?

loops sanoi:
Hiukan asian vierestä, mutta ku nyt on tullu näitä rääpäleen posteja luettua niin tykkäätkö piparista sitte ollenkaan vai ookko ihan torttumiehiä?

Ei, siitä ei ole kyse.

Oletko katsonut Amerikan Psykon? No mulla on vähäsen Patrick Batemanmainen suhde naisihmisiin... siis paalua härnääviä naiset on todellakin, tekisi mieli hakata kissaa... mutta aivan rehellisesti sanoen... tekisi enemmän mieli hakata ne kuoliaaksi tai jotain. Repiä munasarjat irti alapäänkautta kädellä ja heittää ämmät uuniin.

Vatkaaminen on parempaa, helpompaa ja pääsee parempiin mielikuvituksiin, ei tarvitse jakaa kännykän numeroita tyttöjen kanssa, ei tarvitse kokea keksittyjä romansseja tai muuta humpuukia :D, vatkaushommat tosin jätän treenin jälkeen, tai pyrin ainakin siihen.

Ja ei, en ole torttumiehiä.

Kovarääpäle sanoi:
Ei, siitä ei ole kyse.

Oletko katsonut Amerikan Psykon? No mulla on vähäsen Patrick Batemanmainen suhde naisihmisiin... siis paalua härnääviä naiset on todellakin, tekisi mieli hakata kissaa... mutta aivan rehellisesti sanoen... tekisi enemmän mieli hakata ne kuoliaaksi tai jotain. Repiä munasarjat irti alapäänkautta kädellä ja heittää ämmät uuniin.

Vatkaaminen on parempaa, helpompaa ja pääsee parempiin mielikuvituksiin, ei tarvitse jakaa kännykän numeroita tyttöjen kanssa, ei tarvitse kokea keksittyjä romansseja tai muuta humpuukia :D, vatkaushommat tosin jätän treenin jälkeen, tai pyrin ainakin siihen.

Ja ei, en ole torttumiehiä.

Että niinku hyvää naistenpäivää vaan kaikille:D :offtopic:

Kovarääpäle sanoi:
Ei, siitä ei ole kyse.Oletko katsonut Amerikan Psykon? No mulla on vähäsen Patrick Batemanmainen suhde naisihmisiin... siis paalua härnääviä naiset on todellakin, tekisi mieli hakata kissaa... mutta aivan rehellisesti sanoen... tekisi enemmän mieli hakata ne kuoliaaksi tai jotain. Repiä munasarjat irti alapäänkautta kädellä ja heittää ämmät uuniin.

Voi helevetti, tuo ei mene edes vitsinä. Sairasta.

Gdane sanoi:
Mitäs miehiä sinä sitten olet? Aika kummallisia juttuja täällä kirjoittelet.

No juurihan mä vastasin tuohon kysymykseen, siis ei helvetti :curs:

Ja mitä kummallisiin juttuihin tulee, ainoastaan vastaan kysymyksiin jos niitä kysytään, ihminen on utelias, se haluaa tietää, se haluaa nähdä. Tässä tapauksessa mun seksuaalista taipumusta kysyttiin ja sitä, miksi mä olen sitä mieltä, että ei kannata tehdä uhrauksia jonkun naarasihmisen takia.

Lue muutama posti ylöspäin, tämäkin asia lähti liikkeelle yhdestä huomiosta. Sitten aletaan jo kysymään ihmisen seksuaalsita taipumusta :david:

Gdane sanoi:
Kovarääpäle: Otin tuommoisen huippukohdan lainaukseen mutta oikeastaan viittasi koko postiisi tuossa yllä..

Kovin on mielenkiintoisia ajatuksia sinulla :jahas:

Voi vaikuttaa omituisilta ajatuksilta henkikön mielestä kuka ei oikein välitä. En sanonut olevani oikeassa, sanoin vaan, että on se pienestä kiinni mitä se mies alkaa tekemään. Jos tyttöjä ei olisi, ja seksuaalisuutta (käsite) ei olisi, niin mitäköhän sille fiilistelylle kävisi salilla... tuskin kovin moni edes kävisi siellä. Synthol käsiä olisi vähemmän, ennenaikaisia sydänkohtauksiakin tulisi vähemmän... jne. Varmasti olisi näin.

Kovarääpäle: - "allekirjoituksesi" pitää kohdallasi paikkaansa...

Nämä menee jopa melkein läpi:

ana_synthol_14.jpg

ana_synthol_15.jpg

ana_synthol_23.jpg

ana_synthol_24.jpg

Kovarääpäle sanoi:
Ja mitä kummallisiin juttuihin tulee, ainoastaan vastaan kysymyksiin jos niitä kysytään, ihminen on utelias, se haluaa tietää, se haluaa nähdä. Tässä tapauksessa mun seksuaalista taipumusta kysyttiin ja sitä, miksi mä olen sitä mieltä, että ei kannata tehdä uhrauksia jonkun naarasihmisen takia.

Siis uhrauksien tekeminen naisen vuoksi on mielestäni aivan jotain muuta kuin halu hakata naiset kuoliaaksi tai repiä munasarjat irti. Minusta se kuulostaa lähinnä psykiatrisen hoidon tarpeelta, pikaisen sellaisen.

Ronny11 sanoi:
Synthol voi joutua verenkiertoon, jollon kuolema on lähellä(jostaki luin, että syntholilla 3 erilaista mahollisuutta, miten se vois tappaa ihmisen). Ja öljystä liukenee varmastikkin kemikaaleja kehoon.

Noh, toivotaan että näin käy...:piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom