720 euroa jos olis esim keskimäärin 2 euron juoma.Kuukausitasolla jo jonkunlainen kulueräkin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
720 euroa jos olis esim keskimäärin 2 euron juoma.Kuukausitasolla jo jonkunlainen kulueräkin
Joo ite en juonu ekoihin n. 18 vuoteen mitää muuta ku teetä päivittäin. Nyt kohta 10 vuotta juonu keskimäärin joka päivä 1-2 energiajuomaa. Hammaslääkärissä löyty ihan kiitettävästi sanottavaa. VAIN 2 hammasta lähtee pois. Vaikee olla yhdistämättä noihin sokerilitkuihin. Oli toki myös 10 vuotta taukoa välissä koko h-lääkäristä mut mene ja tiedä ;D. Oon ehkä joskus kiskonu 4 tölkkiä, ja kyllä siitä tuli sillon ihan vitun paha olo. 12 ni varmaan palais 15 eri sulaketta päässä heti.Siitä vaan näiden kahden yhteyttä toisiinsa todentamaan Voisi ajatella, että jos joku "tarvitsee" 12 tölkkiä batterya arjessaan jaksamiseksi, niin siellä saattaa olla jotain sellaista stressitekijää vaikuttamassa, mikä ihan itsessäänkin riittää sydärin aiheuttamaan
Ja ne hiilihapot taitaa hampaille myrkkyä ollaVaikee olla yhdistämättä noihin sokerilitkuihin
Hiilihappoa on Vichyissäkin, ne ei legoille tee mitään.Ja ne hiilihapot taitaa hampaille myrkkyä olla
Joo niihän tuo googlekin näköjään sanoo.Hiilihappoa on Vichyissäkin, ne ei legoille tee mitään.
Mäki luulin kyl ennen että tekee, mut hiilihappo lienee liian heikko happona. Joku sano ettei sitä ees luokiteltas hapoks, mut en oo perehtyny.Hiilihappoa on Vichyissäkin, ne ei legoille tee mitään.
Being fat is not bad for you, but dieting is bad for you because it leads to weight gain? What?
Näin väittää Dr Natasha Larmie, tituleeraa itseää "läskilääkäriksi".
Ainakin kyseinen lääkäri itse on huomattavan ylipainoinen, johtuisiko tämä väite osaksi tästä ettei tarvitse laihduttaa! :D
Tietysti tätä tapahtuu osalla ihmisistä, ei ole motivaatiota tai kiinnostusta pitää dietistä/ruokavaliosta kiinni vaan palataan samaan ja lihotaan takaisin, ns repound efekti.
Mutta tutkimukset osoittaa, jos pystyt pitämään painon samassa, dietin/laihdutuksen jälkeen 1-1.5 vuotta onnistumis prosentti on 90% luokkaa.
View: https://www.youtube.com/watch?v=Ae_2t9L5Zus
Being fat is not bad for you, but dieting is bad for you because it leads to weight gain? What?
Näin väittää Dr Natasha Larmie, tituleeraa itseää "läskilääkäriksi".
Ainakin kyseinen lääkäri itse on huomattavan ylipainoinen, johtuisiko tämä väite osaksi tästä ettei tarvitse laihduttaa! :D
Tietysti tätä tapahtuu osalla ihmisistä, ei ole motivaatiota tai kiinnostusta pitää dietistä/ruokavaliosta kiinni vaan palataan samaan ja lihotaan takaisin, ns repound efekti.
Mutta tutkimukset osoittaa, jos pystyt pitämään painon samassa, dietin/laihdutuksen jälkeen 1-1.5 vuotta onnistumis prosentti on 90% luokkaa.
View: https://www.youtube.com/watch?v=Ae_2t9L5Zus
Tämähän on se mihin valtaosalla koko homma tyssää.Ainakin kaikilla mun tuntemilla läskeillä on aina ollu se <nyt heti kaikki läskit pois> meininki ja sit hetken päästä ei dieettaaminen enää kiinnostakaan ja aletaan lihomaan. Pussikeittodieetit, vesipaastot ja ruoaton ruokavalio nuo on ollu ihan perussettiä heillä
Vittu mikä jätkä . Kukas kehtaa vetää perässä?
No tuota... ei toi kyllä noita haltijatansseja pelkille noille suosittele sports specific argumentin turvin, vaan aivan kaikille ihmisille kuulemma oikee tapa. Ootko samaa mieltä Joelin kaa siis? Lyhyt versio mitä toi on väittäny: 90 asteen kulmat tuottaa eniten voimaa(voimaa mihin? voimaa kenelle? voimaa miksi? ), ja jos menee alemmas, niin rasitus siirtyy jotenki maagisesti lihaksilta jänteille, nivelsiteille yms . Mites esim. ku syväkyykyssä lantiolle, nilkoille(eli myös etureisille osittain), keskikropalle, ja perseelle tulee melkeen väkisin huomattavasti enemmän vaikeuksia suorittaa tehtävänsä, ni onko sekin kaikki vaa jtn maagista nivelillä ja jänteillä repimistä, vai tekiskö siel lihaksetki aika rankkaa duunia .Jos mä ansaitsisin abaut miljoona euroa vuodessa, kuten monet ton asiakkaat näyttää tekevän niin kyllä mä kehtaisin vetää perässä. Ei siinä vaiheessa kenenkään forumininjan "Öyh... kyykky tehdään ääs tu grääs or go home mentaliteetilla... öyh." -mielipide kauheesti vaikuttas asiaan. Etenkin jos oman lajin vaatimuksena olisi räjähtävä paikaltaan lähtö, juoksupyrähdyksen nopeus ja voima sekä muu kropan kokonaisvaltainen koordinaatio, eikä se että jaksaa nostaa mahdollisimman syvältä mahdollisimman ison kuorman, mutta luistimilla ei pysy pystyssä edes kumimatolla.