Kuukauden idiootti!!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siitä vaan näiden kahden yhteyttä toisiinsa todentamaan :LOL: Voisi ajatella, että jos joku "tarvitsee" 12 tölkkiä batterya arjessaan jaksamiseksi, niin siellä saattaa olla jotain sellaista stressitekijää vaikuttamassa, mikä ihan itsessäänkin riittää sydärin aiheuttamaan 🤔
Joo ite en juonu ekoihin n. 18 vuoteen mitää muuta ku teetä päivittäin. Nyt kohta 10 vuotta juonu keskimäärin joka päivä 1-2 energiajuomaa. Hammaslääkärissä löyty ihan kiitettävästi sanottavaa. VAIN 2 hammasta lähtee pois. Vaikee olla yhdistämättä noihin sokerilitkuihin. Oli toki myös 10 vuotta taukoa välissä koko h-lääkäristä mut mene ja tiedä ;D. Oon ehkä joskus kiskonu 4 tölkkiä, ja kyllä siitä tuli sillon ihan vitun paha olo. 12 ni varmaan palais 15 eri sulaketta päässä heti.
 
Being fat is not bad for you, but dieting is bad for you because it leads to weight gain? What?🤦‍♂️
Näin väittää Dr Natasha Larmie, tituleeraa itseää "läskilääkäriksi".
Ainakin kyseinen lääkäri itse on huomattavan ylipainoinen, johtuisiko tämä väite osaksi tästä ettei tarvitse laihduttaa! :D

Tietysti tätä tapahtuu osalla ihmisistä, ei ole motivaatiota tai kiinnostusta pitää dietistä/ruokavaliosta kiinni vaan palataan samaan ja lihotaan takaisin, ns repound efekti.
Mutta tutkimukset osoittaa, jos pystyt pitämään painon samassa, dietin/laihdutuksen jälkeen 1-1.5 vuotta onnistumis prosentti on 90% luokkaa.


View: https://www.youtube.com/watch?v=Ae_2t9L5Zus
 
Viimeksi muokattu:
Being fat is not bad for you, but dieting is bad for you because it leads to weight gain? What?🤦‍♂️
Näin väittää Dr Natasha Larmie, tituleeraa itseää "läskilääkäriksi".
Ainakin kyseinen lääkäri itse on huomattavan ylipainoinen, johtuisiko tämä väite osaksi tästä ettei tarvitse laihduttaa! :D

Tietysti tätä tapahtuu osalla ihmisistä, ei ole motivaatiota tai kiinnostusta pitää dietistä/ruokavaliosta kiinni vaan palataan samaan ja lihotaan takaisin, ns repound efekti.
Mutta tutkimukset osoittaa, jos pystyt pitämään painon samassa, dietin/laihdutuksen jälkeen 1-1.5 vuotta onnistumis prosentti on 90% luokkaa.


View: https://www.youtube.com/watch?v=Ae_2t9L5Zus


Onkohan tämäsama nainen, joka vaati ylipainoisille busseihin leveämpiä istuimia? Ja taisi haukkua Layne Nortoniakin monessa yhteydessä. On siis näitä äärimmilleen viedyn bodypositiivisuuden ilosanoman julistajia.
 
Being fat is not bad for you, but dieting is bad for you because it leads to weight gain? What?🤦‍♂️
Näin väittää Dr Natasha Larmie, tituleeraa itseää "läskilääkäriksi".
Ainakin kyseinen lääkäri itse on huomattavan ylipainoinen, johtuisiko tämä väite osaksi tästä ettei tarvitse laihduttaa! :D

Tietysti tätä tapahtuu osalla ihmisistä, ei ole motivaatiota tai kiinnostusta pitää dietistä/ruokavaliosta kiinni vaan palataan samaan ja lihotaan takaisin, ns repound efekti.
Mutta tutkimukset osoittaa, jos pystyt pitämään painon samassa, dietin/laihdutuksen jälkeen 1-1.5 vuotta onnistumis prosentti on 90% luokkaa.


View: https://www.youtube.com/watch?v=Ae_2t9L5Zus

On tuossa tavallaan perää, osittain. Ainakin jos uskoo näitä set point -teorioita, joiden mukaan jokaisella on tietty set point mihin kehon paino tykkää asettua. Jatkuvalla jojoilulla saadaan set pointia hinattua näppärästi ylöspäin ja jokaisen dieetin jälkeen ollaan entistä läskimpiä. Sen sijaan set pointin alentaminen on huomattavasti hankalampaa. Teorian mukaan dieetti siis tosiaan tekee susta läskimmän ellet pysty pysymään uusissa elintavoissa. Mutta kyllä tuon lauseen pitäisi olla silloin ennemminkin niin, että ylipaino on haitallista, mutta jojoilu on vielä haitallisempaa.
 
En oikeasti ymmärrä miten läskit jaksavat arjessa. Normipaino mulla 90kg ja kunto ok mutta jos nousee 5-7 kg huomaa selkeän eron. Kaikki tuntuu raskaalta
 
Ainakin kaikilla mun tuntemilla läskeillä on aina ollu se <nyt heti kaikki läskit pois> meininki ja sit hetken päästä ei dieettaaminen enää kiinnostakaan ja aletaan lihomaan. Pussikeittodieetit, vesipaastot ja ruoaton ruokavalio nuo on ollu ihan perussettiä heillä
 
Ainakin kaikilla mun tuntemilla läskeillä on aina ollu se <nyt heti kaikki läskit pois> meininki ja sit hetken päästä ei dieettaaminen enää kiinnostakaan ja aletaan lihomaan. Pussikeittodieetit, vesipaastot ja ruoaton ruokavalio nuo on ollu ihan perussettiä heillä
Tämähän on se mihin valtaosalla koko homma tyssää.
Ja kun paino saadaan "riittävän" alas niin kuvitellaan että voidaan palata vanhoihin ruokatottumuksiin
 

View: https://www.instagram.com/p/CIgDA7Fjf_d/
Vittu mikä jätkä :ROFLMAO:. Kukas kehtaa vetää perässä? Tää jätkä on täydellinen esimerkki siitä, miksei valmentajan status merkkaa mulle automaattisesti yhtään mitään. Ja valmentaa vielä pro urheilijoita 😳. Haluun uskoo et nää on jtn läppiä edes osa, mut ei ole. Mitä naurettavampia liikkeitä koko Insta täynnä, ja äijän koko filosofia kannustaa tekeen ihan kämäsesti joka liikkeen. 1/10 liikeradan kyykyt on paras tapa kyykätä, koska säästää paikkoja, ja kehittää eniten lihaksia. Penkissä ei myöskään saa viedä tankoa rintaan, vaan pysähytään ysikympissä. Ysikymppi(huom. ei viittaa edes lähellekkään vaakatasoon kyykyssä tällä) on ''tieteen'' mukaan optimaalinen liikerata 🤯🔫. Jos haluisin tulla mahollisimman hauraaks, ni lähtisin tän mestarin oppiin. Ja hehkuttaa vielä noita keksintöjään aina ''INCREDIBLY DIFFICULT ADVANCED+++''. Suurin osa ei vaadi juuri mitään. Sitä päivää odotellessa ku T-nation julkasee näitä tän juttuja, ja kommenttiosio leimahtaa liekkeihin.
 
Vittu mikä jätkä :ROFLMAO:. Kukas kehtaa vetää perässä?

Jos mä ansaitsisin abaut miljoona euroa vuodessa, kuten monet ton asiakkaat näyttää tekevän niin kyllä mä kehtaisin vetää perässä. Ei siinä vaiheessa kenenkään forumininjan "Öyh... kyykky tehdään ääs tu grääs or go home mentaliteetilla... öyh." -mielipide kauheesti vaikuttas asiaan. Etenkin jos oman lajin vaatimuksena olisi räjähtävä paikaltaan lähtö, juoksupyrähdyksen nopeus ja voima sekä muu kropan kokonaisvaltainen koordinaatio, eikä se että jaksaa nostaa mahdollisimman syvältä mahdollisimman ison kuorman, mutta luistimilla ei pysy pystyssä edes kumimatolla.
 
Jos mä ansaitsisin abaut miljoona euroa vuodessa, kuten monet ton asiakkaat näyttää tekevän niin kyllä mä kehtaisin vetää perässä. Ei siinä vaiheessa kenenkään forumininjan "Öyh... kyykky tehdään ääs tu grääs or go home mentaliteetilla... öyh." -mielipide kauheesti vaikuttas asiaan. Etenkin jos oman lajin vaatimuksena olisi räjähtävä paikaltaan lähtö, juoksupyrähdyksen nopeus ja voima sekä muu kropan kokonaisvaltainen koordinaatio, eikä se että jaksaa nostaa mahdollisimman syvältä mahdollisimman ison kuorman, mutta luistimilla ei pysy pystyssä edes kumimatolla.
No tuota... ei toi kyllä noita haltijatansseja pelkille noille suosittele sports specific argumentin turvin, vaan aivan kaikille ihmisille kuulemma oikee tapa. Ootko samaa mieltä Joelin kaa siis? Lyhyt versio mitä toi on väittäny: 90 asteen kulmat tuottaa eniten voimaa(voimaa mihin? voimaa kenelle? voimaa miksi? 🙄), ja jos menee alemmas, niin rasitus siirtyy jotenki maagisesti lihaksilta jänteille, nivelsiteille yms 🤔. Mites esim. ku syväkyykyssä lantiolle, nilkoille(eli myös etureisille osittain), keskikropalle, ja perseelle tulee melkeen väkisin huomattavasti enemmän vaikeuksia suorittaa tehtävänsä, ni onko sekin kaikki vaa jtn maagista nivelillä ja jänteillä repimistä, vai tekiskö siel lihaksetki aika rankkaa duunia 🤯🤔.

Yleistää vahvasti et se elastisuus mitä pohjalle kyykätessä(huom. tämä elementti on aina olemassa, oli se syvällä voimakkaampi tai ei, ja voimantuoton kannalta aika iisi argumentoida ton puolesta et se on ihan helvetin hyödyllistä voiman kehitykselle. Nopeus on voimaa.) ilmenee on ihan kauheen vaarallista kropalle. Käyttää esimerkkinä tietenki jtn ääripään ihmisiä, jotka tekee ton jotenki extra-paskasti ja riskillä suoritustavalla.

Toisin ku Jollu, en olis ikinä niin ylimielinen et yleistäisin mitään noin massiivisesti. Käänteinen Rippetoe. Pelkkiä gimmick liikkeitä 4 life :d.
Vituttaa aina ku ihmiset yleistää omaa paskaansa jumalan sanana.
View: https://www.instagram.com/p/CF91A9GD3j0/
Haluisin kovasti olla team Joelissa, koska kyl perus salitreeniki voi olla paljo monipuolisempaa ku penkkikyykkymave tjs.
Mut ei pysty. Liian haposta.
 
Back
Ylös Bottom