- Ikä
- 43
Pro-Pain sanoi:
Aina vaan näitä pönttöjä katsellessa joutuu miettimään, että kuinka iso reikä täytyy päässä olla, että kehtaa ilman paitaa ton näkösenä patsastella..
...varmaan aika semi-iso
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pro-Pain sanoi:
Armas sanoi:Yleisenä kysymyksenä ketjuun: miksi tuon/noiden synthol hemmojen pitäis kuolla?
Pullisteleeko ne epäreilusti? Vääryydellä hankitut hanskat?
Onko se pahakin rikos?
Onhan tuo öljyjen itsennsä pumppaaminen sairasta, mutta silti kummastuttaa nää kuolemantoivotukset. Ei voi välttyä mielleyhtymiltä.
Tai ehkä mun on vaan mahdoton ymmärtää miten tärkeä asia hanskan koko voi olla
arpa80 sanoi:On olemassa asioita joita vain en ymmärrä ja yksi niistä on totisesti tämä synthol.
Voiko rypsärin juomisesta saada tuollaiset ?
Mikäs läväreissä tai tatskoissa kummastuttaa? Sehän on varsin normaalia nykypäivänä.Mun mielestä nämä syntholfriikit on iha samalla viivalla lävistettyjen ja tatuoitujen kanssa
erkjetter sanoi:tän vuosituhannen palkinnon voittaja. toi ei oo ees hauskaa, olla tollasen idiootin kanssa samaa lajia.
Pehvanssi sanoi:Mikäs läväreissä tai tatskoissa kummastuttaa? Sehän on varsin normaalia nykypäivänä.
dink sanoi:No, täysin saksaa ymmärtämättömänä kävin katsomassa noita sivuja ja sain semmoisen kuvan että tuo Hofer on vaan valokuvaaja, varsinainen on sälli nimeltä Peter Hiesinger.
risumies sanoi:Kovarääpäle: - "allekirjoituksesi" pitää kohdallasi paikkaansa...
Jasoni sanoi:Siis uhrauksien tekeminen naisen vuoksi on mielestäni aivan jotain muuta kuin halu hakata naiset kuoliaaksi tai repiä munasarjat irti. Minusta se kuulostaa lähinnä psykiatrisen hoidon tarpeelta, pikaisen sellaisen.
Kovarääpäle sanoi:Mikä mua on yrittänyt nyt tappaa? Kerro? Millä tavalla allekirjoitukseni muka pitää paikkansa kohdallani jos mikään ei ole yrittänyt tappaa mua?
Risumies: "nikkisi" pitää kohdallasi paikkansa aivojasi ajatellen
On eri asia, mutta keskityit nyt yksityiskohtiin. Sulta jäi selvittämättä miksi mun tekee mieli tehdä niin. Olisit vain ollut kritisoimatta.
Kovarääpäle sanoi:Mikä mua on yrittänyt nyt tappaa? Kerro? Millä tavalla allekirjoitukseni muka pitää paikkansa kohdallani jos mikään ei ole yrittän
On eri asia, mutta keskityit nyt yksityiskohtiin. Sulta jäi selvittämättä miksi mun tekee mieli tehdä niin. Olisit vain ollut kritisoimatta.