Deleted member 133729
Saisko pähkinänkuoressa merkittävimmät muutokset 41 sivua enkuksi ei oikein taitu. Osaatko @jto selittää maallikko kielellä lyhyesti ?IPF Technical Rule Change - Bench Press
www.powerlifting.sport
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saisko pähkinänkuoressa merkittävimmät muutokset 41 sivua enkuksi ei oikein taitu. Osaatko @jto selittää maallikko kielellä lyhyesti ?IPF Technical Rule Change - Bench Press
www.powerlifting.sport
Sivuilla 19-20 on kuvat joista varmaan selviää parhaiten.Saisko pähkinänkuoressa merkittävimmät muutokset 41 sivua enkuksi ei oikein taitu. Osaatko @jto selittää maallikko kielellä lyhyesti ?
Tsekkasin. Kyynärpäät mentävä alemmaksi kuin olkapään joku piste. Joku nostaja voi kertoa vähentääkö niitä "kahden sentin nostoja".Sivuilla 19-20 on kuvat joista varmaan selviää parhaiten.
Ja kotimaisella kielellä säännöt täällä https://www.suomenvoimanostoliitto.fi/wp-content/uploads/Voimanostosaannot-1.1.2023-1.pdf
No siis mähän oon kans tällane mätisäkki. Eiku siis proudintepententtiwömän.Taidat olla vain kateellinen.
Kuka meistä nyt ei haluaisi näyttää tuolta, jos ollaan ihan rehellisiä.
Mäkin mietin tuota ensin, että miksi se pitää määritellä noin kummallisesti, mutta käytännössähän tuossa ei taida olla juuri vaihtoehtoja. Tuo olkanivelen yläpinta tarkoittaa yläpintaa kun seisot pystyssä, eli säännön voi sanoa toisin sanoin, että makuuasennossa kyynärpään alapinnan on käytävä olkanivelen keskiakselin alapuolella. Ne ei ole halunneet ilmeisesti tehdä niin tiukkaa sääntöä kuitenkaan, että kyynärpään alapinnan pitäisi käydä penkin yläpinnan tasolla. Sehän vaatisi tangon laskemista vielä alemmas. Tuo olisi äkkiä pohdittuna ainoa tapa saada tuosta säännöstä yksiselitteisempi. Mutta sit taas siinä on se varjopuoli, että se ei ole tasapuolinen sääntö. Laihat nostajat hyötyisivät siitä suhteessa lihaksikkaisiin ja läskeihin. Tuo niveliin vertaaminen on tasapuolinen sääntö, mutta siinä on enemmän tulkinnanvaraa.Tietenkin vähentää, kun liikerataa joutuu pidentään. Nuo kuvat jotakin kertoo, mutta semmosen akrobatiakaaren poistaminenhan tuossa IPF:llä on ollut agenda. Tosin iso vaikutin sääntömuutokseen on ollut some, ei muut nostajat. Lisäksi tuo "olkanivelen yläosa" ei oo ollenkaan mikään ehdoton ja millintarkka piste, minkä alle kyynärnivelen tulis mennä. Se tekee tuosta säännöstä tulkinnanvaraisen= huonon.
Miksi sä kiusaat muita täällä?@Suntsu tule sinä ammattilaisena kertomaan penkin uudesta sääntömuutoksesta. Jos on varaa nauraa toisten vastauksille oletettavasti osaat itse vastata paremmin. Kerro vaikka kuinka olkanivelen yläpinnan keski akseli tarkalleen ottaen tulkitaan säännöissä ?
Onko kiusaamista jos kysyn joka vastaukselle nauravalta mielipidettä asiaan ? Vilkaisepa huvikseen suntsun viestihistoria ja tule sitten kertomaan uudelleen kuka täällä trollaa ja aukoo päätänsä muille. Varmaan 90% viesteistä muille suun soittamista.Miksi sä kiusaat muita täällä?
Kysyin sulta asiallisesti mielipidettä penkkipunnerruksen uusista säännöistä. Eipä ollut taaskaan mitään sanottavaa. Munatonta touhua lytätä muiden vastaukset sanomatta omia mielipiteitä.Mun ei näköjään tarvihe nykyään itse edes osallistua keskusteluun, niin predis väittelee mun kans siltikin.
Elämme mielenkiintoisia aikoja.
Sinulle tiedoksi - oikeusjarjestelma toimii niin etta ensi epaillaan ja sitten aletaan rakentamaan todisteita syytettya vastaan ja jos ne ovat pitavat, syytetty tuomitaan.Onko siis jotain todisteita siitä, että Tate on syyllistynyt rikoksiin? Jos on niin mitä?
En näe missään, että Andy tukisi yhtään ketään, yhtään mitään. Ei mua kiinnosta kuka toi jannu on, enkä kyl tiiäkkään. Syytön kunnes toisin todistetaan, tai sit omankäden oikeuden jakelu lailliseks, ni ei oo epäselvyyksiä. Varsinki jossain netissä t kokoontuu, ja lynkkaa monesti kaikki vähänkään ärsyttävät yksilöt tunnekuohuissaan.Sinulle tiedoksi - oikeusjarjestelma toimii niin etta ensi epaillaan ja sitten aletaan rakentamaan todisteita syytettya vastaan ja jos ne ovat pitavat, syytetty tuomitaan.
Kannattaisi ehka miettia minkatyyppisille ihmisille esittaa epasuoraa tukea jos kirjoittelee omalla nimellaan. Joskus iltalehdilla on hidas paiva uutiskynnys ja joku voi repaista taalta raflaavan loopin tyyliin "Pakkotoiston moderaattori tukee ihmiskaupasa ja raiskauksesta epailtya".
Siksi sanoinkin epasuoraa tukemista jos luit tarkkaan. Iltalehdet voi repia looppeja vaaristelemalla totuutta. Vaikka suoraa tukea ei olisikaan olemassa niin on se silti minun mielesta vahan huono idea heittaa kommenttua tyyliin "Onko todisteita? Jos on, mita?"En näe missään, että Andy tukisi yhtään ketään, yhtään mitään.
Ei voi, vaan iskee. Kuuluu ihmiselämään. Mitä nopeemmin hyväksyt asian, saavutat nirvanan.Elämässä on erilaisia riskejä. Olen kuitenkin enemmän huolissani siitä, että salama voi iskeä minut kuoliaaksi.
Itse olen enemmän huolissani siitä että somessa voidaan teilata ihmisiä ilman todisteita, ja jos joku kysyy että mihin nämä syytökset perustuvat niin tätä jotenkin paheksutaan. Ei varmaan ole kaukana se, että joskus vielä somessa lynkataan joku henkilö joka myöhemmin osoittautuu syyttömäksi.Sinulle tiedoksi - oikeusjarjestelma toimii niin etta ensi epaillaan ja sitten aletaan rakentamaan todisteita syytettya vastaan ja jos ne ovat pitavat, syytetty tuomitaan.
Kannattaisi ehka miettia minkatyyppisille ihmisille esittaa epasuoraa tukea jos kirjoittelee omalla nimellaan. Joskus iltalehdilla on hidas paiva uutiskynnys ja joku voi repaista taalta raflaavan loopin tyyliin "Pakkotoiston moderaattori tukee ihmiskaupasa ja raiskauksesta epailtya".