Nyt oli pakko kirjautua ja kommeintoida asiaa. Olen pitkään vain lukenut foorumia.tämä asia on minulle aika tuttua olen aina ollut isokokoinen. Ala-asteella painoin jo +100 kiloa vaikka liikuin aktiivisesti pelaten kaikenlaista (sähly kaukalopallo jalkapallo) sen lisäksi tein maatilan töitä 7 päivänä viikossa. Koulun jälkeen olin navetassa jakamassa rehua lehmille talikolla ja muuta vastaavaa ruumiillista työtä. Olin 6 luokalla kun työnsin kottikärryillä n.150-200 kilon mällejä betonia valussa. (Olin tuhonnut 3 normi Kottikärryt ennen 8 luokkaa sillä et lastasin aiv:eeta sen verran et kahvat väänty solmuun)söin ihan normi kotiruokaa suht saman verran kuin muutkin perheessä. Ainoa kellä paino nousi olin minä.sisko ja veli on langan laihoja samalla ruoka määrällä.niillä ei olekaan tarttunut voima samalla tavalla.toinen suvun haara on isokokoinen vahva ja toinen pieni kokoinen.otin kun aloin treenaamaan tosissaan uudestaan vajaan puolen vuoden treenillä 280 maastavedossa (Olin treenannu edellis kerran kunnolla yläasteella ja silloin sain 8 luokalla 160. 2 kuukauden treenillä ilman pohjia) painoin isoimmillaan +180 kiloa Puotin painoa +80 kiloa kun totesin et jotain on tehtävä et naiset kiinostuu
(siĺloinkaan ei ollut ongelma jaksamisen kanssa.tein fyysillistä työtä kokoajan.päivän pituudet vaihteli 8-20 tunnin väliin) nykyään teen betoni hommia ja paino pyörii 115-125 välissä.(pituutta rapia 170cm) olen esimerkki et joillakin on geenit sellaiset et paino ja voima tarttuu helposti.tuo milloin pudotin painoa olin 13 kuukautta ketoosilla ja treenasin 8 kertaa viikkoon +5 lenkkiä.nostin 97kg painoksena silloin sen 280 ilman mitään varusteita ei edes vyötä. Ei siis kannata aina moittia ihmisiä sen takia että on ylipainoa.joillakin se on vaa luonnollista et painoa on vähän enemmän.