Kuukauden idiootti!!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Muistan kun Iltapaskassa oli juttua Larry Wheelsistä niin siellä oli samat kommentit että nyt on skipattu jalkapäivä...
Lauri on kuiteski räteillä kyykänny 395kg kisoissa.
Larryllä on tosi sirot juoksijan pohkeet ja on muutenkin pitkä niin löysissä ja isoissa shortseissa jalat voi näyttää hoikilta.

Mut nuo kommentit on niin paskaa että siellä on muuten vaan kiukkuisena joku vajakki ollut liikkeellä
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike äläs huutele. Anssi voi tulla ikkunan taa 😂😂
Niin no uhkashan se tulla kerran vetään mulle hameen päälle. Mut expossa ei sit tehnyt muuta ku moikkas. Se keulii vähän netissä.
 
Nii no. Akka kuitenkin kehottanu jengiä jättämään lääkkeet ja selittäny että vakavistakin sairauksista voi selvitä kun vaan hengittelee ja ties mitä paskaa, niin kyllä, Marian toiminta on ihan oikeasti ongelmallista. Että jos se sun mielestä on cancel kulttuuria kun leikitään terveydellä niin... terve :D

Ongelmallista on nimen omaan tuo että tavoitteena on vaan yks totuus.Tuolla on paljon videoita kuvattu mikroskoopin läpi jossa on säikeitä jotka alkaa kiemurrella kosteudesta ja lämmöstä.Kerro sinä sitten mitä ne on vai onko tollasten asioitten tutkiminen ihan hullua ja pitäis kieltää lailla?
 
Manninen ihan fiksu jätkä ollut lisäravinnepuolella, mutta lapsellinen väittelijä ollut aina.
Täytyy kyllä sanoa, että nämä viime päivien kommellukset tuolla somessa ovat aikaansaaneet sen, että ainakaan allekirjoittanut ei tule enää koskaan yhden yhtä tuotetta ostamaan jossa taustalla on kyseinen herra. Oli fiksu jätkä tai ei, niin meni kyllä mun luottamus sen asiantuntemukseen ihan täysin.
 
Eli Anssin logiikalla, jos syön kilon salaatin, lihon siitä enemmän kuin 800g kebabista, koska söin 200g enemmän ja täten olen hetken 200g painavampi.
 
Eli Anssin logiikalla, jos syön kilon salaatin, lihon siitä enemmän kuin 800g kebabista, koska söin 200g enemmän ja täten olen hetken 200g painavampi.
Massa lisääntyi 200g mutta kebab lihottaa oikeassa elämässä enemmän. Rasva varastoidaan aina ja poltetaan myöhemmin, ainoastaan MCT tais mennä suoraan läpi kuten hiilari.
 
Anssi voisi kyllä opetella argumentoimaan asiallisemmin, tuollainen käytös ei ole tiedeyhteisöön soveltuvaa.
Piti ihan kurkata Anssin faceen tuon Hulmin kimppuun käymisen nähtyäni. Lähinnä heräsi ajatus miehen psyykkisestä tasapainosta. Omaperäiset tiedeyhteisölle vieraat teoriat, täysun asiaton kielenkäyttö tutkijalle sekä melko silmitön päivitystahti someen tuntuivat kovin maanisilta.
 
Back
Ylös Bottom